Otevřené rezervace: Rezervaci proveďte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru, a to e‑mailem na jan.kratochvil@post.cz nebo na telefonu +420 776 309 109.
Na dostupnost preferovaného termínu se můžete informovat i předem.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vzhledem k dnešním novým informacím bych se s Vámi chtěl domluvit na
dalším postupu. Jelikož možnost využit ubytovací zařízení bude
o 8.6.2020, což je již po našem termínu.
Předem děkuji za informace, jak budeme postupovat.
Jsem s pozdravem a přáním hezkého dne Kahánek D.
Roubenka Pod lesem
Dobrý den, ubytovací služby jsou zatím možné až od 8.6., nicméně se
vše ještě může změnit. Zároveň čekáme na upřesňující informace,
protože doteď bylo naše ubytování limitováno jen nouzovým stavem. Pokud
chcete řešit situaci již teď, tak se můžeme domluvit na změně termíny
dle volných termínů, třeba i na podzim. Případně můžete kontaktovat
Slevomat a zeptat se na další postup. Děkujeme a věříme, že situace brzo
začne zlepšovat. S pozdravem. Jan Kratochvíl
Kamila
Dobrý den,prosím voucher nelze využít v měsíci červnu,červenci či
srpnu? Děkuji za info
Roubenka Pod lesem
Dobry den, bohuzel ne. Tyto terminy jsou jiz stejne obsazene. S pozdravem.
Jan Kratochvil
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Vzhledem k dnešním novým informacím bych se s Vámi chtěl domluvit na dalším postupu. Jelikož možnost využit ubytovací zařízení bude o 8.6.2020, což je již po našem termínu.
Předem děkuji za informace, jak budeme postupovat.
Jsem s pozdravem a přáním hezkého dne Kahánek D.
Dobrý den, ubytovací služby jsou zatím možné až od 8.6., nicméně se vše ještě může změnit. Zároveň čekáme na upřesňující informace, protože doteď bylo naše ubytování limitováno jen nouzovým stavem. Pokud chcete řešit situaci již teď, tak se můžeme domluvit na změně termíny dle volných termínů, třeba i na podzim. Případně můžete kontaktovat Slevomat a zeptat se na další postup. Děkujeme a věříme, že situace brzo začne zlepšovat. S pozdravem. Jan Kratochvíl