Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Rodinná dovolená u Jadranu: krásná Itálie, jídlo all inclusive a celodenní vstup do aquaparku

4,1 / 5 Cosmopol Hotel Itálie (mapa) 28 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Marie

Dobrý den. Zajímalo by mne zda i v hlavní sezoně máme neomezený přístup do aquaparku v Diamanti Beach Village Park. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie, tento neomezený vstup není součástí balíčku v hlavní sezóně. Pěkný den

Anežka Moravčíková

Dobrý deň,
máme zarezervovaný termín, vzhladom k situácii covid – 19 ale máme obavy vycestovať. Moj otec má cukrovku, patrí do rizikovej skupiny, povinné testy po návrate.. Uvažujeme o zrušení zájazdu. Chcela som sa spýtať, ako by bolo možné vrátiť peniaze, keďže situácia bola iná, keď sme si termín rezervovali a momentálne.
Ďakujem
A. Moravčíková

Slevomat.cz

Dobrý den, Anežko, v tomto případě prosím kontaktujte mé kolegy zde, přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt?faq=a8f63b0c-ce40-11ea-8b18-ac1f6b9ed933 :) Pěkný den

Ing.Jiri Larys

Je mozno dokoupit dopravu z Prahy? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, bohužel u této nabídky možnost dopravy nenabízíme. Je tak zcela ve vaší režii. Jak píšeme, nejlepší je cesta automobilem. Pěkný den :)

Tomáš Přibyl

Dobrý den,
Do Itálie a Španělska nikdo letos nepojede, nebude to možné hranice se neotevřou. Máme koupený sice termín až na konec srpna ale nevěřím že bude možné vycestovat ,hranice budou do těchto zemí uzavřené. Jiný termín tak možná příští rok to je možné a vystavit nějaký doklad že to mám u vás zaplacené na rok 2021? Když nikdo nepřijede letos do Itálie na dovolenou bude Váš hotel vubec existovat za rok? Máme v tom 19 tis. a nerad bych o ně přišel.
Co se týká Slevomatu je to zřejmě můj poslední nakup zde protože jejich přístup je jen sbalit provizi za zprostředkování dovolene a problémy neřešit a odkazuje na hotel. Tento přístup od slevomatu se mi také nelíbí a není profesionální.
Jedna věc je když člověk sám zruší termín ano beru zaplatí storno nebo o peníze přijde, ale když vlady zavřou hranice kuli covi-19 je situace jiná! Samozřejmě pořád doufám že se vše uklidní a pojedeme těšíme se ale když to nebude možné!? Italská vláda bude muset nějak řešit tuto věc jinak v Itálii turisticky ruch zkrachuje.

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši, situace ohledně pandemie se mění z hodiny na hodinu a proto není snadné predikovat co bude a nebude. Stejně jako nikdo asi nečekal, že se otevřou naše hranice, i když v cílové destinaci tomu tak ještě být nemusí. Vše se snažíme řešit na základě informací vlády, hotelů i zpráv ze zahraničí. O peníze nepřijdete ani v případě, že by hotel zkrachoval. To je jedna z výhod nakupování u nás. Pod vašim e-mailem jsme nenašli, že byste se nás pokoušel kontaktovat. Informace, že se snaží Slevomat sbalit provizi a problémy neřešit není pravdivá. Můžete nás kdykoliv s jakýmkoliv dotazem kontaktovat na e-mailu podpora@slevomat.cz, kde vám kolegové na vše rádi odpoví, případně zajistí potřebné info. Jediné s čím je potřeba počítat je o něco delší doba odpovědi, vzhledem k obrovskému množství dotazů směřujících na zákaznickou péči. Informace ohledně aktuální situace k zakoupeným voucherům naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu. Pěkný den

Vlasta

Dobrý den, chci se zeptat vás ostatních, jak s vámi slevomat komunikuje? Mě přišel e-mail z hotelu, ze ruší všechny zájezdy do konce června a máme psát o nový termín nebo vystaví voucheru na rok 21. Vysvětlila jsem slevomatu v e-mailu, ze se mi toto nehodí, jelikož jiný termín dovolené z práce nedostanu a chci vrátit peníze. Upozorňuji, ze na telefonu jsou nedosazitelni. Přišel mi e-mail s termínem dovolené v srpnu přímo od- do. Vidím to jako selhání! Neproběhla žádná komunikace, zda se mi termín hodí. Proste mi byl termín přidělen. To oni mi teď nařídí, kdy tam mám jet. Opravdu se mi takový přístup nelíbí. Peníze ale jsou jim dobrý. Doufám, ze tuto situaci vyřeší a ozvou se a jak jste na tom vy ostatní?

Cosmopol Hotel

dobré ráno, veselé Velikonoce žádáme vás, abyste psali přímo do hotelu pro změnu data rezervace s pozdravem

Slevomat.cz

Dobrý den, Vlasto, situaci jsme prověřili s kolegy, kteří s Vámi danou záležitost řešili a podle jejich informací by mělo být již vše dořešeno. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu podpora@slevomat.cz, jen prosím počítejte s o něco delší dobou reakce. Krásný den

Vlasta

Dobrý den, konec nouze je sice naplánován na 3.dubna, ale v Itálii je 16milionu lidi v karantene. A u nás se to teprve rozvíjí. Já si myslím, ze nikdo v červnu a dal nepojede a nechce ani riskovat své zdraví do Itálie, aby se nakazil, kde je situace taková, ze vás tezko osetri a postarají se, když nemají Personal ani dýchací přístroje. Já bych teda neriskovala a myslím si, ze situace lepší nebude. Doufám tedy, ze o peníze neprijdeme.

Cosmopol Hotel

Ahoj,

Navzdory nevratné rezervaci jsme si vědomi převládající situace a snažíme se vypracovat optimální řešení, umožňujeme změnit datum pobytu na vzdálenější čas, ale vzhledem k velmi dynamické situaci se taková rozhodnutí nejčastěji dělají ve vztahu k rezervacím, kde pobyty začínají v rámci v následujících 4 týdnech proto žádáme trpělivost a porozumění v této těžké době pro všechny.

Pokud jste se již rozhodli pro jiné datum, je k dispozici.
Všechno nejlepší.

Cosmopol Hotel

pro ty, kteří chtějí změnit datum svého pobytu, mohou poslat požadavek přímo na e-mail hotelu:
info@comopolhotel.com s pozdravem

Tomáš Přibyl

Dobrý den,
Jak to bude řešeno kdyby byla karanténa oblasti stále i v létě?

Cosmopol Hotel

Vážený hoste, konec nouze je naplánován na 3. dubna 2020, pokud by bohužel současná situace měla pokračovat, zvážíme každou rezervaci zvlášť a zajistíme, aby její hosté v žádném případě neztratili peníze.

nikola voplakalova

Dobrý den rádi bychom zakoupili pobyt ve vedlejší sezóně od 30.5 na týden mohu se zeptat jske bývá počasí a zda se jíž dá koupat ?
Byli bychom dva dospěly a děti 10,13 a půlroční mimco, chci se zeptat pokoje mají dvě místnosti či je jedna velká? Disponujete i většími pokoji aby mohli být starsi děti ve svém pokoji děkuji za informaci

Cosmopol Hotel

ahoj, potvrzuji, že tato nabídka zahrnuje čtyřlůžkový pokoj se 2 manželskými postelemi, pokud chcete, aby se v rodinném pokoji se 2 samostatnými pokoji platil příplatek na místě o 150,00 EUR více než voucher, je nutné, aby v poznámce bude upřesněno, počasí v Giunu je krásné, můžete plavat v moři, těším se na vás

Milan Polak

Dobrý den,
je možno si k jednomu voucheru připlatit ještě jeden plážový servis ?
děkuji Milan

Cosmopol Hotel

ano jistě

Tomáš

Dobrý den, jak je to s animačním programem pro děti? Je každý den? Přes den i večer?
Děkuji za odpověď.
 Tomáš

Cosmopol Hotel

V hotelu a na pláži je po celý den animace

Barbora

Dobrý den, mají pokoje balkon a výhled na moře? Děkuji, BM.

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, pokoje mají balkon či terasu, výhled na moře Vám bohužel zaručit nemůžeme. Pokud máte zájem o konkrétní typ pokoje, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +39 0547 86112 či e-mailu info@cosmopolhotel.com. Pěkný den

Pavelková

Dobrý den, v nabídce jsou 2 děti na přistýlce. Doplácí se za 3. dítě věk 1rok když by spalo s námi na posteli bez nároku na lůžko?

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Pavelková :) doplatek za třetí dítě je uveden v nabídce a činí za dítě do 2,9 let na lůžku rodičů: 25 €/noc (splatné na místě). Je dobré tuto skutečnost případně uvést do poznámky při objednávání termínu. Pěkný den, Lukáš :)

Tomáš

Dobrý den – pokud zvolíme dopravu autem, je v rámci pobytu zajištěno i parkování? A druhý dotaz – lze částečně na úhradu uplatnit formu Cafeterie Sodexo? Děkuji za odpověď.

Cosmopol Hotel

ahoj, parkovanie je zahrnuté v ponuke a je bezplatné.
Nerozumiem druhej otázke, je mi to ľúto.

Lucie

Dobrý den, aquapark je přímo u hotelu, tedy je v ceně prosím?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, v ceně je neomezený přístup do aquaparku v Diamanti Beach Village Park (vzdálen cca 2 km). Pěkný den, Kristýna

Milan Polak

Děkuji,
beru na vědomí a těším se,že se 30.8.2020 uvidíme.
 Milan

Cosmopol Hotel

s potešením čakám na rezervačný poukaz

Milan Polak

Dobrý den,
tento termín zde před 14ti dny byl, poté nebyl ( zřejmě obsazen ) a najednou zase je ?? Mam veliký zájem,ale připadá mi to divné ( Slevovatu věřím na 100% ) děkuji Milan

Cosmopol Hotel

ahoj, naše ponuky sú platné a závisia od dennej dostupnosti štruktúry, pozývame vás na rezerváciu, aby ste nezmeškali túto neuveriteľnú zľavu

Cosmopol Hotel

ahoj, naše ponuky sú platné a závisia od dennej dostupnosti štruktúry, pozývame vás na rezerváciu, aby ste nezmeškali túto neuveriteľnú zľavu

Veronika Špačková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, rodiče – 2 dospělí, 2 děti do 12let a babička. Jak objednat? Máte zde pokoje pouze pro čtyři osoby. Takže pátá by měla samostatný jednolůžkový pokoj? Jak zajistit aby byly u sebe? Jaká by byla cena pro třetího dospělého? V části poplatky jsem se dočetla že 25euro na noc za dospělého na přistýce. Zde v odpovědích uvádíte 39euro…? Předem děkuji za odpověď.

Cosmopol Hotel

Potvrdzujem 39,00 € v plnej penzii za deň v rovnakej miestnosti

Otto Slabý

Dobrý den, rád bych se zeptal zda v případě koupení voucheru pro 4 osoby budeme ubytováni ve dvou 2-lůžkových pokojích či jednom 4 lůžkovém? Děkuji za odpověď.

Cosmopol Hotel

Izba so 4 manželskými posteľami

Veronika

Dobrý den, nápoje jsou jen v době jídla? Jinak ne? A je možnost zaplacení přes sociální fond od zaměstnavatele? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko. Ano, neomezená konzumace nápojů je jen během jídla. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den

Radka

Dobry den chtela jsem se zeptat na voucheru je pro dve osoby jak to maj deti budou take mit inclusive jidlo zadarmo nebo se neco priplaci?a jake pocasi tam je v cervnu dekuji a kdybych chtela tam byt dele jde to?nevidela jsem nabidku a jak zjistim jaky je volny termin.

Slevomat.cz

Dobrý den, Radko. 2 děti do 12,9 let jsou v ceně voucheru zdarma a mají stejné výhody voucheru jako dospělé osoby. V této nabídce je možnost objednat pobyt na 7 nocí, delší pobyt bohužel není z této nabídky možný. Volné termíny si můžete prohlédnout v online rezervačním kalendáři přímo u nabídky, stačí kliknout na tlačítko " Vybrat termín" :) V červnu je teplota kolem 25°C. Pěkný den, Kristýna

Bobona Herejtova

Dobry den, asi jsem slepá, ale doparava je tam jaka?
Pojedeme autobusem nebo si musime zaridit vlastni odvoz?

 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den. U této nabídky je doprava vlastní. Pěkný den, Kristýna

anna mudrová

Dobrý den,je možné pojištění zájezdu v případě nemoci? A též se chci zeptat na teplotu moře začátkem června?dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Anno :) u tohoto pobytu takové služby bohužel neposkytujeme. Lze jednou do 14 předem změnit Váš termín v případě nějakých komplikací. Jinak se můžete obrátit na pojišťovny, zda by Vám případné storno pobytu pojistili. Pěkný den Lukáš :)

Galina Chestneyshaya

Ješte bych chtěla zeptat na volný termin od 30.8– 6.9 jak jste uvadite.Ještě mate ho k dispozici?

Cosmopol Hotel

zkontrolovat nyní, mělo by být již k dispozici

Tomáš Černík

Dobrý den,
termín mimo sezónu 30.8. – 6.9.2020, již není volný? V online mi to nenabízí.
 Děkuji

Cosmopol Hotel

ano, potvrzuji naši dostupnost, tuto možnost okamžitě aktualizuji

Cosmopol Hotel

zkontrolovat nyní, mělo by být již k dispozici

Galina Chestneyshaya

Dobrý den, my jsme rodina- ja, manžel a dcera. Na moment využivani nabidky ji bude 16. Mam koupit 1 vaučer? A ještě otazka ohledně častečne platby benefitami, je to možne? Ješte mám otazku ohledně polohy hotelu ( z důvodu chledani dopravy) Děkuji

Cosmopol Hotel

dobré ráno, tato nabídka je v pořádku pro vaši rodinu, vouchery je třeba zakoupit v plné výši, není odložena platba;

Monika

Dobrý den,od kdy je prosím otevřen aquapark?-funguje již od počátku června?

Cosmopol Hotel

od 1. června 2020

Jaromír

Dobrý den.Jak je to s placením, dá se zaplatit záloha a doplatek?Do kdy platí nabídka?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaromíre. Objednávku je potřeba uhradit celou, záloha bohužel není možná. Doba vystavení nabídky není pevně stanovena, odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den

Pavla Mikšovská

Dobrý den, vešli by se na pokoj 2 dospělý a 3 děti – 11, 8 a 5 let? Děkuji za info

Cosmopol Hotel

ano jistě
třetí dítě platí 29 EUR za den v plné penzi v hotelu

Zuzana Kryštofová

Dobrý den, poukaz je 2+2 a šlo by další osobě dokoupit inkluziv? Popřípadě jaká by byla cena? Děkuji

Cosmopol Hotel

třetí dítě platí 29,00 EUR za den v plné penzi v hotelu

Jana

Dobrý den, mohu se zeptat, zda je v hotel bezbariérový a zda je tam i bezbariérový pokoj, kde by se vlezli i dvě přistýlky?

Cosmopol Hotel

ano, samozřejmě, potvrzuji dostupnost pokoje pro tělesně postižené

Pavla Mikšovská

Dobrý den, vešli by se na pokoj 2 dospělý a 3 děti – 11, 8 a 5 let? Děkuji za info

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlo. Je mi líto, ale z kapacitních důvodů je možné se ubytovat maximálním poštu 4 osob. Pěkný den, Kristýna

Zuzana Kryštofová

Dobrý den, jak by to bylo, kdyby jsme byli 3 dospěli a 2deti 8a10let. Děkuji za info

Cosmopol Hotel

v nabídce jsou 2 dospělí a 2 děti.
třetí dospělý zaplatí € 39,00 za den v plné penzi přímo na místě.

Iveta

Dobrý den.
Jaká je prosím pláž a je pozvolný vstup do moře?Děkuji za odpověd.

Cosmopol Hotel

máme dohody s 5 koupališti před hotelem; Nabízíme 2 lehátka a 1 slunečník na pláži, moře je nízké, ideální pro děti, pláž je písečná; nejsou tam žádné kameny

Tomáš

Dobrý den
Chtěly bychom pokoj s výhledem na moře nebo jsou všechny pokoje s výhledem na moře? Popř. dá se to zařídit?

Cosmopol Hotel

pokoje jsou téměř všechny s výhledem na moře

Vojtěch Žďárský

Dobrý den, jak to prosím je se stravováním dětí? Ve voucheru je stravování pro 2 osoby, ale předpokládám, že děti se stravují také formou bufetu. Díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Vojtěchu. Děti se stravují stejnou formou jako rodiče. Pěkný den, Kristýna

Hanka Faltusová

Dobry den, jak jsou prosim reseny pristylky (rozkladaci kreslo, pohovka) ? Mame 2 deti 8 a 12 let. Take by me zajimala rozloha pokoje, aby se pri rozlozenych pristylkach dalo pokojem vubec projit.. Lze prosim cast platby zaplatit benefity a cast penezi prevodem na ucet? Moc dekuji za odpoved.

Cosmopol Hotel

Pokoj s výhledem na moře se skládá ze 2 postelí velikosti King určených pro 2 dospělé a 2 děti.

Romana Váňová

dobrý den,
přes jakou CK je to prosím zajišťováno?

Cosmopol Hotel

Dobrý den,
Slovamt se postará o rezervaci a my se o ni postaráme přímo jako Hotel Caomopol

Dagmar Adamíková

Dobrý den,
Byla by možná varianta s polopenzí?
Moc děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Dagmar. Tato nabídka je sestavena pouze s formou stravování all inclusive a bohužel není možné nabídku měnit. Pěkný den, Kristýna

Ivana

Dobrý den, doprava vlastní? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano. Ano, doprava je vlastní. Pěkný den, Kristýna

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru