Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Relax v polských Tatrách se snídaní či polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 nebo e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Upozornění: Děti do 14 let mohou využívat prostory vodno-saunového centra výhradně pod dohledem dospělé osoby, která je za ně odpovědná. Starší děti mohou na odpovědnost svých rodičů / zákonných zástupců využívat vodní a saunový svět i samostatně.
- Domácí mazlíčci: 150 PLN/noc (potřebný je i očkovací průkaz zvířete)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: od 50 PLN/den (nehlídané parkoviště: 50 PLN/den, hlídané parkoviště: 70 PLN/den, garáž: 100 PLN/den)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jak je to prosim s ditetem do dvou let???dekuji
Dzień dobry,
Dziecko do 2 roku życia jest bezpłatnie.
Pozdrawiam,
Katarzyna Wójciak- Dział rezerwacji
Dobrý den, mám objednaný tento zájezd na termín 21.-24.3. V souvislosti s koronavirem, ale nemohu vycestovat ze země. Je možné termín změnit, prosím? Děkuji, K.
Dzień Dobry,
Można zmienić termin pobytu.
Proszę o podanie nowego terminu pobytu .Voucher jest ważny do 30.06.2020.
Pozdrawiam,
Jadwiga Al-Sayag
Dział rezerwacji
Dobry den, jak je to v pripade 3 dospelych a 1 ditete (2 roky, zatim spi s nami v posteli), bude stacit jeden pokoj? A pak otazka ke storno pdminkam, budou nejak poupraveny v pripade ze nebude mozno vycestovat kvuli koronaviru a s nim spojenym restrikcim? Diky, Martin.
dobry den,
W celu storna vouchera prosimy o kontakt z podpora@slevomat.cz
pozdrawiam
M.Dvorak
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaká je teplota vody v bazénu. Rádi bychom využili v malým dítětem. Děkuji za odpověď.
Dzień dobry,
Temperatura wody w basenie to ok 30 stopni
Pozdrawiam serdecznie, dział rezewacji
dubrý den, jsme 2 dospělý a 2 děti věk 9 a 11let. V nabídce je vždy max 3 osoby, lze i pokoj pro rodinu ?
Dzień Dobry ,
Dla rodziny 2 osoby dorosłe i 2 dzieci trzeba zarezerwować 2 pokoje , w
jednym pokoju Państwo się nie zmieszczą.
W naszym hotelu mamy do dyspozycji pokój typu Studio czyli 2 pokoje obok
siebie z drzwiami przechodnimi wewnętrznymi.
Serdecznie pozdrawiamy ,
Dział Rezerwacji
Dobrý den je možné objednat pobyt také v červenci a třeba si ho prodloužit na deset dní děkuji Krajdlová
Dobrý den Nado,
na červenec bohužel zatím nabídku nemáme. Můžete si ale nastavit
upozornění na další nabídky obchodníka a žádná další akce Vám
neunikne.
Hezký den, Gabriela.
Dobrý den v nabídce je zdarma parkování, v informace o hotelu už poté 50PLZ na noc, co tedy platí? děkuji
Dobrý den, Zuzano :) 50PLN/noc je cena za hlídané parkoviště. Nehlídané parkování je zdarma, jak je popsáno v nabídce. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsme 2 dospělí a 2 děti. Stačí pro nás jeden pokoj , když jedno dítě s námi spí na lůžku ?
Dekuji
Dzień dobry,
Proszę o podanie wieku dzieci.
Pozdrawiam dział rezerwacji