Dobrý den.
Rád bych se zeptal,kdy je možné si na fish and chips zajít..resp. kdy je to
pro Nordsee nejvhodnější. Jeli jsme přes půl Prahy do Palladia (dnes,tj.
9.2. cca 15:30) a bylo nám řečeno,že fish and chips došly.. Trochu
nechápavě jsme koukali a odešli. Zajímavé.. Tak abychom stihli voucher
využít do konce února,zajímalo by nás,kdy je to na 100% vhodné a možné.
Díky za odpověď. Petr
Nordsee
Dobrý den, to je samozřejmě chyba, která se stát neměla. Omlouvám se.
Můžete nám na info@nordsee.cz zaslat kontakt
na Vás, abychom se vzniklou situaci s Vámi pokusili vyřešit? Hezký den,
Nordsee
Hana Zelinková
Dobrý den,
může mi už prosím odpovědět na můj dotaz? Na všechny dotazy odpovídáte
do druhého dne, co jsem tak koukala a já se ptala před 5 dny!
Děkuji!
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Zelinková. Pokoušíme se pro Vás tuto informaci
ověřit. Poprosím Vám o trpělivost, než se nám potřebné informace
podaří zajistit. Velmi děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.
Pěkný den
Hana Zelinková
Dobrý den,
kupovala jsem jsem v půlce ledna 4 vouchery k vám do restaurace, ale
jelikož to máme jako firemní odměnu, potřebovala bych na to vystavit
jakýkoliv daňový doklad/fakturu. Můžete mi prosím poslat e-mail, na který
můžu napsat, aby mi byl tento doklad zaslán? Vouchery zatím využit
nebyly.
Mockrát děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Zelinková. V tomto případě vše společně dořešíme
e-mailem :) Pěkný den, Kristýna
Alena
Dobry den,Je mozne pouzit poukaz na dvakrát? Jsem sama kdo ji v rodine
ryby? Dekuji
Nordsee
Dobrý den, bohužel ne, lze ho použít jen na odběr dvou porcí najednou.
Děkujeme za dotaz, Nordsee
Dobrý den.
Rád bych se zeptal,kdy je možné si na fish and chips zajít..resp. kdy je to pro Nordsee nejvhodnější. Jeli jsme přes půl Prahy do Palladia (dnes,tj. 9.2. cca 15:30) a bylo nám řečeno,že fish and chips došly.. Trochu nechápavě jsme koukali a odešli. Zajímavé.. Tak abychom stihli voucher využít do konce února,zajímalo by nás,kdy je to na 100% vhodné a možné. Díky za odpověď. Petr
Dobrý den, to je samozřejmě chyba, která se stát neměla. Omlouvám se. Můžete nám na info@nordsee.cz zaslat kontakt na Vás, abychom se vzniklou situaci s Vámi pokusili vyřešit? Hezký den, Nordsee