Otevřené vouchery: Termíny si zamluvte a ověřujte na e‑mailu info.penzioneder@gmail.com nebo na tel. 606 021 620 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem či další osobou na pokoji si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak daleko je to od Vás do lyžařského areálu nejlépe se sedačkovou lanovkou.
Děkuji.
S pozdravem
Erika
Dobrý den, na Hochficht je to cca 38 km ale dá se to přívozem skoro o polovinu zkrátit. na Kramolín je to též cca 35 km