Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda by bylo možný pobyt od 2.5. – 3.5.2020
(2 dospělí + dítě 5 let).
Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Adélo. Nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo hotel na tel. +420 233 313 841 či e-mailu
rezervace@penzionvpolich.cz,
kde Vám sdělí aktuální dostupné kapacity. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda by bylo možný pobyt od 2.5. – 3.5.2020 (2 dospělí + dítě 5 let).
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Adélo. Nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo hotel na tel. +420 233 313 841 či e-mailu rezervace@penzionvpolich.cz, kde Vám sdělí aktuální dostupné kapacity. Pěkný den, Kristýna