Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
V případě jednoho dítěte 5 let je jaká možnost? Je nutno druhý
pokoj nebo může přespat s rodiči na posteli?
Admiral Grand Hotel
Thank you for your interest!
If this child is the third person in the room, he will have sofa bed and pay the
price per person in room deducted for 50%
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
V případě jednoho dítěte 5 let je jaká možnost? Je nutno druhý pokoj nebo může přespat s rodiči na posteli?
Thank you for your interest!
If this child is the third person in the room, he will have sofa bed and pay the price per person in room deducted for 50%