Rezervace: Do 10 osob není nutná, ale i tak ji doporučujeme provést. Pro skupiny s více než 10 účastníky si termín rezervujte na e‑mailu rodas@rodas.cz nebo na tel. 281 962 341 či 603 229 436.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat dcera dostala voucher, ale platnost byla do
31.12.2019. Nestihly jsme se dostavit. Musíme znovu koupit, nebo se dá
prodloužit voucher. Děkuji a hezký den Jitka
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko :) voucher je určitě třeba koupit nový, aby byl
platný. Co se týká propadlého voucheru můžete kontaktovat naše
zákaznické oddělení nebo naší pobočku v Karlíně(do 30 od konce
platnosti voucheru) a můžeme se pobavit o jeho refundaci a návratu jeho ceny
v kreditech. Pěkný den Lukáš :)
Anna Dvořáková
Dobrý den, bude někdy i v Rodas Olomouc děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno :) Prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale
nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná
další akce neunikne. Pěkný den
Lendule
Dobry den,kolik voucheru mam koupit kdyz budou tvorit dve deti a dospeli bodu
jako doprovod?
Slevomat.cz
Dobrý den Lendule, pokud dospělí nebudou tvořit, je možné zakoupit
pouze 2 vouchery, které využiji děti. Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat dcera dostala voucher, ale platnost byla do 31.12.2019. Nestihly jsme se dostavit. Musíme znovu koupit, nebo se dá prodloužit voucher. Děkuji a hezký den Jitka
Dobrý den, Jitko :) voucher je určitě třeba koupit nový, aby byl platný. Co se týká propadlého voucheru můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení nebo naší pobočku v Karlíně(do 30 od konce platnosti voucheru) a můžeme se pobavit o jeho refundaci a návratu jeho ceny v kreditech. Pěkný den Lukáš :)