Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Objevte krásy Zakopaného: pobyt se snídaní či polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
byly by volne pokoje od 13. do 19. 7. 2019 …3× dvou luzkovy pokoj.
Witam,
mamy dostępne pokoje. Prosimy o wiadomość na adres indywidualni@trip.pl
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
dzien dobry .viem že piesek za 50zl-(dobe?)acha to jest chyba za 24godzin ,myslalam že za caly czas ,kdybysmy pojechali na caly tydzien..to sie spletlam z czeskym znaczeniem
Witam serdecznie,
opłata za zwierzę to 50,00 pln/ za 1 dobę hotelową.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
PĚKNY VEČER, PROSÍM CENY JSOU UVEDENÉ ZA OSOBU?NEBO POKOJ?NENAŠLA JSEM MOŽNOST UPRAVIT POČET OSOB..DÍKY
Dobrý den, Moniko :) uvedené ceny jsou vždy za pokoj pro zvolený počet osob. Ten si snad upravíte po kliknutí na koupi voucheru. Ať už u varianty s termínem nebo bez termínu. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, uvedené parkovné 30zl je za 1 noc nebo za pobyt? A kolik jsou poplatky městu za osobu na 2 noci? Děkuji.
Witam serdecznie,
30zł jest to cena za dobę za jedno miejsce parkingowe.
Tutaj znajdą Państwo informację o parkingach miejskich:|
https://www.zakopane.pl/inne/strefa-miejska/transport/parkingi
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Je možno si pobyt prodloužit ikdyž voucher mám jen na 2 dny ( + 1–2 dny navíc ). Děkuji.
Witam,
oczywiście istnieje taka możliwość. W sprawie przedłużenia prosimy
o informację na indywidualni@trip.pl
ponieważ cena przedłużenia jest zależna od daty pobytu.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Dobrý den,
může do Vašeho hotelu malý pes ?
Děkuji
Witam,
zwierze jest dodatkowo płatne 50,00 zł za dobę.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat od kolika do kolika hodin jsou podávány večeře?
A zda se dá případně individuálně čas večeře přizpůsobit z důvodu
nějakého výletu. Děkuji.
Witam,
obiadokolacja jest w formie bufetu w godzinach 17–20. Jeśli planują Państwo
późny przyjazd do hotelu, prosimy o telefon na recepcję ( 18 20 21 200 ),
po zgłoszeniu prośby istnieje możliwość wstawienia zimnej płyty do pokoju
w ramach obiadokolacji.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Dobrý den, chtěla jsem provést rezervaci v březnu, ale nejde mi zadat věk dětí. Mám 3 děti ve věku 1,5,7 let a v aplikaci slevomat mi nejdou děti dle věku zadat. Můžete poradit proč? Když zadám nejstarší dítě, další dvě mohou být max 3roky staré? Děkuji
Witam,
prosimy o podanie terminu na indywidualni@trip.pl
abyśmy mogli sprawdzić dostępność pokoi dla 2 osób dorosłych i trójki
dzieci.
Zdarza się, że nie ma możliwości zaznaczenia dzieci ponieważ nie ma już
dostępnych dużych pokoi.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Vcera jsem zadal o rezervaci, zakoupeny vouchery pro 6 lidi na 6 noci a nikdo neni schopen o potvrzeni rezervace.....
stastnulukas@seznam.cz
Dzień dobry,
Rezerwacja została założona, potwierdzenie rezerwacji zostało wysłane na Pana maila z adresu: monika.mrugala@trip.pl.
Proszę sprawdzić pocztę e-mail.
Z poważaniem
Paweł Hełmecki