Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Objevte krásy Zakopaného: pobyt se snídaní či polopenzí a neomezeným wellness
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Belvedere
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Belvedere
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Příjemný personál, čisto, klid, Zakopané je nádherné … doporučuji cestopis ze Zakopaneho tady ze…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 23. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít k pobytu během Velikonoc 2.–5. 4. 2021 a 3. 4. 4. 5. 2021.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 23. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- 1× ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít k pobytu během Velikonoc 2.–5. 4. 2021 a 3. 4. 4. 5. 2021.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 23. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít k pobytu během Velikonoc 2.–5. 4. 2021 a 3. 4. 4. 5. 2021.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 22. 12. 2020 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher není možné využít k pobytu během Velikonoc (10.–13. 4. 2020) a 30. 4. – 3. 5. 2020.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 23. 2. 2020 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 8. 3. 2020 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně i večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do wellness & spa pro všechny
- Ochlazovací sprcha a káď, oddychové lehátka
- Krytý bazén s hydromasáží
- Malý dětský bazén s tobogánem
- Finská sauna, parní sauna, římská sauna
- Hydromasážní vířivka
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher lze využít pouze k pobytu přes týden (neděle–pátek).
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Všechny extra platby je třeba platit ve zlotých nebo kartou.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Když se polští sousedé dozvěděli, že pátráte po místě, kde si odpočinout, nabrat síly, skvěle se najíst a poznat něco nového, hned přispěchali se svým tajným tipem: město Zakopané!
Všemi směry krásné výhledy na majestátně se tyčící hory, neomezená porce relaxace ve vodním a termálním světě a skvělá kuchyně. To vše a mnohem více vás čeká v luxusním hotelu Belvedere****, který stojí na polské straně Vysokých Tater, v turisticky oblíbeném městě Zakopané. Hotel najdete v klidné části města, v tzv. Bílém údolí – do centra dojdete příjemnou 10minutovou procházkou.
Tip na dárek: V nabídce jsou vouchery s platností až do prosince 2020, díky dlouhé platnosti tak poslouží jako skvělý dárek pro někoho blízkého.
Mrkněte na video, ať víte, na co se můžete těšit:
Komfortní ubytování
Ubytováni budete v pokoji typu Standard, Premium, rodinný pokoj či apartmán. Elegantní pokoje dýchají atmosférou 20. let minulého století, jsou zařízené převážně dřevem, ale nabízejí plný komfort a všechny vymoženosti moderní doby od elektronického trezoru přes minibar až po satelitní TV. Samozřejmostí je vlastní koupelna s fénem a vyhřívaná je nejen podlaha, ale i věšák na ručníky.
Nastavte si počet osob a vyberte typ pokoje podle sebe: Při nákupu voucheru si sami zvolíte, v kolika lidech na dovolenou pojedete. Vyrazit můžete v páru nebo třeba až v pěti lidech. Vybrat si také můžete z různých typů pokojů.
Snídaně nebo polopenze
Hosté si v hotelu pochvalují i skvělou kuchyni, vy ji budete moci poznat během snídaní nebo i večeří – obojí probíhá formou pestrého a bohatého bufetu. Zdejší šéfkuchař je držitelem několika cen a jeho cílem je připravovat hostům rozmanité pokrmy.
„Vše bylo naprosto perfektní a dokonalé! Obsluha super, jídlo paráda, wellness fajn, pokoj také super! Určitě se vrátíme. :-)“ – Daniela, listopad 2019
V hotelu je kromě elegantních restaurací také lobby bar a Bar U-boot, kde si vedle drinku můžete dát i hru bowlingu, billiardu a šipek nebo si na simulátoru zahrát golf.
Z Prahy je to sem přibližně 6 hodin jízdy autem, z Brna je cesta rychlejší – jen 4,5 hodin. Dojet můžete i veřejnou dopravou, vlaková stanice je od hotelu asi 2,5 km a autobus má zastávku 250 m daleko.
|
Neomezená relaxace
V ceně pobytu máte neomezený vstup do hotelového vodního a termálního světa, kde si zaplavete ve 20m bazénu, který je vybavený hydromasáží a vodní kaskádou – relax vám zpříjemní akvárium s barevnými exotickými rybkami. Proplavete do římských lázní s párou, lenošit můžete na terase a v lehátku a poté se ponořit do jacuzzi. V termální části hned vedle té vodní se zašijte do finské, turecké nebo infrasauny.