Dobrý den, kartáček nám zhruba po 16 dnech přestal fungovat. Funguje
pouze přerušovaně, s tím že cca vždy po 2 sekundách se spustí, vypne,
spustí vypne atd. Na přepínání různých režimů vůbec nereaguje chová
se stejně v jakémkoliv režimu. Všude máte jak postupovat při vrácení
zboží do 14 dnů. Ale jak mám prosím postupovat při reklamaci po
14 dnech? Děkuji za odpověď
Conquest
Dobrý den,
Číslo RMA získáte na stránce http://rma.umax.cz.
Zásilku označenou RMA číslo jakkoliv doručte na adresu servisu „Conquest
entertainment a.s. Kolbenova 961/27d, 198 00 Praha 9“
Dobrý den, kartáček nám zhruba po 16 dnech přestal fungovat. Funguje pouze přerušovaně, s tím že cca vždy po 2 sekundách se spustí, vypne, spustí vypne atd. Na přepínání různých režimů vůbec nereaguje chová se stejně v jakémkoliv režimu. Všude máte jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů. Ale jak mám prosím postupovat při reklamaci po 14 dnech? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Číslo RMA získáte na stránce http://rma.umax.cz.
Zásilku označenou RMA číslo jakkoliv doručte na adresu servisu „Conquest entertainment a.s. Kolbenova 961/27d, 198 00 Praha 9“