Otevřené vouchery: termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@concertino.cz nebo na telefonu +420 384 362 320. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat, proč nejsou v nabídce dvě večeře, když je
pobyt na dvě noci. Děkuji.
Hotel concertino – Zlatá Husa
Dobrý den,
v případě dvou večeří by musela být nabídka dražší a také v hotelu
máme dvě restaurace. Hosté chtějí ochutnat i něco jiného jako třeba
výborné burgery nebo grilovaná žebra.
S pozdravem
Silvia Svobodová (recepce)
Michaela Cajthamlová
Dobrý den, objednali bychom si pobyt přes Slevomat, v termínu 31.1.
2020 – 2.2.2020, ale chtěla bych vystavit fakturu, na platbu 2990 Kč. Je
to možné? Údaje bych zaslala.
Děkuji M.Cajthamlová
Slevomat.cz
Dobrý den Michaelo,
s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mail info@concertino.cz
nebo na tel. +420 384 362 320. Hezký den, Gabča. :)
Alena Kučerová
Dobrý den. Pokud bychom chtěly jet 3 kamarádky a užít si pobyt
i s procedurami, jaký doporučíte postup při objednání? Myslím, že
přistýlka by nevadila, jde mi spíše o možnost zaplacení
„polovičního“ pobytu při zachování procedur a stravování. Velice
děkuji. Alena K.
Hotel concertino – Zlatá Husa
Dobrý den, v tomto případě Vás nás ,prosím, kontaktujte na e-mailu info@concertino.cz pro
více informací. Děkujeme.
Jitka Petrmichlová
Dobrý den ,ráda bych se zeptala zda máte v hotelu od 13–3–15.3.
2020 volné 3 pokoje tzn.6 míst a zda je možná přistýlka. Předem
děkuji za odpověď
Hotel concertino – Zlatá Husa
Dobrý den, v termínu 13. – 15. 3. máme volné pokoje
i s přístýlkou. Pro více informací nás můžete kontaktovat na e-mailu
info@concertino.cz .
Děkujeme.
Denisa Kralikova
dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je možné u Vás wellness zakoupit na fakturu,
kterou proplácí zaměstnavatel? moc děkuji
Hotel concertino – Zlatá Husa
Dobrý den,
v našem hotelu poskytujeme možnost platby na fakturu. Kontaktujte nás,
prosím, na e-mailu info@concertino.cz pro
více informací. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, proč nejsou v nabídce dvě večeře, když je pobyt na dvě noci. Děkuji.
Dobrý den,
v případě dvou večeří by musela být nabídka dražší a také v hotelu máme dvě restaurace. Hosté chtějí ochutnat i něco jiného jako třeba výborné burgery nebo grilovaná žebra.
S pozdravem
Silvia Svobodová (recepce)