Do 24 hod. od obdržení voucheru dokončete registraci prostřednictvím objednávkového formuláře na vámi zvolený termín na stránkách CK Jukej zde.
CK Vám po kontrole vaší registrace zašle na mail elektronicky podepsanou smlouvu.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
Podrobné pokyny od CK obdržíte 3 dny před odjezdem na váš mail.
Důležité upozornění: Časy odjezdů jsou pouze orientační. CK si vyhrazuje právo na změny časů odjezdů, případně trasy v závislosti na naplnění kapacit daných autobusů.
Dobrý den. Mam zakoupené 4×výlet do Norimberku na termín 23.5. Bohužel
ne jde mi to zaregistrovat. Prosím o radu. Děkuji.
CK Jukej
Bohužel nevím, kde může být problém, v posledních dnech jsme
odstranili všechny uživatelské problémy našeho systému. Poprosím Vás
tedy o zaslání jmen cestujících, kteří na dané vouchery pojedou, dále
nástupní místo, data narození a kontaktní telefon a e-mail a já tu
rezervaci udělám za Vás. Vše na e-mail: ckjukej@email.cz
Děkuji! :-)
Adria Drnzikova
A proč ne,České Budějovice,Kaplice?Děkuji za odpověď
CK Jukej
Dobrý den, naše CK se nachází v Praze a Praha je tudíž pro nás
výchozí bod všech zájezdů, další nástupní místa máme většinou po
trase zájezdu. Co se týče cesty do Norimberka jsou jimi Beroun, Plzeň a
Rozvadov. Děkujeme!
Lucie P.
Dobrý den, lze zůstat celý den jen v ZOO a vynechat prohlídku
města?
Děkuji
CK Jukej
Dobrý den, ano je to možné zůstat déle a poté se dostavit na místo
odjezdu místní MHD, která odjíždí od ZOO do města. Náš autobus se již
odpoledne k ZOO nevrací a nabírá klienty až v centru po odpoledním
programu. Děkujeme!
karla.jezova@seznsm.cz
Rada bych jela ,ale jsem z Rožnova pod Radhoštěm
kde bych mohla nastoupit
CK Jukej
Dobrý den, odjezd je možný pouze z Prahy a míst po trase zájezdu,
bohužel svozy z Moravy nezajišťujeme. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Mam zakoupené 4×výlet do Norimberku na termín 23.5. Bohužel ne jde mi to zaregistrovat. Prosím o radu. Děkuji.
Bohužel nevím, kde může být problém, v posledních dnech jsme odstranili všechny uživatelské problémy našeho systému. Poprosím Vás tedy o zaslání jmen cestujících, kteří na dané vouchery pojedou, dále nástupní místo, data narození a kontaktní telefon a e-mail a já tu rezervaci udělám za Vás. Vše na e-mail: ckjukej@email.cz Děkuji! :-)