Na základě Vyhlášky 240/2021 Úřadu veřejného zdravotnictví Slovenské republiky, kterou se nařizují opatření při ohrožení veřejného zdraví k omezením provozů, zveřejněnou 12. srpna 2021 a platnou od 16. srpna 2021, se provozovatel Grand Hotel Permon, s.r.o. (Provozovatel zařízení Grand Hotel Permon ****, Hotel Pieris ***, dependance Permoník, dependance Pinius) rozhodl, že od pondělí 4. 10. 2021 umožní vstup do provozů následovně:
ubytovací služby (spolu se stravovacími službami) Grand hotelu Permon **** a hotelu Pieris *** v režimu OTP,
služby SPA & BEAUTY Paradise v režimu OTP,
ranní plavání v době od 7:00 – 10:00 hod. v režimu OTP,
wellness komplex SAUNA Paradise pro ubytované hosty v režimu jen pro plně očkované osoby.
Podle § 1 odst. (2) se za osobu v režimu očkovaná, testována, nebo překonala onemocnění COVID-19 (dále jen „osoba v režimu OTP“) se pro účely této vyhlášky považuje:
a) osoba plně očkovaná,
b) osoba, která je schopna prokázat negativním výsledkem testu na onemocnění COVID-19 ne starším než 72 hodin od odběru v případě RT-PCR nebo LAMP testu nebo 48 hodin od odběru v případě antigenu testu, nebo
c) osoba překonala onemocnění COVID-19 v období před ne více než 180 dny.
Za plně očkovanou osobu se pro účely této vyhlášky považuje:
a) osoba nejméně 14 dní po aplikaci druhé dávky vakcíny proti onemocnění COVID-19 s dvoudávkové schématem,
b) osoba nejméně 21 dní po aplikaci první dávky vakcíny proti onemocnění COVID-19 s jednodávkových schématem, nebo
c) osoba nejméně 14 dní po aplikaci první dávky vakcíny proti onemocnění COVID19, pokud byla první dávka očkování proti onemocnění COVID19 podána v intervalu do 180 dní od překonání onemocnění COVID19 nebo
d) osoba do 12 let věku.
Podle § 1 odst. (4) Provozovatel zařízení je oprávněn požadovat od osoby vstupující do vnitřních nebo venkovních prostor provozu předložení příslušného dokladu, který prokazuje některou ze skutečností podle odstavce 1 nebo 2; do tohoto dokladu je provozovatel zařízení oprávněn nahlédnout. Proto žádáme všechny hosty, aby se před vstupem do zařízení prokázaly předložením příslušného dokladu pracovníkovi SBS, přímo na recepci nebo obsluhujícímu personálu restauračního zařízení. V hotelech jsou hostům k dispozici služby s ohledem na kapacitní omezení a platné pokyny v souladu s aktuálními opatřeními ÚVZ SR. Změna nabídky služeb a změna režimu vstupu pro hosty je vyhrazena (v závislosti na aktuálně platné COVID mapy).
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost ubytování na tel. čísle +421 914 33 00 33. Je nutná rezervace na rezervačním oddělení hotelu – e‑mail rezervacie@hotelpermon.sk nebo tel. +421 914 33 00 33. Při rezervaci nahlaste kód voucheru, při nástupu na pobyt je nutné prokázat se platným voucherem.
Upozornění: Berte na vědomí platnost voucheru. Prodloužení platnosti není možné. Voucher můžete využít přes týden i přes víkend. Můžete si zakoupit více voucherů, a tak si pobyt prodloužit.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Wi‑Fi je ve společných prostorách Grand hotelu Permon nebo hotelu Pieris zdarma.
Provozní doba wellness centra: po–pá v čase 13:00–21:30, so, ne, svátky a prázdniny na Slovensku v čase 10:00–21:30. V rámci vstupu do wellness komplexu můžete jednou z wellness komplexu odejít (max. na 60 minut) a vrátit se.
Do Sauna Paradise je zakázaný vstup dětem do 6 let. Děti od 6 let mohou do Sauna Paradise pouze v doprovodu rodičů, kteří jsou za ně zodpovědní. Při dětských vstupech je nezbytné prokázat se průkazem pojištěnce dítěte.
Pro ještě větší požitek ze saunování bude od 26. 12. 2019 vstup do Sauna Paradise povolen od 18:30 hod. pouze dospělým osobám.
Čas pro dokonalé saunování (pouze dospělé osoby): od 18:30 do 21:30 hod.
Čas pro rodiny s dětmi (od 6 do 12 let): do 18:00 hod.
Rezervaci můžete 6 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 6 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
DOBRÝ DEN LZE DOKOUPIT PŘES SLEVOMAT- PLATBU POLOPENZI ČI PAK PŘÍMO
U VÁS NA RECEPCI? PŘÍPADADNĚ DĚKUJI ZA SDĚLENÍ CENY A JEJÍ FORMY
(MENU, NÁPOJE)
Pinius - dependance hotelu Permon****
Dobry den, pan Slezak, vecere formou bufetovych stolov v hoteli Permon je
mozne doobjednat si cez rezervacne oddelenie Grand hotela. Dalsou moznostou je
stravovat sa v kolibe Permonik formou vyberu z jedalneho listka. V prípade
ďalších otázok alebo záujmu o rezerváciu kontaktujte prosím priamo naše
rezervačné oddelenie (rezervacie@hotelpermon.sk,
+421 914 33 00 33). Prajeme ešte pekný zvyšok dňa. Kolektiv
Podbanské Resort
Eliška
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda když si koupíme ubytování ve
Vašem hotelu, zda dítě ve věku 1,5 roku je zdarma nebo kolik se za
něj platí?
Pinius - dependance hotelu Permon****
Dobrý deň, pani Eliška, v prípade doplatenia za deti na mieste je
potrebné kontaktovať recepciu ohľadom dostupnosti kapacít. Doplatky sú
takéto: dieťa od 0 – 5,9 roka: 9€ / noc. V prípade ďalších otázok
alebo záujmu o rezerváciu kontaktujte prosím priamo naše rezervačné
oddelenie (rezervacie@hotelpermon.sk,
+421 914 33 00 33). Prajeme ešte pekný zvyšok dňa. Kolektiv
Podbanské Resort
Petr
Dobrý den, únor je již opravdu beznadějně plný? :)
Slevomat.cz
Dobrý den Petře, v únoru je již bohužel vyprodáno. Hezký den,
Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
DOBRÝ DEN LZE DOKOUPIT PŘES SLEVOMAT- PLATBU POLOPENZI ČI PAK PŘÍMO U VÁS NA RECEPCI? PŘÍPADADNĚ DĚKUJI ZA SDĚLENÍ CENY A JEJÍ FORMY (MENU, NÁPOJE)
Dobry den, pan Slezak, vecere formou bufetovych stolov v hoteli Permon je mozne doobjednat si cez rezervacne oddelenie Grand hotela. Dalsou moznostou je stravovat sa v kolibe Permonik formou vyberu z jedalneho listka. V prípade ďalších otázok alebo záujmu o rezerváciu kontaktujte prosím priamo naše rezervačné oddelenie (rezervacie@hotelpermon.sk, +421 914 33 00 33). Prajeme ešte pekný zvyšok dňa. Kolektiv Podbanské Resort