Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Špindlerův Mlýn: polopenze, wellness, skvělé lyžování a dítě do 9,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na
e‑mailu info@spindlerovabouda.cz nebo telefonicky na recepci hotelu 499 329 200 či 725 855 397. Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru. Z důvodu kapacit doporučujeme před zakoupením voucheru ověřit dostupnost vybraného termínu a nenechávat rezervaci na poslední chvíli. - Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check in od 15:00 – Check out do 10:00
- Varianty s polopenzí:
- 1 dítě do 9,9 let na přistýlce včetně polopenze bez doplatku (bez masáže), již v ceně voucheru.
- děti nemají v pobytu masáž
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě, po příjezdu se na místě hotově hradí vratná kauce ve výši 2000 Kč)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt od 9.2. do 14.2., ale jsme dvě dospělé a dvě děti/9 a 11let/ Je to možné? Popř.cena pobytu? Dále bych měla dotaz ohledně cesty k vaší boudě, zda je tato cesta normálně sjízdná i když napadne sníh?
Dobrý den cesta k nám je dostupná, udržovaná ale i přes to
doporučujeme se vybavit zimními řetězy, které jsou ve Špindlerově Mlýně
téměř povinnou výbavou :-) Rezervaci a kalkulaci na na Vámi zvolený
termín můžete učinit nejrychleji přes naše webové stránky, nebo nám
napsat na: info@spindlerovabouda.cz
S pozdravem Hotel Špindlerova Bouda***+
Dobrý den, kde najdeme fotky prostoru, kde bychom byli ubytování + jak
daleko je to od tohoto hotelu?
Děkuji
Dobrý den,
na stránkách hotelu www.spindlerovabouda je ve fotogalerii
např. obr.č. 30, kde je vidět vzdálenost od hotelu k vedlejší budově
/Depandance/. Je to cca 100m.
Dobrý den.termin 5.2.2020 do 8.2.2020 2 dospělí a dítě 10 let.volno máte?diky
Dobrý den, Jardo :) bohužel termín v tuto chvíli vidím jako obsazený. Volné termíny zjistíte nejrychleji přes možnost online rezervace v nabídce, kde jsou všechny volné termíny zobrazeny. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
Mám prosbu rada bych jela termínu jarních prázdnin 17.2. až 21.2. Ale
všude je jen jedno dítě zdarma je možné vzít sebou 2 děti 7 a 8 let?
Jestli ano jaký je příplatek? Děkuji moc
Dobrý den,
1 dítě je zdarma, za druhé je příplatek 724,– Kč.
Dobrý den,
v nadpisu je psané All inclusive,ale v nabídkách je všude polopenze,tak
jak je to tedy se stravou? A ještě bych se chtěla zeptat,jak je to
s cenou,když máme 2 děti ve věku 5let a 1rok, píšete,že ve voucheru je
zahrnuto pouze 1 dítě do 9,9let,jak je to tedy s tím druhým? Děkuji.
Dobrý den,
v ceně polopenze jsou snídaně a večeře. Dítě 1 rok je bez nároku na
lůžko zdarma. Dětská postýlka je za poplatek 200,– Kč/ pobyt.
Dobrý den, je volný termín na 3 dny (2 noci) kdykoliv v termínu 9.2–15.2. pro 2 dospělé a 2 děti (3,8 let)? Popř.prosim o cenu za dítě a zda je možnost dokoupit obědy, all inclusive atd. Díky Zuzka Jeřábková
Dobrý den,
v termínu 10. – 12.2.2020 Vám mohu nabídnout dvoulůžkový pokoj De
luxe na hlavní budově, kde by byl příplatek 200,– Kč/1 noc. Doplatek za
pobyt All inlcusive je 1.000,– Kč / den dospělá osoba, dítě 6 –
12 let 500,– Kč/ den.
Dobrý den, platí u této nabídky (pobyt 5 dní od 27.1.) polopenze nebo all inclusive popř. je možné si all inclusive doplatit. Děkuji
Dobrý den,
doplatek za pobyt All inclusive je 1.000,– Kč/ den, dítě 6– 12 let je za
500,– Kč/ den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze využít příspěvek zaměstnavatele z FKSP? Dekuji
Dobrý den :) Pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Na splatnost té objednávky máte pouze dva dny. Nezapomeňte kontaktovat zákaznickou péči až získáte fakturu od hotelu. Krásný den, Karel