Založte si Twisto účet a získejte 1000 kreditů na nákupy na Slevomatu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Je to hračka! Založte si zdarma Twisto účet online nebo z mobilu, stačí vám k tomu občanka a pár minut.
- Důležité upozornění: Abychom vám mohli připsat kredity, založte si Twisto účet pouze přes tento odkaz.
- Voucher se neuplatňuje. Kredity na Slevomat.cz vám připíšeme do 5 pracovních dnů od schválení Twisto účtu.
- Platnost kreditů jsou 2 měsíce.
Otřesné chování Slevomatu !!! 11.12. úspěšně proběhla registrace, ale kredity dosud nepřičteny. Ze strany Twista promptně ověřeno, že na jejich straně je vše v pořádku a 13.12. měly být přičteny kredity. Ovšem Slevomat je nepřipsal. A po urgenci to „ověřuje“ již třetí pracovní den. Při telefonické urgenci mi bylo sděleno, že neví jak dlouho ověření bude trvat. A já mám z toho pocit, že Slevomat jde do krachu a všem doporučuji nekupovat vouchery na tomto slevovém serveru.
Dobrý den, pane Tomáši,
děkujeme za zprávu. Po ověření jsem zjistila, že 1.000 kreditů máte
připsány od 13.12.2019, ale pod jiným profilem, než ze kterého k nám
nyní píšete. Všechny podrobnosti jsem Vám nyní zaslala do e-mailové
komunikace, kterou jste k nám zaslal.
Přeji hezký den!
Adéla
Dobrý den, účet jsem si vytvořila, ale kredity pořád připsány nebyly, jak mám dále postupovat?
Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji
Dobrý den, účet mi byl schválen a vytvořen. Kredity připsány nebyly. Podvody nepodporuji, takže účet Twisto zruším. S pozdravem Holek
Dobrý den Tomáši, kredity vám byly přičteny 13. 12., 2 dny po schválení vaší registrace na e-mail zadaný při registraci Twisto účtu. Pokud budete mít jakýkoliv problém, napište mi na martin.stastny@twisto.cz a můžeme zjistit kde je chyba. Děkuji
Dobrý den, účet schválen, prosím o připsání kreditů, děkuji.
Dobrý den, odepsal jsem vám na e-mail. Kredity se připisují do 5 pracovních dnů. Děkuji
Dobrý den, stejné: i mně schváleno, kredity nejsou. Už jsem i psala na uvedený mail pod svým přihlašovacím mailem kunovaVeronika@seznam.cz. Žádám o prověření. Děkuji
Dobrý den, kredity vám byly dnes připsány. Děkuji
Dobrý den, o založení twisto účtu jsem zažádala 12.12.2019 a následující den, tj. 13.12.2019, mi byl schválen. Doposud mi však nebyly připsány kredity za registraci. Tímto prosím o prověření. Děkuji :-)
Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji
Dobrý den,
mám stejný problém jako pan Jiří Záveský
(před 20 dny
Dobrý den,také jsem využil akce a založil twist účet,jenže kredity nikde
velice rád nakupují na slevomatu.Tak snad sem někde neudělal chybu já.)
Se všemi těmito slovy se mohu ztotožnit a tak dotaz pouze
„kopiruji“…
Věřím, že i vzhledem k tomu, že akce končí za 2 stihnme vše
vyřídit.
Účet jsem si založil mám dojem 19.1.2019 na email kamilvacek123@seznam.cz.
Doufám, že jsem nikde neudělal při regstraci žádnou chybu a že se tak
jistě vše brzo vysvětlí.
S přáním krásného dne Danzig.
Dobrý den, pod uvedeným e-mailem žádný účet nevidím. Napište mi prosím na martin.stastny@twisto.cz a vše dořešíme. Děkuji
Ještě jsem se chtěl zeptat, jak a komu mám zaplatit tu 1 korunu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, 1 koruna se neplatí, na Slevomatu musí být uvedena cena nabídky. Stačí pomocí odkazu v nabídce dokončit registraci.
dobrý den, založila jsem si také twist účet, ale žádné kredity mi neprusly
Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji
Dobrý den,
obracím se na Vás s následující žádostí, využil jsem Vaší nabídky:
Založte si Twisto účet a získejte 1000 kreditů na nákupy na Slevomatu a
23.12. jsem se zaregistroval přes uvedený odkaz, vše řádně vyplnil,
přiložil požadované doklady, ale ve Twisto účtu, jsem stále ve statusu:
Vaši žádost brzy ověříme.
Prosím o Vaše laskavé prověření, proč registrace ještě
neproběhla.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Miroslav
Dobrý den, napište mi prosím e-mail na martin.stastny@twisto.cz s jakým e-mailem jste se zaregistroval a já to prověřím. Děkuji
Mne se ta akce zda bud divna nebo nezvladnuta.
od 14.12. mam statusu na twistu „Vasi zadost brzo overime … “
Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registroval na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji
Dobrý den, proč nejsou zveřejněny veškeré dotazy, které byly položeny a zodpovězeny?
Dobrý den, pokud se jedná o podobné dotazy na které již bylo zodpovězeno, tak se pro přehlednost diskuze sloučí nebo zneveřejní, aby se neopakoval jeden a ten stejný dotaz stále dokola. V případě nespokojenosti se službou Twisto se obracejte přímo na danou společnost. Diskuze neslouží těmto účelům. Od toho je zde kolonka hodnocení, kam může zákazník napsat svůj názor na využitou akci. Pěkný den
Dobry den,
take jsem zadala k vytvorenemu uctu jiny email nez mam zde. Pote jsem si
precetla diskuzi a twisto pres mail upozornila ns tuto skutecnost s omluvou a
druhy den kredity mam. Nejedna se o podvod, staci jen byt pozorny :)
Dekuji
Dobrý den, děkujeme za příspěvek. Je to jak píšete, stačí uvést jiný e-mail v registraci a pak už nevíme kam kredity připsat. Zákazníky se snažíme kontaktovat, připsání pak ale trvá déle :)
Dobrý den, asi před týdnem jsem začala registraci, ale nedokončila jsem ji. Použila jsem při tom promo kód na 500 kreditů, které se mi v den založení účtu připsaly. Dostanu tedy jen těch 500 kreditů?
Dobrý den, napište mi prosím na e-mail martin.stastny@twisto.cz a dořešíme připsání zbylých kreditů. Děkuji
Dobrý den, proč nejsou zveřejněny veškeré dotazy, které byly položeny a zodpovězeny? Podléhá tato diskuze snad cenzuře jako tomu bývávalo za KOMUNISTŮ? V KAŽDÉM PŘÍPADĚ TATO NABÍDKA SMRDÍ PODVODEM A NÁSLEDNÝM OKRADENÍM ZÁKAZNÍKA, předem děkuji za zodpovězení dotazu.
Dobrý den, pane Karlosi,
děkujeme za dotaz. Na položené otázky týkající se Twista bylo vždy
zodpovězeno. Může se zdát, že tato nabídka je tak výhodná, až se tomu
nechce věřit. Budeme mít proto radost, pokud se přidáte mezi
80.000 spokojených klientů, a sám se přesvědčíte, že tato nabídka je
pravdivá. Samozřejmě disponujeme platnou licencí od České národní banky,
takže se nemusíte ničeho bát. Rádi zodpovíme jakýkoliv váš další
dotaz týkající se Twista, a to e-mailem na dotaz@twisto.cz nebo
telefonicky +420 222 70 33 33. Martin z Twista.
Zdravím, udělal jsem si twisto účet, ale nebyli mi připsány kredity na
Slevomat. Zde v diskusi jsem čet, že to je tím že Slevomat a twisto je pod
ruznym emailem to je i můj případ, kam mám napsat email, který mám
u twista aby mi byli kredity připsány.
Dekuji
Dobrý den, ano je to přesně jak píšete. Napište mi prosím e-mail na martin.stastny@twisto.cz a vše vyřešíme
Dobrý den,
takže jestli to dobře chápu tak k účtu dostanu kartu a můžu s ní
platit třeba na ebay, aliexpress , v kamenných obchodech , v cizině atd.
Jsou někde účtovány za platbu nějaké částky ? Pokud bych se ji rozhodl
zrušit je to zdarma ? Děkuji Ladnar
Dobrý den, ano přesně tak, k účtu si můžete pořídit Twisto kartu s účtem Premium, se kterým budete mít lepší kurz oproti běžným bankám. Účet máte na 3 měsíce na vyzkoušení zdarma, poté stojí 99 Kč měsíčně. Pokud byste nechtěl Twisto nadále využívat, můžete si zvolit tarif Online, který je zdarma. S Online tarifem můžete nakupovat na partnerských e-shopech. Pokud budete i nadále trvat na zrušení, zrušení účtu je zdarma. Děkuji
Mě zajímala nějaká akce pro stávající klienty Twista???
Děkuji
Dobrý den, pro stávající zákazníky děláme také stále nějaké akce. Zajištujeme pro vás cashbacky, slevové akce na e-shopech, soutěže na sociálních sítích. Nedávno jsme měli například velkou kampaň Opuštěný košík, kde jsme každý týden losovali 100 nákupů, které jsme zákazníkům propláceli. Můžete využít referral za přivedeného zákazníka, kde například teď v omezené akci získáte 500 kreditů za každého zákazníka, který si přes vás založí Twisto účet. A mnoho dalšího :)
Slo by kartu pouzit pri rezervaci vozu v autopujcovne v zahranici?
Dobrý den, záleží vždy na konkrétní půjčovně. Ve většině půjčoven není problém, ale máme nahlášených pár případů, kdy zákazníkům kartu odmítnuti. Doporučuji předem prověřit jaké typy karet autopůjčovna příjme. Děkuji
Dobrý den,také jsem využil akce a založil twist účet,jenže kredity nikde velice rád nakupují na slevomatu.Tak snad sem někde neudělal chybu já.
Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz
bohužel i mě po týdnu kredity stále nepřipsány, i přes kontaktování emailem pana šťastného…
Dobrý den, jak jsem vám psal do e-mailu vzhledem k rozdílnosti e-mailů na Slevomatu a při registraci Twisto účtu, nebylo možné připsat kredity automaticky. Vše bude v nejpozději zítra vyřešeno. Děkuji
Dobrý den, schválení trvalo trochu déle, ale kredity byly připsány
velice rychle.
K otázce : služba zní zajímavě, ale pokud bych ji nakonec nevyužíval,
chápu správně, že aktuálně není zrušení vázáno na žádné poplatky?
A jak je naloženo s kopiemi dokladů po zrušení účtu?
Pokud bych chtěl navýšit úvěrový rámec, po jakém splnění podmínek
toto lze?
Dobrý den, ano přesně tak, zrušení není výzáno na žádné poplatky. Pokud zvolíte online tarif, služby vás nic nestojí, takže se můžete Twisto účet ponechat pro nákupy na e-shopech a využít kdykoliv bude potřeba. Co se týče nakládání doklad po zrušení účtu je naší povinností identifikace dle AML zákona uchovávat nejméně po dobu 10 let po uskutečnění obchodu či ukončení obchodního vztahu. Více informací naleznete zde https://www.twisto.cz/podminky/zpracovavani-udaju/
Dobrý den, úplně nechápu termíny, se kterými pracujete. Píšete, že
zboží se zaplatí až za 14 dnů. Jak to funguje? Zboží zaplatím do
14 dnů přes Twisto já nebo se to děje nějak automaticky? Obchodník tedy
dostane peníze o 14 dnů později? Pokud chci zboží vrátit, jak je
zařízeno to, že platba neproběhne? Pak je tam limit 45 dnů, to je
předpokládám klasický úvěrový limit jako u kreditních karet (tedy
45 dnů od začátku období do termínu splatnosti (např. od 1.12. do
15.1.). Informace na strákách jsou dost zamlžené.
Dále na stránkách píšete něco o schvalování plateb Twistem. To znamená
co? Já si něco objednám a Twisto to odmítne z nějakého důvodu zaplatit?
A jaký je úvěrový limit a z čeho vychází? Dokládají se příjmy
apod., jako u kreditních karet?
Děkuji
Dobrý den, lhůta 14 dnů je pro zákazníky, kteří nemají založený Twisto účet. Po nákupu na e-shopu a expedici zboží z e-shopu, Twisto zasílá peníze e-shopu a zákazník má 14 dní na zplacení Twistu. Pokud si zákazník založí Twisto účet, nakupuje celý měsíc a platí vždy 15. den následujícího měsíce (tedy až 45 dnů když nakoupíte na začátku měsíce). Pokud zboží vracíte, proces probíhá automaticky (e-shop po obdržení objednávky zpět nám dá vědět) a zákazník nemusí nic řešit. Vrácení zboží se vždy řídí podmínkami e-shopu. Může se stát že splatnost objednávky bude dříve než bude vše vyřízeno, v tento okamžik je potřeba Twisto kontaktovat. Co se týče schvalování plateb, pokud máte Twisto účet, řídí se schválení objednávky pouze limitem vašeho účtu. Limit účtu posuzuje Twisto na základě vyplněných údajů při registraci. Standartě se příjmy nedokládají, můžete být ale vyzván k jejich dodání. Pokud nemáte založený Twisto účet, Twisto vyhodnocuje každou objednávku a schvaluje každou objednávku jednotlivě. Pokud máte nějaké další dotazy, doporučuji zavolat na naši linku +420 222 70 33 33
Dobrý den chci se prosím zeptat za kolik musel udělat minimálně nákup na slevomatu abych mohl uplatnit kredity,předem děkuji
Dobrý den, nákup není nijak omezen. Pokud nakoupíte za nižší částku, kredity vám zůstanou na další nákup. Platnost kreditů je 2 měsíce.
Dobrý den,
potvrzení registrace mi přišlo 27.11. a kredity mi připsány nebyly, kde se
stala chyba?
Díky.
Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz
Registrace proběhla přes tento odkaz a zatím nic
Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz
Odpovídáte vždy jen na příjemné dotazy? Co znamená tato pasáž v OP?
Jak vysoké jsou poplatky, o jaké poplatky se jedná a budou tyto
nespecifikované poplatky hrazeny vždy při zrušení účtu bez ohledu na to,
zda bude účet zrušen ve 14ti dnech nebo i později?:
Jako spotřebitel máte právo od smlouvy, ve které se sjednává zřízení
Twisto účtu, právo písemně odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě
14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Uvedené neplatí v případech
stanovených v § 1837 Občanského zákoníku (tj. lístky na koncert,
dodávka novin a časopisů apod.). Odstoupení od smlouvy jste povinni odeslat
společnosti Twisto v listinné podobě na adresu Twisto payments a.s.,
Sokolovská 47/73, Praha 8, 186 00, nebo emailem na adresu dotaz@twisto.cz. Odstoupením
od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Společnost nemá právo po vás
požadovat žádné další plnění v případě odstoupení od smlouvy,
kromě částek uvedených v bodu 4. níže a s výjimkou náhrady
nevratných poplatků zaplacených Společností orgánům veřejné správy
nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy.
Dobrý den, omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale váš dotaz byl
rozsáhlejší a čekal jsem na odpověď od kolegů z jiného oddělení. Dle
zákona je Vaším plným právem zrušit Twisto účet kdykoliv od chvíle jeho
založení. Pro využití kreditů na Slevomatu není třeba jej mít založen
určitou dobu. Budeme však rádi, když si Twisto účet alespoň vyzkoušíte,
má mnoho výhod, které se vám určitě budou líbit. Můžete například
nakupovat celý měsíc a platit až ten následující, v případě potřeby
je také možné si celou částku odložit na další měsíce. K dispozici
máte více než 800 našich partnerských e-shopů kde můžete Twisto
využít.
Abych odpověděl také na váš druhý dotaz, tak na tento typ poplatků máme
ze zákona o spotřebitelském úvěru právo. V tuto chvíli tento typ
poplatků v Twistu neexistuje, ale do budoucna se to může změnit, proto je
máme v obchodních podmínkách uvedeny. O změnách obchodních podmínek
vždy informujeme dostatečně dopředu tak jak nám ukládá zákon.
Dobrý den,
ať čtu jak čtu, pořád se mi zdá, že Twisto je v podstatě akorát
kreditka pro online nákupy zabalená do líbivých řečí a s aplikací
navíc. Nebo se pletu? To, že zaplatím nákup teď a peníze z účtu mi
odejdou za 45 dnů je funkce každé normální kreditky. Kde je tedy
rozdíl? Díky
Dobrý den, Twisto pro nákupy na e-shopech můžete využívat i bez registrace se 14 denní splatností. Pokud si založíte účet získáte nejen prodlouženou splatnost až 45 dní. S Twisto kartou máte výhodnější zahraniční kurz a cestovní pojištění. Twisto nabízí spoustu cashbacků a slev s partnerskými e-shopy. Produkt jako je například SNAP, kdy vyfocením z aplikace zaplatí Twisto jakoukoliv fakturu nebo složenku. Dále SPLIT pro rozdělení útraty s kamarády. Jakoukoliv platbu nad 3000 Kč si můžete jednoduše na 3 kliknutí rozdělit do splátek. Do konce roku také budete mít v aplikaci kategorizaci útrat, takže budete mít jednoduše měsíční výdaje pod kontrolou.
Dobrý den,
prosím co je Twisto a proč bych ho měla mít?
Děkuji.
Dobrý den, Twisto je platební aplikace, která usnadňuje placení. Když zaplatíte s Twisto Pay v e-shopech, zboží vám vždy bude doručeno a vy máte čas si zboží v klidu prohlédnout a platíte do 14 dnů zcela zdarma bez navýšení ceny (s Twisto účtem až do 45 dní). Dále si můžete pořídit naší Twisto kartu, se kterou celý měsíc nakupujete a vše pak zaplatíte následující měsíc Twisto se vůbec neváže k vašemu bankovnímu účtu, takže se nemusíte bát o své finance v bance. S Twistem máte limit pro vaše nákupy, které nám pak jednou za měsíc vyrovnáte. A tím určitě nekončíme, máme spoustu dalších funkcí a vychytávek. Kdyby vás cokoliv zajímalo, můžete se podívat na naše webové stránky www.twisto.cz případně pokud vás něco zajímá konkrétně můžete napsat e-mail na dotaz@twisto.cz
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jak je to s připsáním kreditů. Dnes je pět
pracovních dnů od potvrzení mého účtu na twistu.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz
Dobrý den, také bych prosila zjistit, kde vázne připsání kreditů, děkuji
Dobrý den, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz
Dobrý den, mám stejný problém jako většina. Twisto jsem zakládal 25.11., účet jsem měl ověřen následující den 26.11. a kredity měli být připsány do 1.12. Dnes je 4.12. Kdy mi připíšete kredity? Děkuji.
Dobrý den, dle informací Slevomatu vám byly kredity připsány 27. listopadu. Prosím tedy o kontrolu a případné kontaktování přímo Slevomatu. Děkuji
Dobrý den, dnes 9. den po odsouhlasení Twistem a kredity na Slevomatu stále nepřipsány, přitom je uvedeno připsání do 5 pracovních dnů. Minulý pátek jsem kontaktovala Twisto ( email co je níže) – že připíšou… Otázka je, ale kdy tedy připíšou.
Dobrý den, jak jsem vám již psal v e-mailu. Důvod proč vám zatím nebyly připsány kredity je, že jste začala registraci už v dřívější kampani. Kredity vám samozřejmě budou připsány, jen se připsání z uvedeného důvodu prodloužilo. Děkuji
Dobrý den, není to dotaz, ale reference.
Twisto jsem si zakládala ve čtvrtek 28. 11., schválení proběhlo téměř
okamžitě (do 12 hodin) a dnes (2. 12.) mám kredity již načtené
i uplatněné :)
Takež reference zde, že twisto schválně nechce uživatele schvalovat, nebo
se kredity nenačtou, nechápu!
Díky.
Dobrý den, děkujeme za vaši referenci. Věřím že si kredity užijete a budete s Twisem spokojena :)
Dobrý den, mám dotaz. Proč se všechny zajímavé akce týkají jen nových zákazníků? Používám twisto už asi dva roky a jsem s ním spokojena… Ale stejně tak bych byla spokojena, kdyby mi slevomat dal 1000 kreditu… Ale je pravda, že to se netýká jenom twista a slevomatu. Jakékoliv zajímavé akce se týkají jen nových zákazníků… Ať jsou to banky, pojišťovny, atd… Je smutné, jak na stálé a oddané zákazníky nikdo nemyslí ☹️
Dobrý den, jsme rádi že jste s Twistem spokojena. Pro stávající zákazníky děláme také stále nějaké akce. Zajištujeme pro vás cashbacky, slevové akce na e-shopech, soutěže na sociálních sítích, lepší kurz s tarifem Premium v zahraničí. Nedávno jsme měli například velkou kampaň Opuštěný košík, kde jsme každý týden losovali 100 nákupů, které jsme zákazníkům propláceli. Můžete využít referral za přivedeného zákazníka, kde například teď v omezené akci získáte 500 kreditů za každého zákazníka, který si přes vás založí Twisto účet. A mnoho dalšího :)
Dobrý den,
proč jste neodpověděli na tento dotaz? Můžete prosím odpovědět?
Když si založím účet, kdy ho mohu zrušit aby mi zůstaly kredity na
slevomatu? A prosím neodpovidejte „twisto účet Vás k ničemu
nezavazuje“ nebo něco podobného. Prosím o odpověď, která bude udávat
jasný časový údaj.
Dále se v OP píše toto:
Jako spotřebitel máte právo od smlouvy, ve které se sjednává zřízení
Twisto účtu, právo písemně odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě
14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Uvedené neplatí v případech
stanovených v § 1837 Občanského zákoníku (tj. lístky na koncert,
dodávka novin a časopisů apod.). Odstoupení od smlouvy jste povinni odeslat
společnosti Twisto v listinné podobě na adresu Twisto payments a.s.,
Sokolovská 47/73, Praha 8, 186 00, nebo emailem na adresu dotaz@twisto.cz. Odstoupením
od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Společnost nemá právo po vás
požadovat žádné další plnění v případě odstoupení od smlouvy,
kromě částek uvedených v bodu 4. níže a s výjimkou náhrady
nevratných poplatků zaplacených Společností orgánům veřejné správy
nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy.
Je zrušení zdarma a co a jakou výši poplatků si máme představit pod
pojmem nevratné poplatky zaplacené orgánům veřejné správy nebo jiným
osobám pověřeným výkonem veřejné správy?
Dobrý den, omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale váš dotaz byl rozsáhlejší a čekal jsem na odpověď od kolegů z jiného oddělení. Dle zákona je Vaším plným právem zrušit Twisto účet kdykoliv od chvíle jeho založení. Pro využití kreditů na Slevomatu není třeba jej mít založen určitou dobu. Budeme však rádi, když si Twisto účet alespoň vyzkoušíte, má mnoho výhod, které se vám určitě budou líbit. Můžete například nakupovat celý měsíc a platit až ten následující, v případě potřeby je také možné si celou částku odložit na další měsíce. K dispozici máte více než 800 našich partnerských e-shopů kde můžete Twisto využít. Abych odpověděl také na váš druhý dotaz, tak na tento typ poplatků máme ze zákona o spotřebitelském úvěru právo. V tuto chvíli tento typ poplatků v Twistu neexistuje, ale do budoucna se to může změnit, proto je máme v obchodních podmínkách uvedeny. O změnách obchodních podmínek vždy informujeme dostatečně dopředu tak jak nám ukládá zákon.
Dobrý den. V pondělí mi byl schválen účet u vás.Zeptam se, zda a kdy by mi mohli být připsány kredity?Děkuji Končická
Dobrý den, děkuji za upozornění. Napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala ůčet na martin.stastny@twisto.cz
Dobrý den, mě by zajímalo,kdy dostanu ty kredity? Registraci jsem provedla už v neděli 24.11. a účet mi byl schválen. Děkuji
Dobrý den, kredity se připisovaly už začátkem týdne. Pokud vám nebyli připsány, kontaktujte mě prosím e-mailem na martin.stastny@twisto.cz a vše vyřešíme :) Děkuji
Dobry den, jak udelat registraci, kdyz mam adresu trvaleho bydliste na Slovensku, tudiz system ji nenajde?
Dobrý den, možné to je. Zadejte v registraci váš občanský průkaz a vyplň vaší přechodnou adresu v České republice. Pokud budete mít stále problém, kontaktujte prosím kolegy na telefonním čísle +420 222 70 33 33. Děkuji
Dobrý den, využívala bych Twisto asi jen pro platby na e-shopech. Ten bezpečnostní systém NIKITA je co? Bude zasílat bezp. kódy na mobil jen při určité výši částky nebo pokud ten den udělám třeba 5 nákupů? Dle mého by bezpečnostní kód měl být odeslán vždy. Jinak je to zneužitelné.
Dobrý den, Twisto můžete využívat i pouze na e-shopech. K tomu si můžete vybrat tarif Online, který je vždy zcela zdarma. S Twisto účtem máte po nákupu až 45 dní na zaplacení (v závislosti na tom kdy v měsíci nakoupíte) a můžete si tak v klidu prohlédnou objednané zboží a až poté zaplatit. To vše hlídá právě náš zmíněný systém Nikita, která vyhodnocuje spoustu informací v objednávce, a zajišťuje také vaší bezpečnosti. Nákupy jsou zabezpečené všechny, je jedno kolik jich během dne uděláte. Placení Twistem je navíc bezpečně, protože neplatíte svými penězi a nákup není napojen na vás běžný účet.
Fakt jsou už tyto poplachy trapné, mám skoro pocit, že to sem píše konkurence Twista. Sám Twisto k plné spokojenosti používám už více jak rok a fakt na tom nic nekalého není, naopak má řadu na našem trhu ojedinělých služeb (třeba placení zaslaných složenek a faktur – služba Twisto Snap). Tedy pokud bych už klientem nebyl, určitě bych využil.
Dobrý den Josefe, jsme rádi, že jste s Twistem spokojen. V příštím roce budeme spouštět spoustu nových funkcí a věříme že bude pro vás Twisto ještě lepším a přehlednějším nástrojem pro placení :) Děkujeme
Dejte si na tuto nabídku pozor, jedná se o podvod. Vše vyplníte, nafotíte a nakonec vám to Twisto bez udání důvodu zamítne. Mojí přítelkyni také, zvláštní náhoda? Když jsem se zeptal na důvod, tak mi ho údajně nesmí sdělit. !!!PODVOD!!!
Dobrý den, Twisto účet není schválen každému. Zodpovědně na základě údajů, které zákazník v žádosti vyplní, je každá žádost vyhodnocována tak, abychom splňovali podmínky, které nám ukládá ČNB nebo naše interní předpisy. Vše máme uvedené v obchodních podmínkách na stránkách www.twisto.cz
Proč mi tedy nedokážete odpovědět, v čem nesplňuji tyto podmínky? Zajímavé, že v bance je splňuji bez problémů!!! LŽETE!!!
Pokud vám důvod zamítnutí nebyl uveden do e-mailu, důvod zamítnutí nesdělujeme (stejně jako to dělají například banky). Chápu vaše rozhořčení, ale bohužel vám s tímto nemohu pomoci.
Banky to za 1. sdělují a za 2. v bance žádný problém nemám – naposledy jsem byl v bance včera!
Dobrý den, jak je to se zabezpečením proti zneužití, tj. aby si někdo Vámi nenechal platit své nákupy z mého Twisto? Čím se platby autorizují?
Dobrý den, přihlášení do účtu je zabezpečené dvoufaktorovým přihlášením. Platební karta a Apple Pay jsou zabezpečené stejně jako všechny jiné platební karty. V případě Twisto Pay platbě v e-shopech vyhodnocuje nákup náš systém NIKITA, na základě několika kritérii. Systém vás při nákupu může vyzvat k přihlášení pomocí hesla, nebo k zadání ověřovacího kódu, zaslaného v SMS na vaše číslo.
Když si založím účet, kdy ho mohu zrušit aby mi zůstaly kredity na slevomatu? A prosím neodpovidejte „twisto účet Vás k ničemu nezavazuje“ nebo něco podobného. Prosím o odpověď, která bude udávat jasný časový údaj.
Dobrý den, v podmínkách a v diskuzi to už několikrát zaznělo. Ano lze to. Nicméně věříme že 3 měsíční doba zdarma na vyzkoušení Twista vás přesvědčí o tom, že budete Twisto i nadále používat :)
Dobrý den, dvakrát jsem se pokusila registrovat, dvakrát mi přišlo zamítnutí bez udání důvodu. Odpověď přes email ani přes chatbox nepřichází. Jsem z přístupu zklamaná, službu bohužel doporučovat nebudu.
Dobrý den, omlouvám se, že vám nikdo zatím neodpověděl. Pokud stále nemáte odpověd, kontaktujte nás telefonicky na naší zákaznické lince +420 222 70 33 33. Děkuji
Proc mi jeste nebyly pripsany kredity? Pisete tu, ze problemy mame resit primo s vami, zatimco uz je to 24 hodin od meho dotazu na vasich strankach a odpoved pouze od bota, ze do par hodin mi odpovite.
Dobrý den, jak uvádíme v podmínkách akce, kredity na váš účet na Slevomatu se připisují do 5 pracovních dnů od schválení účtu ze strany Twista.
Dobrý den, platí i pro uživatele který dříve měli učet a poté ho zrušily?
Dobrý den, akce platí pouze pro nové zákazníky. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den. Proč neuvádíte počet zákazníků, kteří si voucher koupili?
Dobrý den, voucher nelze koupit a ani se neuplatňuje. Odkaz vede přímo do registrace Twisto účtu a proto není technicky možné počet zákazníků zobrazit.
Dobry den,posila Twisto vypis uskutečnenych plateb do mailu nebo jak a
v jakem terminu?
V podstate jde o kreditni uvér.Nevite nahodou,ktera financni instituce za tim
stoji?
Dekuji
Jindra
Dekuji.
Dobrý den, výpis plateb vidíte on-line po přihlášení do Twisto účtu na webu nebo v mobilní aplikaci. Vyúčtování se uzavírá na konci kalendářního měsíce. Twisto je samostatná firma, za kterou stojí zahraniční investoři ING bank a pojišťovna Uniqa.
Dřív sem si zakládal účet na twisto, nabízeli 600 kreditů na rohlík.cz, účet mám založenej a Kredity nikde =D takze nedoporučuji
Dobrý den Ondřeji, pokud vám v některé akci nebyly kredity připsány, stačí se nám ozvat. Kredity se připisovali přímo na účet u Rohlik.cz. Napište mi váš e-mail na martin.stastny@twisto.cz a vše dořešíme. Děkuji :)
Zdravim, tak kde je ten hacek? To slovo, ale? Da se to pri pripsani bezplatne zrusit? Je tam nejaky zavazek?
Dobrý den Petře, háček nikde není :)
Žádný závazek není, pokud budete na zrušení účtu trvat, je to možné.
Věříme ale, že 3 měsíční bezplatné období na vyzkoušení Twista vás
přesvědčí a budete ho používat i nadále. Pokud nebudete chtít
využívat placený účet, můžete změnit tarif na Online, který je zdarma.
Veškeré informace naleznete na www.twisto.cz
Dobrý den, při registraci mi to hlásí Promokód v hodnotě 0 kreditů byl aktivován. Proč 0? Děkuji.
Dobrý den, kredity vám budou připsány na vás účet na Slevomatu. Proto při registraci do Twisto účtu vidíte 0 kreditů.
Dobrý den,píše mi účet pod tímto e-mailem již existuje.pres twisto jsem na slevomatu již platila,účet jsem si ale nezalozila.jak je to tedy u mne?lenka
Dobrý den, je potřeba se pod e-mailem přihlásit, případně pokud heslo
nevíte vygenerovat nové zde: https://www.twisto.cz/zakaznik/obnoveni-hesla/
Pokud vám to stále nepůjde, kontaktujte mě prosím na e-mail martin.stastny@twisto.cz
Dobrý den, platnost kupónu je uvedena do 31. 1. 2020. Znamená to tedy, že ještě např. 30. 1. 2020 bude tato nabídka na Slevomatu dostupná a bude možné získat 1000 Kč kredit na Slevomatu?
Dobrý den, s největší pravděpodobností bude nabídka ještě dostupná. Může se ale stát, že bude ukončena dříve a proto doporučujeme založit účet co nejdříve.
Dobrý den, začal jsem registraci cca před půl rokem, ale nedokončil jsem ji, skončil jsem u uvedení emailu. To byla akce na připsání 200 kreditů. Když teď registraci dokončím dostanu 1000 nebo 200 kreditů? Děkuji
Dobrý den, začněte registraci pomocí odkazu v této nabídce. Pokud se
vám připíše pouze 200 kreditů, kontaktujte mě na e-mail martin.stastny@twisto.cz
Děkuji
Využila jsem, ale nemám nikde na Slevomatu ( v nákupech, v objednávkách…) info, že jsem se zaregistrovala přes odkaz . Jak to? Děkuji.
Dobrý den, na Slevomatu tuto informaci nenaleznete. Informace o registraci Twisto účtu naleznete ve vašem e-mailu.
Jak probíhá pak vedení účtu po těch 3 měsících, je nějaký poplatek za vedení a je povinná nějaká pravidelná aktivita?
Dobrý den, záleží jaký si zvolíte tarif. Online účet je například zdarma. Pokud si zvolíte placený tarif, po 3 měsících vám bude účtován poplatek dle ceníku https://www.twisto.cz/typy-uctu/ . Účet si můžete kdykoliv změnit. Změna účtu proběhne vždy na začátku kalendářního měsíce. Aktivita není nijak podmíněna.
Dobrý den. Na odkazu který se mi ukázal jsem se zaregistrovala a pak jsem
šla opět na slevomat. Kdy se mi připíšou kredity?
Děkuji
Dobrý den, kredity se připisují do 5 pracovních dnů od schválení registrace Twistem.
Dobrý den, jde kombinovat i s akcí doporučení klienta? Děkuji
Dobrý den, akce nelze kombinovat. Po založení účtu ale můžete akci doporučení klienta využít. Aktuálně v časově omezené akci získáte za doporučení 500 kreditů vy a 500 kreditů nový klient.
Dobrý den, lze při registraci zadat i promo kód na 500 Kč?
Dobrý den, akce nelze kombinovat. V této akci dostanete pouze 1000 kreditů na Slevomatu.
Když chci zakoupit, tak nabídka pise:FIKTIVNÍ PRODUKT NELZE ZAKOUPIT. Jak Vaši nabídce mám chápat?Děkuji
Dobrý den, stiskněte tlačítko koupit a následně klikněte na odkaz, který vás přesměruje do registrace Twisto účtu.
Mohu poté Twisto kdykoli bezplatně zrušit a kredity si nechat?
Dobrý den Terezo. Můžete zvolit bezplatný online tarif pro nakupování v e-shopech kde je Twisto. Účet vás k ničemu nezavazuje.
Dobrý den,
při zakládání mi to nabízí na výběr ze 3 typů účtů, je nabídka
podmíněna výběrem některého z nich?
Děkuji za odpověď
Dobrý den Martine, volba účtu je na vás. Máte 3 měsíce na vyzkoušení, proto doporučuji vyzkoušet Premium, kde máte nejvíce funkcí.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , dne 31.1 2020 jsem se registroval na Vašich stránkách a kredity se na můj účet stale nepřipsaly .Děkuji za řešení problému Jan Malina
Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registroval na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji