Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Založte si Twisto účet a získejte 1000 kreditů na nákupy na Slevomatu

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Jan Malina

Dobrý den , dne 31.1 2020 jsem se registroval na Vašich stránkách a kredity se na můj účet stale nepřipsaly .Děkuji za řešení problému Jan Malina

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registroval na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji

Tomáš Holek

Otřesné chování Slevomatu !!! 11.12. úspěšně proběhla registrace, ale kredity dosud nepřičteny. Ze strany Twista promptně ověřeno, že na jejich straně je vše v pořádku a 13.12. měly být přičteny kredity. Ovšem Slevomat je nepřipsal. A po urgenci to „ověřuje“ již třetí pracovní den. Při telefonické urgenci mi bylo sděleno, že neví jak dlouho ověření bude trvat. A já mám z toho pocit, že Slevomat jde do krachu a všem doporučuji nekupovat vouchery na tomto slevovém serveru.

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Tomáši,

děkujeme za zprávu. Po ověření jsem zjistila, že 1.000 kreditů máte připsány od 13.12.2019, ale pod jiným profilem, než ze kterého k nám nyní píšete. Všechny podrobnosti jsem Vám nyní zaslala do e-mailové komunikace, kterou jste k nám zaslal.

Přeji hezký den!
 Adéla

Týna Kašpárková

Dobrý den, účet jsem si vytvořila, ale kredity pořád připsány nebyly, jak mám dále postupovat?

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji

Tomáš Holek

Dobrý den, účet mi byl schválen a vytvořen. Kredity připsány nebyly. Podvody nepodporuji, takže účet Twisto zruším. S pozdravem Holek

Twisto

Dobrý den Tomáši, kredity vám byly přičteny 13. 12., 2 dny po schválení vaší registrace na e-mail zadaný při registraci Twisto účtu. Pokud budete mít jakýkoliv problém, napište mi na martin.stastny@twisto.cz a můžeme zjistit kde je chyba. Děkuji

Jindřich Briestenský

Dobrý den, účet schválen, prosím o připsání kreditů, děkuji.

Twisto

Dobrý den, odepsal jsem vám na e-mail. Kredity se připisují do 5 pracovních dnů. Děkuji

Veronika Kunová

Dobrý den, stejné: i mně schváleno, kredity nejsou. Už jsem i psala na uvedený mail pod svým přihlašovacím mailem kunovaVeronika@seznam.cz. Žádám o prověření. Děkuji

Twisto

Dobrý den, kredity vám byly dnes připsány. Děkuji

Markéta

Dobrý den, o založení twisto účtu jsem zažádala 12.12.2019 a následující den, tj. 13.12.2019, mi byl schválen. Doposud mi však nebyly připsány kredity za registraci. Tímto prosím o prověření. Děkuji :-)

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji

Jan Danzig

Dobrý den,
mám stejný problém jako pan Jiří Záveský
(před 20 dny
Dobrý den,také jsem využil akce a založil twist účet,jenže kredity nikde velice rád nakupují na slevomatu.Tak snad sem někde neudělal chybu já.)
Se všemi těmito slovy se mohu ztotožnit a tak dotaz pouze „kopiruji“…
Věřím, že i vzhledem k tomu, že akce končí za 2 stihnme vše vyřídit.
Účet jsem si založil mám dojem 19.1.2019 na email kamilvacek123@seznam.cz. Doufám, že jsem nikde neudělal při regstraci žádnou chybu a že se tak jistě vše brzo vysvětlí.
S přáním krásného dne Danzig.

Twisto

Dobrý den, pod uvedeným e-mailem žádný účet nevidím. Napište mi prosím na martin.stastny@twisto.cz a vše dořešíme. Děkuji

Miroslav

Ještě jsem se chtěl zeptat, jak a komu mám zaplatit tu 1 korunu?
Děkuji za odpověď

Twisto

Dobrý den, 1 koruna se neplatí, na Slevomatu musí být uvedena cena nabídky. Stačí pomocí odkazu v nabídce dokončit registraci.

Tereza Hofbauerová

dobrý den, založila jsem si také twist účet, ale žádné kredity mi neprusly

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registrovala na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji

Miroslav

Dobrý den,


obracím se na Vás s následující žádostí, využil jsem Vaší nabídky: Založte si Twisto účet a získejte 1000 kreditů na nákupy na Slevomatu a 23.12. jsem se zaregistroval přes uvedený odkaz, vše řádně vyplnil, přiložil požadované doklady, ale ve Twisto účtu, jsem stále ve statusu: Vaši žádost brzy ověříme.

Prosím o Vaše laskavé prověření, proč registrace ještě neproběhla.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Miroslav

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím e-mail na martin.stastny@twisto.cz s jakým e-mailem jste se zaregistroval a já to prověřím. Děkuji

marek

Mne se ta akce zda bud divna nebo nezvladnuta.
od 14.12. mam statusu na twistu „Vasi zadost brzo overime … “

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím s jakým e-mailem jste se registroval na martin.stastny@twisto.cz a podíváme se na to. Děkuji

Fík

Dobrý den, proč nejsou zveřejněny veškeré dotazy, které byly položeny a zodpovězeny?

Slevomat.cz

Dobrý den, pokud se jedná o podobné dotazy na které již bylo zodpovězeno, tak se pro přehlednost diskuze sloučí nebo zneveřejní, aby se neopakoval jeden a ten stejný dotaz stále dokola. V případě nespokojenosti se službou Twisto se obracejte přímo na danou společnost. Diskuze neslouží těmto účelům. Od toho je zde kolonka hodnocení, kam může zákazník napsat svůj názor na využitou akci. Pěkný den

Věra Součková

Dobry den,
take jsem zadala k vytvorenemu uctu jiny email nez mam zde. Pote jsem si precetla diskuzi a twisto pres mail upozornila ns tuto skutecnost s omluvou a druhy den kredity mam. Nejedna se o podvod, staci jen byt pozorny :)
 Dekuji

Twisto

Dobrý den, děkujeme za příspěvek. Je to jak píšete, stačí uvést jiný e-mail v registraci a pak už nevíme kam kredity připsat. Zákazníky se snažíme kontaktovat, připsání pak ale trvá déle :)

Barbora Ohnesorgová

Dobrý den, asi před týdnem jsem začala registraci, ale nedokončila jsem ji. Použila jsem při tom promo kód na 500 kreditů, které se mi v den založení účtu připsaly. Dostanu tedy jen těch 500 kreditů?

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím na e-mail martin.stastny@twisto.cz a dořešíme připsání zbylých kreditů. Děkuji

Karlos

Dobrý den, proč nejsou zveřejněny veškeré dotazy, které byly položeny a zodpovězeny? Podléhá tato diskuze snad cenzuře jako tomu bývávalo za KOMUNISTŮ? V KAŽDÉM PŘÍPADĚ TATO NABÍDKA SMRDÍ PODVODEM A NÁSLEDNÝM OKRADENÍM ZÁKAZNÍKA, předem děkuji za zodpovězení dotazu.

Twisto

Dobrý den, pane Karlosi,
děkujeme za dotaz. Na položené otázky týkající se Twista bylo vždy zodpovězeno. Může se zdát, že tato nabídka je tak výhodná, až se tomu nechce věřit. Budeme mít proto radost, pokud se přidáte mezi 80.000 spokojených klientů, a sám se přesvědčíte, že tato nabídka je pravdivá. Samozřejmě disponujeme platnou licencí od České národní banky, takže se nemusíte ničeho bát. Rádi zodpovíme jakýkoliv váš další dotaz týkající se Twista, a to e-mailem na dotaz@twisto.cz nebo telefonicky +420 222 70 33 33. Martin z Twista.

Tomáš Podskalský

Zdravím, udělal jsem si twisto účet, ale nebyli mi připsány kredity na Slevomat. Zde v diskusi jsem čet, že to je tím že Slevomat a twisto je pod ruznym emailem to je i můj případ, kam mám napsat email, který mám u twista aby mi byli kredity připsány.
 Dekuji

Twisto

Dobrý den, ano je to přesně jak píšete. Napište mi prosím e-mail na martin.stastny@twisto.cz a vše vyřešíme

Josef Ladnar

Dobrý den,
takže jestli to dobře chápu tak k účtu dostanu kartu a můžu s ní platit třeba na ebay, aliexpress , v kamenných obchodech , v cizině atd. Jsou někde účtovány za platbu nějaké částky ? Pokud bych se ji rozhodl zrušit je to zdarma ? Děkuji Ladnar

Twisto

Dobrý den, ano přesně tak, k účtu si můžete pořídit Twisto kartu s účtem Premium, se kterým budete mít lepší kurz oproti běžným bankám. Účet máte na 3 měsíce na vyzkoušení zdarma, poté stojí 99 Kč měsíčně. Pokud byste nechtěl Twisto nadále využívat, můžete si zvolit tarif Online, který je zdarma. S Online tarifem můžete nakupovat na partnerských e-shopech. Pokud budete i nadále trvat na zrušení, zrušení účtu je zdarma. Děkuji

Vendula Srpová

Mě zajímala nějaká akce pro stávající klienty Twista???
 Děkuji

Twisto

Dobrý den, pro stávající zákazníky děláme také stále nějaké akce. Zajištujeme pro vás cashbacky, slevové akce na e-shopech, soutěže na sociálních sítích. Nedávno jsme měli například velkou kampaň Opuštěný košík, kde jsme každý týden losovali 100 nákupů, které jsme zákazníkům propláceli. Můžete využít referral za přivedeného zákazníka, kde například teď v omezené akci získáte 500 kreditů za každého zákazníka, který si přes vás založí Twisto účet. A mnoho dalšího :)

Janca

Slo by kartu pouzit pri rezervaci vozu v autopujcovne v zahranici?

Twisto

Dobrý den, záleží vždy na konkrétní půjčovně. Ve většině půjčoven není problém, ale máme nahlášených pár případů, kdy zákazníkům kartu odmítnuti. Doporučuji předem prověřit jaké typy karet autopůjčovna příjme. Děkuji

Jiří Záveský

Dobrý den,také jsem využil akce a založil twist účet,jenže kredity nikde velice rád nakupují na slevomatu.Tak snad sem někde neudělal chybu já.

Twisto

Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Libor Majzlík

bohužel i mě po týdnu kredity stále nepřipsány, i přes kontaktování emailem pana šťastného…

Twisto

Dobrý den, jak jsem vám psal do e-mailu vzhledem k rozdílnosti e-mailů na Slevomatu a při registraci Twisto účtu, nebylo možné připsat kredity automaticky. Vše bude v nejpozději zítra vyřešeno. Děkuji

Pavel

Dobrý den, schválení trvalo trochu déle, ale kredity byly připsány velice rychle.
K otázce : služba zní zajímavě, ale pokud bych ji nakonec nevyužíval, chápu správně, že aktuálně není zrušení vázáno na žádné poplatky? A jak je naloženo s kopiemi dokladů po zrušení účtu?
Pokud bych chtěl navýšit úvěrový rámec, po jakém splnění podmínek toto lze?

Twisto

Dobrý den, ano přesně tak, zrušení není výzáno na žádné poplatky. Pokud zvolíte online tarif, služby vás nic nestojí, takže se můžete Twisto účet ponechat pro nákupy na e-shopech a využít kdykoliv bude potřeba. Co se týče nakládání doklad po zrušení účtu je naší povinností identifikace dle AML zákona uchovávat nejméně po dobu 10 let po uskutečnění obchodu či ukončení obchodního vztahu. Více informací naleznete zde https://www.twisto.cz/podminky/zpracovavani-udaju/

Honza

Dobrý den, úplně nechápu termíny, se kterými pracujete. Píšete, že zboží se zaplatí až za 14 dnů. Jak to funguje? Zboží zaplatím do 14 dnů přes Twisto já nebo se to děje nějak automaticky? Obchodník tedy dostane peníze o 14 dnů později? Pokud chci zboží vrátit, jak je zařízeno to, že platba neproběhne? Pak je tam limit 45 dnů, to je předpokládám klasický úvěrový limit jako u kreditních karet (tedy 45 dnů od začátku období do termínu splatnosti (např. od 1.12. do 15.1.). Informace na strákách jsou dost zamlžené.
Dále na stránkách píšete něco o schvalování plateb Twistem. To znamená co? Já si něco objednám a Twisto to odmítne z nějakého důvodu zaplatit? A jaký je úvěrový limit a z čeho vychází? Dokládají se příjmy apod., jako u kreditních karet?
 Děkuji

Twisto

Dobrý den, lhůta 14 dnů je pro zákazníky, kteří nemají založený Twisto účet. Po nákupu na e-shopu a expedici zboží z e-shopu, Twisto zasílá peníze e-shopu a zákazník má 14 dní na zplacení Twistu. Pokud si zákazník založí Twisto účet, nakupuje celý měsíc a platí vždy 15. den následujícího měsíce (tedy až 45 dnů když nakoupíte na začátku měsíce). Pokud zboží vracíte, proces probíhá automaticky (e-shop po obdržení objednávky zpět nám dá vědět) a zákazník nemusí nic řešit. Vrácení zboží se vždy řídí podmínkami e-shopu. Může se stát že splatnost objednávky bude dříve než bude vše vyřízeno, v tento okamžik je potřeba Twisto kontaktovat. Co se týče schvalování plateb, pokud máte Twisto účet, řídí se schválení objednávky pouze limitem vašeho účtu. Limit účtu posuzuje Twisto na základě vyplněných údajů při registraci. Standartě se příjmy nedokládají, můžete být ale vyzván k jejich dodání. Pokud nemáte založený Twisto účet, Twisto vyhodnocuje každou objednávku a schvaluje každou objednávku jednotlivě. Pokud máte nějaké další dotazy, doporučuji zavolat na naši linku +420 222 70 33 33

Lucie-David Gaborčíkovi

Dobrý den chci se prosím zeptat za kolik musel udělat minimálně nákup na slevomatu abych mohl uplatnit kredity,předem dě­kuji

Twisto

Dobrý den, nákup není nijak omezen. Pokud nakoupíte za nižší částku, kredity vám zůstanou na další nákup. Platnost kreditů je 2 měsíce.

Lenka

Dobrý den,
potvrzení registrace mi přišlo 27.11. a kredity mi připsány nebyly, kde se stala chyba?
 Díky.

Twisto

Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Marek Břuska

Registrace proběhla přes tento odkaz a zatím nic

Twisto

Dobrý den, abych se mohl podívat kde je problém, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registroval Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Josef Turek

Odpovídáte vždy jen na příjemné dotazy? Co znamená tato pasáž v OP? Jak vysoké jsou poplatky, o jaké poplatky se jedná a budou tyto nespecifikované poplatky hrazeny vždy při zrušení účtu bez ohledu na to, zda bude účet zrušen ve 14ti dnech nebo i později?:

Jako spotřebitel máte právo od smlouvy, ve které se sjednává zřízení Twisto účtu, právo písemně odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Uvedené neplatí v případech stanovených v § 1837 Občanského zákoníku (tj. lístky na koncert, dodávka novin a časopisů apod.). Odstoupení od smlouvy jste povinni odeslat společnosti Twisto v listinné podobě na adresu Twisto payments a.s., Sokolovská 47/73, Praha 8, 186 00, nebo emailem na adresu dotaz@twisto.cz. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Společnost nemá právo po vás požadovat žádné další plnění v případě odstoupení od smlouvy, kromě částek uvedených v bodu 4. níže a s výjimkou náhrady nevratných poplatků zaplacených Společností orgánům veřejné správy nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy.

Twisto

Dobrý den, omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale váš dotaz byl rozsáhlejší a čekal jsem na odpověď od kolegů z jiného oddělení. Dle zákona je Vaším plným právem zrušit Twisto účet kdykoliv od chvíle jeho založení. Pro využití kreditů na Slevomatu není třeba jej mít založen určitou dobu. Budeme však rádi, když si Twisto účet alespoň vyzkoušíte, má mnoho výhod, které se vám určitě budou líbit. Můžete například nakupovat celý měsíc a platit až ten následující, v případě potřeby je také možné si celou částku odložit na další měsíce. K dispozici máte více než 800 našich partnerských e-shopů kde můžete Twisto využít.
Abych odpověděl také na váš druhý dotaz, tak na tento typ poplatků máme ze zákona o spotřebitelském úvěru právo. V tuto chvíli tento typ poplatků v Twistu neexistuje, ale do budoucna se to může změnit, proto je máme v obchodních podmínkách uvedeny. O změnách obchodních podmínek vždy informujeme dostatečně dopředu tak jak nám ukládá zákon.

Jan Richter

Dobrý den,
ať čtu jak čtu, pořád se mi zdá, že Twisto je v podstatě akorát kreditka pro online nákupy zabalená do líbivých řečí a s aplikací navíc. Nebo se pletu? To, že zaplatím nákup teď a peníze z účtu mi odejdou za 45 dnů je funkce každé normální kreditky. Kde je tedy rozdíl? Díky

Twisto

Dobrý den, Twisto pro nákupy na e-shopech můžete využívat i bez registrace se 14 denní splatností. Pokud si založíte účet získáte nejen prodlouženou splatnost až 45 dní. S Twisto kartou máte výhodnější zahraniční kurz a cestovní pojištění. Twisto nabízí spoustu cashbacků a slev s partnerskými e-shopy. Produkt jako je například SNAP, kdy vyfocením z aplikace zaplatí Twisto jakoukoliv fakturu nebo složenku. Dále SPLIT pro rozdělení útraty s kamarády. Jakoukoliv platbu nad 3000 Kč si můžete jednoduše na 3 kliknutí rozdělit do splátek. Do konce roku také budete mít v aplikaci kategorizaci útrat, takže budete mít jednoduše měsíční výdaje pod kontrolou.  

Naďa

Dobrý den,
prosím co je Twisto a proč bych ho měla mít?
Děkuji.

Twisto

Dobrý den, Twisto je platební aplikace, která usnadňuje placení. Když zaplatíte s Twisto Pay v e-shopech, zboží vám vždy bude doručeno a vy máte čas si zboží v klidu prohlédnout a platíte do 14 dnů zcela zdarma bez navýšení ceny (s Twisto účtem až do 45 dní). Dále si můžete pořídit naší Twisto kartu, se kterou celý měsíc nakupujete a vše pak zaplatíte následující měsíc Twisto se vůbec neváže k vašemu bankovnímu účtu, takže se nemusíte bát o své finance v bance. S Twistem máte limit pro vaše nákupy, které nám pak jednou za měsíc vyrovnáte. A tím určitě nekončíme, máme spoustu dalších funkcí a vychytávek. Kdyby vás cokoliv zajímalo, můžete se podívat na naše webové stránky www.twisto.cz případně pokud vás něco zajímá konkrétně můžete napsat e-mail na dotaz@twisto.cz

Lenka

Dobrý den,

chtěla jsem se zeptat jak je to s připsáním kreditů. Dnes je pět pracovních dnů od potvrzení mého účtu na twistu.

Děkuji za odpověď

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Miroslava

Dobrý den, také bych prosila zjistit, kde vázne připsání kreditů, děkuji

Twisto

Dobrý den, napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala Twisto ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Michal Hlaváč

Dobrý den, mám stejný problém jako většina. Twisto jsem zakládal 25.11., účet jsem měl ověřen následující den 26.11. a kredity měli být připsány do 1.12. Dnes je 4.12. Kdy mi připíšete kredity? Děkuji.

Twisto

Dobrý den, dle informací Slevomatu vám byly kredity připsány 27. listopadu. Prosím tedy o kontrolu a případné kontaktování přímo Slevomatu. Děkuji

Olga Valíková

Dobrý den, dnes 9. den po odsouhlasení Twistem a kredity na Slevomatu stále nepřipsány, přitom je uvedeno připsání do 5 pracovních dnů. Minulý pátek jsem kontaktovala Twisto ( email co je níže) – že připíšou… Otázka je, ale kdy tedy připíšou.

Twisto

Dobrý den, jak jsem vám již psal v e-mailu. Důvod proč vám zatím nebyly připsány kredity je, že jste začala registraci už v dřívější kampani. Kredity vám samozřejmě budou připsány, jen se připsání z uvedeného důvodu prodloužilo. Děkuji

Michaela

Dobrý den, není to dotaz, ale reference.

Twisto jsem si zakládala ve čtvrtek 28. 11., schválení proběhlo téměř okamžitě (do 12 hodin) a dnes (2. 12.) mám kredity již načtené i uplatněné :)

Takež reference zde, že twisto schválně nechce uživatele schvalovat, nebo se kredity nenačtou, nechápu!

 Díky.

Twisto

Dobrý den, děkujeme za vaši referenci. Věřím že si kredity užijete a budete s Twisem spokojena :)

Lenka

Dobrý den, mám dotaz. Proč se všechny zajímavé akce týkají jen nových zákazníků? Používám twisto už asi dva roky a jsem s ním spokojena… Ale stejně tak bych byla spokojena, kdyby mi slevomat dal 1000 kreditu… Ale je pravda, že to se netýká jenom twista a slevomatu. Jakékoliv zajímavé akce se týkají jen nových zákazníků… Ať jsou to banky, pojišťovny, atd… Je smutné, jak na stálé a oddané zákazníky nikdo nemyslí ☹️

Twisto

Dobrý den, jsme rádi že jste s Twistem spokojena. Pro stávající zákazníky děláme také stále nějaké akce. Zajištujeme pro vás cashbacky, slevové akce na e-shopech, soutěže na sociálních sítích, lepší kurz s tarifem Premium v zahraničí. Nedávno jsme měli například velkou kampaň Opuštěný košík, kde jsme každý týden losovali 100 nákupů, které jsme zákazníkům propláceli. Můžete využít referral za přivedeného zákazníka, kde například teď v omezené akci získáte 500 kreditů za každého zákazníka, který si přes vás založí Twisto účet. A mnoho dalšího :)

Josef Turek

Dobrý den,
proč jste neodpověděli na tento dotaz? Můžete prosím odpovědět?

Když si založím účet, kdy ho mohu zrušit aby mi zůstaly kredity na slevomatu? A prosím neodpovidejte „twisto účet Vás k ničemu nezavazuje“ nebo něco podobného. Prosím o odpověď, která bude udávat jasný časový údaj.

Dále se v OP píše toto:
Jako spotřebitel máte právo od smlouvy, ve které se sjednává zřízení Twisto účtu, právo písemně odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Uvedené neplatí v případech stanovených v § 1837 Občanského zákoníku (tj. lístky na koncert, dodávka novin a časopisů apod.). Odstoupení od smlouvy jste povinni odeslat společnosti Twisto v listinné podobě na adresu Twisto payments a.s., Sokolovská 47/73, Praha 8, 186 00, nebo emailem na adresu dotaz@twisto.cz. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Společnost nemá právo po vás požadovat žádné další plnění v případě odstoupení od smlouvy, kromě částek uvedených v bodu 4. níže a s výjimkou náhrady nevratných poplatků zaplacených Společností orgánům veřejné správy nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy.


Je zrušení zdarma a co a jakou výši poplatků si máme představit pod pojmem nevratné poplatky zaplacené orgánům veřejné správy nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy?

Twisto

Dobrý den, omlouvám se za prodlevu v odpovědi, ale váš dotaz byl rozsáhlejší a čekal jsem na odpověď od kolegů z jiného oddělení. Dle zákona je Vaším plným právem zrušit Twisto účet kdykoliv od chvíle jeho založení. Pro využití kreditů na Slevomatu není třeba jej mít založen určitou dobu. Budeme však rádi, když si Twisto účet alespoň vyzkoušíte, má mnoho výhod, které se vám určitě budou líbit. Můžete například nakupovat celý měsíc a platit až ten následující, v případě potřeby je také možné si celou částku odložit na další měsíce. K dispozici máte více než 800 našich partnerských e-shopů kde můžete Twisto využít. Abych odpověděl také na váš druhý dotaz, tak na tento typ poplatků máme ze zákona o spotřebitelském úvěru právo. V tuto chvíli tento typ poplatků v Twistu neexistuje, ale do budoucna se to může změnit, proto je máme v obchodních podmínkách uvedeny. O změnách obchodních podmínek vždy informujeme dostatečně dopředu tak jak nám ukládá zákon.

Salča Končická

Dobrý den. V pondělí mi byl schválen účet u vás.Zeptam se, zda a kdy by mi mohli být připsány kredity?Děkuji Končická

Twisto

Dobrý den, děkuji za upozornění. Napište mi prosím pod jakým e-mailem jste si registovala ůčet na martin.stastny@twisto.cz

Martina Kubíčková

Dobrý den, mě by zajímalo,kdy dostanu ty kredity? Registraci jsem provedla už v neděli 24.11. a účet mi byl schválen. Děkuji

Twisto

Dobrý den, kredity se připisovaly už začátkem týdne. Pokud vám nebyli připsány, kontaktujte mě prosím e-mailem na martin.stastny@twisto.cz a vše vyřešíme :) Děkuji

Anna

Dobry den, jak udelat registraci, kdyz mam adresu trvaleho bydliste na Slovensku, tudiz system ji nenajde?

Twisto

Dobrý den, možné to je. Zadejte v registraci váš občanský průkaz a vyplň vaší přechodnou adresu v České republice. Pokud budete mít stále problém, kontaktujte prosím kolegy na telefonním čísle +420 222 70 33 33. Děkuji

Inka Ros

Dobrý den, využívala bych Twisto asi jen pro platby na e-shopech. Ten bezpečnostní systém NIKITA je co? Bude zasílat bezp. kódy na mobil jen při určité výši částky nebo pokud ten den udělám třeba 5 nákupů? Dle mého by bezpečnostní kód měl být odeslán vždy. Jinak je to zneužitelné.

Twisto

Dobrý den, Twisto můžete využívat i pouze na e-shopech. K tomu si můžete vybrat tarif Online, který je vždy zcela zdarma. S Twisto účtem máte po nákupu až 45 dní na zaplacení (v závislosti na tom kdy v měsíci nakoupíte) a můžete si tak v klidu prohlédnou objednané zboží a až poté zaplatit. To vše hlídá právě náš zmíněný systém Nikita, která vyhodnocuje spoustu informací v objednávce, a zajišťuje také vaší bezpečnosti. Nákupy jsou zabezpečené všechny, je jedno kolik jich během dne uděláte. Placení Twistem je navíc bezpečně, protože neplatíte svými penězi a nákup není napojen na vás běžný účet.

Josef M.

Fakt jsou už tyto poplachy trapné, mám skoro pocit, že to sem píše konkurence Twista. Sám Twisto k plné spokojenosti používám už více jak rok a fakt na tom nic nekalého není, naopak má řadu na našem trhu ojedinělých služeb (třeba placení zaslaných složenek a faktur – služba Twisto Snap). Tedy pokud bych už klientem nebyl, určitě bych využil.

Twisto

Dobrý den Josefe, jsme rádi, že jste s Twistem spokojen. V příštím roce budeme spouštět spoustu nových funkcí a věříme že bude pro vás Twisto ještě lepším a přehlednějším nástrojem pro placení :) Děkujeme

Jan Kužminski

Dejte si na tuto nabídku pozor, jedná se o podvod. Vše vyplníte, nafotíte a nakonec vám to Twisto bez udání důvodu zamítne. Mojí přítelkyni také, zvláštní náhoda? Když jsem se zeptal na důvod, tak mi ho údajně nesmí sdělit. !!!PODVOD!!!

Twisto

Dobrý den, Twisto účet není schválen každému. Zodpovědně na základě údajů, které zákazník v žádosti vyplní, je každá žádost vyhodnocována tak, abychom splňovali podmínky, které nám ukládá ČNB nebo naše interní předpisy. Vše máme uvedené v obchodních podmínkách na stránkách www.twisto.cz

Jan Kužminski

Proč mi tedy nedokážete odpovědět, v čem nesplňuji tyto podmínky? Zajímavé, že v bance je splňuji bez problémů!!! LŽETE!!!

Twisto

Pokud vám důvod zamítnutí nebyl uveden do e-mailu, důvod zamítnutí nesdělujeme (stejně jako to dělají například banky). Chápu vaše rozhořčení, ale bohužel vám s tímto nemohu pomoci.

Jan Kužminski

Banky to za 1. sdělují a za 2. v bance žádný problém nemám – naposledy jsem byl v bance včera!

Inka Ros

Dobrý den, jak je to se zabezpečením proti zneužití, tj. aby si někdo Vámi nenechal platit své nákupy z mého Twisto? Čím se platby autorizují?

Twisto

Dobrý den, přihlášení do účtu je zabezpečené dvoufaktorovým přihlášením. Platební karta a Apple Pay jsou zabezpečené stejně jako všechny jiné platební karty. V případě Twisto Pay platbě v e-shopech vyhodnocuje nákup náš systém NIKITA, na základě několika kritérii. Systém vás při nákupu může vyzvat k přihlášení pomocí hesla, nebo k zadání ověřovacího kódu, zaslaného v SMS na vaše číslo.

**

Když si založím účet, kdy ho mohu zrušit aby mi zůstaly kredity na slevomatu? A prosím neodpovidejte „twisto účet Vás k ničemu nezavazuje“ nebo něco podobného. Prosím o odpověď, která bude udávat jasný časový údaj.

Twisto

Dobrý den, v podmínkách a v diskuzi to už několikrát zaznělo. Ano lze to. Nicméně věříme že 3 měsíční doba zdarma na vyzkoušení Twista vás přesvědčí o tom, že budete Twisto i nadále používat :)

Klára

Dobrý den, dvakrát jsem se pokusila registrovat, dvakrát mi přišlo zamítnutí bez udání důvodu. Odpověď přes email ani přes chatbox nepřichází. Jsem z přístupu zklamaná, službu bohužel doporučovat nebudu.

Twisto

Dobrý den, omlouvám se, že vám nikdo zatím neodpověděl. Pokud stále nemáte odpověd, kontaktujte nás telefonicky na naší zákaznické lince +420 222 70 33 33. Děkuji

David Lenvi

Proc mi jeste nebyly pripsany kredity? Pisete tu, ze problemy mame resit primo s vami, zatimco uz je to 24 hodin od meho dotazu na vasich strankach a odpoved pouze od bota, ze do par hodin mi odpovite.

Twisto

Dobrý den, jak uvádíme v podmínkách akce, kredity na váš účet na Slevomatu se připisují do 5 pracovních dnů od schválení účtu ze strany Twista.  

Jan Krupička

Dobrý den, platí i pro uživatele který dříve měli učet a poté ho zrušily?

Twisto

Dobrý den, akce platí pouze pro nové zákazníky. Děkujeme za pochopení.

Josef

Dobrý den. Proč neuvádíte počet zákazníků, kteří si voucher koupili?

Twisto

Dobrý den, voucher nelze koupit a ani se neuplatňuje. Odkaz vede přímo do registrace Twisto účtu a proto není technicky možné počet zákazníků zobrazit.

Jindra Krakorova

Dobry den,posila Twisto vypis uskutečnenych plateb do mailu nebo jak a v jakem terminu?
V podstate jde o kreditni uvér.Nevite nahodou,ktera financni instituce za tim stoji?
Dekuji
Jindra
Dekuji.

Twisto

Dobrý den, výpis plateb vidíte on-line po přihlášení do Twisto účtu na webu nebo v mobilní aplikaci. Vyúčtování se uzavírá na konci kalendářního měsíce. Twisto je samostatná firma, za kterou stojí zahraniční investoři ING bank a pojišťovna Uniqa.

Ondra

Dřív sem si zakládal účet na twisto, nabízeli 600 kreditů na rohlík.cz, účet mám založenej a Kredity nikde =D takze nedoporučuji

Twisto

Dobrý den Ondřeji, pokud vám v některé akci nebyly kredity připsány, stačí se nám ozvat. Kredity se připisovali přímo na účet u Rohlik.cz. Napište mi váš e-mail na martin.stastny@twisto.cz a vše dořešíme. Děkuji :)

Petr Sláma

Zdravim, tak kde je ten hacek? To slovo, ale? Da se to pri pripsani bezplatne zrusit? Je tam nejaky zavazek?

Twisto

Dobrý den Petře, háček nikde není :)

Žádný závazek není, pokud budete na zrušení účtu trvat, je to možné. Věříme ale, že 3 měsíční bezplatné období na vyzkoušení Twista vás přesvědčí a budete ho používat i nadále. Pokud nebudete chtít využívat placený účet, můžete změnit tarif na Online, který je zdarma. Veškeré informace naleznete na www.twisto.cz

Lenka

Dobrý den, při registraci mi to hlásí Promokód v hodnotě 0 kreditů byl aktivován. Proč 0? Děkuji.

Twisto

Dobrý den, kredity vám budou připsány na vás účet na Slevomatu. Proto při registraci do Twisto účtu vidíte 0 kreditů.

Lenka Hofmanova

Dobrý den,píše mi účet pod tímto e-mailem již existuje.pres twisto jsem na slevomatu již platila,účet jsem si ale nezalozila.jak je to tedy u mne?lenka

Twisto

Dobrý den, je potřeba se pod e-mailem přihlásit, případně pokud heslo nevíte vygenerovat nové zde: https://www.twisto.cz/zakaznik/obnoveni-hesla/

Pokud vám to stále nepůjde, kontaktujte mě prosím na e-mail martin.stastny@twisto.cz

Alena B

Dobrý den, platnost kupónu je uvedena do 31. 1. 2020. Znamená to tedy, že ještě např. 30. 1. 2020 bude tato nabídka na Slevomatu dostupná a bude možné získat 1000 Kč kredit na Slevomatu?

Twisto

Dobrý den, s největší pravděpodobností bude nabídka ještě dostupná. Může se ale stát, že bude ukončena dříve a proto doporučujeme založit účet co nejdříve.

Jan

Dobrý den, začal jsem registraci cca před půl rokem, ale nedokončil jsem ji, skončil jsem u uvedení emailu. To byla akce na připsání 200 kreditů. Když teď registraci dokončím dostanu 1000 nebo 200 kreditů? Děkuji

Twisto

Dobrý den, začněte registraci pomocí odkazu v této nabídce. Pokud se vám připíše pouze 200 kreditů, kontaktujte mě na e-mail martin.stastny@twisto.cz
 Děkuji

O.

Využila jsem, ale nemám nikde na Slevomatu ( v nákupech, v objednávkách…) info, že jsem se zaregistrovala přes odkaz . Jak to? Děkuji.

Twisto

Dobrý den, na Slevomatu tuto informaci nenaleznete. Informace o registraci Twisto účtu naleznete ve vašem e-mailu.

Gabriela

Jak probíhá pak vedení účtu po těch 3 měsících, je nějaký poplatek za vedení a je povinná nějaká pravidelná aktivita?

Twisto

Dobrý den, záleží jaký si zvolíte tarif. Online účet je například zdarma. Pokud si zvolíte placený tarif, po 3 měsících vám bude účtován poplatek dle ceníku https://www.twisto.cz/typy-uctu/ . Účet si můžete kdykoliv změnit. Změna účtu proběhne vždy na začátku kalendářního měsíce. Aktivita není nijak podmíněna.

Hana Doubková

Dobrý den. Na odkazu který se mi ukázal jsem se zaregistrovala a pak jsem šla opět na slevomat. Kdy se mi připíšou kredity?
 Děkuji

Twisto

Dobrý den, kredity se připisují do 5 pracovních dnů od schválení registrace Twistem.

Martin Syrovátka

Dobrý den, jde kombinovat i s akcí doporučení klienta? Děkuji

Twisto

Dobrý den, akce nelze kombinovat. Po založení účtu ale můžete akci doporučení klienta využít. Aktuálně v časově omezené akci získáte za doporučení 500 kreditů vy a 500 kreditů nový klient.

Vojtěch

Dobrý den, lze při registraci zadat i promo kód na 500 Kč?

Twisto

Dobrý den, akce nelze kombinovat. V této akci dostanete pouze 1000 kreditů na Slevomatu.

Lucka Vrátná

Když chci zakoupit, tak nabídka pise:FIKTIVNÍ PRODUKT NELZE ZAKOUPIT. Jak Vaši nabídce mám chápat?Děkuji

Twisto

Dobrý den, stiskněte tlačítko koupit a následně klikněte na odkaz, který vás přesměruje do registrace Twisto účtu.

Tereza Konečná

Mohu poté Twisto kdykoli bezplatně zrušit a kredity si nechat?

Twisto

Dobrý den Terezo. Můžete zvolit bezplatný online tarif pro nakupování v e-shopech kde je Twisto. Účet vás k ničemu nezavazuje.

Martin

Dobrý den,
při zakládání mi to nabízí na výběr ze 3 typů účtů, je nabídka podmíněna výběrem některého z nich?
Děkuji za odpověď

Twisto

Dobrý den Martine, volba účtu je na vás. Máte 3 měsíce na vyzkoušení, proto doporučuji vyzkoušet Premium, kde máte nejvíce funkcí.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru