Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Obraz na plátně s vlastní fotografií, výběr z více velikostí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Po zakoupení voucheru přejděte na stránky onlineobraz.cz.
- Klikněte na ikonu „ONLINE KONFIGURÁTOR“.
- Vyberte variantu obrazu.
- Vytvořte si obrázek podle pokynů průvodce na stránce, nezapomeňte si zvolit správnou velikost podle zakoupeného voucheru a zvolte si styl napnutí obrazu (okraj obrazu).
- Po vytvoření obrazu klikněte na „Uložit obraz“.
- Do kolonky „kupóny“ napište číslo vašeho voucheru.
- Vyplňte objednávkový formulář a odešlete objednávku.
Doručení:
- UPS kurýr: 169 Kč (za jedno poštovné lze zaslat až 3 kusy, nad 3 kusy je cena 189 Kč).
Cena za doručení se platí přímo kurýrovi při převzetí zásilky.
Garance dodání do Vánoc je na kompletní objednávky zaslané do 12. 12. 2019 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, již před týdnem jsem si objednala 3 obrazy. Napřed mi nešly zadat kódy do objednávky a poté mi nepřišel ani žádný email, že se objednávka uskutečnila. Ptala jsem se, jak tedy uplatnit kód, načež mi bylo odpovězeno, že je mám zadat do komentáře. Psala jsem další dva emaily o stavu objednávky a odezva bohužel žádná… V dnešní době mi u všeho chodí, že objednávka byla přijata a objednávka byla odeslána, proto jsem trochu znepokojena. Děkuji
Dobrý deň, potvrdenie objednávky Vám príde automaticky, po expedovaní tovaru Vám príde mail od kuriérskej spoločnosti s číslom zásielky a možnosťou sledovania balíka. Bola objednávka vyriešená a odoslaná? Ak nie tak nás prosím kontaktujte.
Dobrý den, také mi nejde již 3.den objednávka odeslat. Píše to zkuste to později. Zkoušela jsem i jiný prohlížeč a pořád nic. Co s tím? Psala jsem i na jejich email a žádná odezva.
Dobrý deň, pošlite nám prosím fotografie do mailu. Na odstránení problému na stránke sa pracuje a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
Dobrý den,
po dokončení objednávky se objeví:
Objednávku nebylo možné zpracovat. Zkuste to znovu
Z jakého důvodu není možné objednávku odeslat?
Dobrý deň, pošlite nám prosím fotografie do mailu. Na odstránení problému na stránke sa pracuje a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
Dobrý den, kupon nelze použít :/
Dobrý deň, píšete ho v správnom tvare? Aj s pomlčkami?
Dobrý den, dnes mi přišel kod voucheru, ale když ho zadám do konfigurace, tak se mi objevuje jiná cena a nelze mi odkliknout použít voucher.
Krásný den, Otto :) Je potřeba se ujistit, zda voucher máte ve správném tvaru a skutečně je zadán rozměr, který máte na voucheru. Pokud by i dále problém trval, obraťte se prosím přímo na poskytovatele :) Pěkný den
Dobrý den, proč máte na všech fotografiích čtvercový formát, ale ani jedna varianta čtvercový formát nenabízí? Děkuji
Dobrý deň, obrázky sú ilustračné.
Dobrý den,
na stránkách máte dopravu za 119,– kurýrem GEIS, zde uvádíte UPS za
169,– Čím je prosím dán rozdíl? Případně lze i po zakoupení přes
Slevomat použít doručení GEIS?
Díky a heký den
Dobrý deň, platí suma 169Kč ktorú vidíte tu na slevomate.
Dobrý den, mám dotaz na dopravu. Lze se s kurýrem domluvit na čase
dodání, případně mu sdělit jinou adresu kde se aktuálně budu nacházet
(domov/práce)? Lze případně po neúspěšném doručení obraz vyzvednout
někde v depu (konkrétně mi jde o Brno) nebo se vrátí zpět k vám?
Děkuji
Dobrý den Zuzano, to si musíte dohodnout s přepravcem. S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Objednávku na obraz jsem udělala 28.11. od té doby žádná odezva nebo jakékoliv info ohledně stavu objednávky a termínu doručení. Včera i dnes jsem Vám psala mail. Též bez odezvy. Obraz mám jako vánoční dárek. Je možné od Vás získat info, kdy bude (zaplacený obraz včetně dopravy) dodán ?????????? Děkuji
Dobrý deň, viete nám poskytnúť bližšie informácie? Alebo sa objednávka už vyriešila?