Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Obraz na plátně s vlastní fotografií, výběr z více velikostí

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Petra

Dobrý den. Objednávku na obraz jsem udělala 28.11. od té doby žádná odezva nebo jakékoliv info ohledně stavu objednávky a termínu doručení. Včera i dnes jsem Vám psala mail. Též bez odezvy. Obraz mám jako vánoční dárek. Je možné od Vás získat info, kdy bude (zaplacený obraz včetně dopravy) dodán ?????????? Děkuji

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, viete nám poskytnúť bližšie informácie? Alebo sa objednávka už vyriešila?

Lucie

Dobrý den, již před týdnem jsem si objednala 3 obrazy. Napřed mi nešly zadat kódy do objednávky a poté mi nepřišel ani žádný email, že se objednávka uskutečnila. Ptala jsem se, jak tedy uplatnit kód, načež mi bylo odpovězeno, že je mám zadat do komentáře. Psala jsem další dva emaily o stavu objednávky a odezva bohužel žádná… V dnešní době mi u všeho chodí, že objednávka byla přijata a objednávka byla odeslána, proto jsem trochu znepokojena. Děkuji

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, potvrdenie objednávky Vám príde automaticky, po expedovaní tovaru Vám príde mail od kuriérskej spoločnosti s číslom zásielky a možnosťou sledovania balíka. Bola objednávka vyriešená a odoslaná? Ak nie tak nás prosím kontaktujte.

Šárka

Dobrý den, také mi nejde již 3.den objednávka odeslat. Píše to zkuste to později. Zkoušela jsem i jiný prohlížeč a pořád nic. Co s tím? Psala jsem i na jejich email a žádná odezva.

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, pošlite nám prosím fotografie do mailu. Na odstránení problému na stránke sa pracuje a ospravedlňujeme sa za komplikácie.

Michal

Dobrý den,

po dokončení objednávky se objeví:
Objednávku nebylo možné zpracovat. Zkuste to znovu

Z jakého důvodu není možné objednávku odeslat?

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, pošlite nám prosím fotografie do mailu. Na odstránení problému na stránke sa pracuje a ospravedlňujeme sa za komplikácie.

Šárka Erbenová

Dobrý den, kupon nelze použít :/

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, píšete ho v správnom tvare? Aj s pomlčkami?

Otto Armstark

Dobrý den, dnes mi přišel kod voucheru, ale když ho zadám do konfigurace, tak se mi objevuje jiná cena a nelze mi odkliknout použít voucher.

Slevomat.cz

Krásný den, Otto :) Je potřeba se ujistit, zda voucher máte ve správném tvaru a skutečně je zadán rozměr, který máte na voucheru. Pokud by i dále problém trval, obraťte se prosím přímo na poskytovatele :) Pěkný den

Markéta

Dobrý den, proč máte na všech fotografiích čtvercový formát, ale ani jedna varianta čtvercový formát nenabízí? Děkuji

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, obrázky sú ilustračné.

Jirka

Dobrý den,
na stránkách máte dopravu za 119,– kurýrem GEIS, zde uvádíte UPS za 169,– Čím je prosím dán rozdíl? Případně lze i po zakoupení přes Slevomat použít doručení GEIS?
Díky a heký den

Onlineobraz.cz

Dobrý deň, platí suma 169Kč ktorú vidíte tu na slevomate.

Zuzana

Dobrý den, mám dotaz na dopravu. Lze se s kurýrem domluvit na čase dodání, případně mu sdělit jinou adresu kde se aktuálně budu nacházet (domov/práce)? Lze případně po neúspěšném doručení obraz vyzvednout někde v depu (konkrétně mi jde o Brno) nebo se vrátí zpět k vám?

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Zuzano, to si musíte dohodnout s přepravcem. S přáním krásného dne Janča :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru