Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v Nízkých Tatrách pro dva i rodinu: polopenze, wellness a tenisové kurty
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 910 862 862 nebo na e‑mailu penzionuna@penzionuna.sk – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky: zdarma
- Upozornění: Dostupnost přistýlky je nutné ověřit před zakoupením voucheru.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (s platným očkovacím průkazem a po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz ohledně ceny poukazu. Když koupím pobyt na 3 dny, je cena 3990,– Kč, když zadám 6 dní, tak je cena 9375,–Kč, což je o dost vícev přepočtu na den. Šlo by tedy zakoupit 2× poukaz na 3 dny a zamluvit si termíny hned za sebou? Děkuji
Dobrý den, Květo, je potřeba počítat cenu v přepočtu na noc. Pokud si koupíte pobyt na 3 dny, hradíte 2 noci. Pokud si však koupíte pobyt na 6 dní, je již v ceně 5 nocí a takto se úměrně upravuje také cena. Pěkný den
Dobrý den, v popisu u fotek je informace, že jedno dítě do 11,9 let je zdarma. Když zadám do objednávky 6ti leté dítě, cena se navýší. Prosím o vysvětlení. Děkuji R. Burianová
Dobrý den, Radko, děkujeme za upozornění. Popisek byl u fotky chybně. Cena pro děti se Vám navýšila správně. Omlouváme se za případné komplikace. Pěkný den
Dobrý den, jak je to, prosím Vás, se snídaní u ročního dítěte, když má pobyt zdarma a téměř nic nesní (max. půl krajíčku chleba se šunkou). Děkuji
Dobrý den Aleno, dítě bez nároku na lůžko do 2,99 let má pobyt zdarma. Zapůjčení dětské postýlky je zdarma, ovšem, je potřeba dát hotelu předem vědět. Přeji krásný den, Karel
Dobrý den, chci se zeptat, pokud koupím voucher a online si rezervuji
termín je termín závazný? Nebo lze v případě nutnosti změnit? Máte
volno případně od 27.07. – 02.08.2020?
Děkuji
Dobrý den,
online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější
změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový
voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po
domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení
Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či
telefonu +420 222 745 354.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně pobytu.
Vybral jsem termín od 13.7. do 19.7.2020 (tj 7dní,6nocí).
dva dospělí a dvě děti (3 a 5 let) a cena je 16 630kč.
Chci se zeptat jestli je polopenze i pro děti nebo se to týká jen
dospělých.A zároveň se chci ještě zeptat jaký pokoj budeme mít
k dispozici, když budeme celkem 4.
předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Radime :) Konečná cena 16 630 Kč je za všechny účastníky, které jste zadali při objednávce, dle částky je cena včetně dětí :) Ubytováni budete v komfortním pokoji s možností přistýlek :) Pokud máte na pokoj nějaké požadavky, je potřeba kontaktovat přímo hotel :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volné pokoje v termínu od 24.8.do 28.8 pro rodiny 2 + 2 (7,14) 2 +3 (0,2,12) a 2 dospělé. Moc děkuji.
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den