Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vážený pane Tomáši,
dětský koutek nyní připravujeme v naší hotelové restauraci. :)
Miroslav Hajko
Dobrý den
chci se prosím zeptat, jestli máte volno od 19.7.2020 – 24.7.2020. 6 dní
Pro 2 dospělý a jedno díte 3 roky. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Miroslave,
pro informace ohledně dostupnosti termínů se prosím obraťte přímo na
hotel na e-mail info@hotelcentral1920.cz
nebo na tel. +420 607 014 257. Hezký den, Gabča. :)
Olga Hájková
dobrý den ,chtěl bych se zeptat na pobyt 2 dospělý a2.děti10 a 6 letv
termínu cca 15,2 až 22,2 2020?
Hotel Central 1920
Dobrý den paní Olgo, děkujeme za Váš zájem o hotel Central 1920,
bohužel na tento termín se nabídka Slevomatu nevztahuje (uplatnění voucheru
je možné od 15.03. 2020). Rádi Vám nabídneme některý jarní termín.
Pokud máte přesto zájem o ubytování v únoru, neváhejte nás kontaktovat
na tel. +420 607 014 257 nebo na e-mail info@hotelcentral1920.cz,
pokoje máme k dispozici a také Vám můžeme vytvořit rezervaci. Ing. Pavel
Krejčíček, recepční, hotel Central 1920.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jaké máte vybavení pro děti, co koutek?
Vážený pane Tomáši,
dětský koutek nyní připravujeme v naší hotelové restauraci. :)