Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve 4* hotelu v Zakopaném: snídaně či polopenze a relax ve VIP wellness
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Gold****
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Gold****
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Velmi hezké prostředí, příjemná a ochotná obsluha.
Velký výběr jídel při uplatnění polopenze.
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou švédských stolů (8:00–11:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher je možné využít pouze přes týden.
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (8:00–11:00)
- Večeře formou bufetových stolů nebo servírované (16:00–18:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher je možné využít pouze přes týden.
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (8:00–11:00)
- Večeře formou bufetových stolů nebo servírované (16:00–18:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou švédských stolů (8:00–11:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (8:00–11:00)
- Večeře formou bufetových stolů nebo servírované (16:00–18:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Vstupy
- 1× neomezený vstup do aquaparku Termy Chochołowska pro 2 osoby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 12. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v komfortním pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou švédských stolů (8:00–11:00)
Wellness
- Neomezený vstup do wellness centra (17:00–22:00)
- Ochlazovací káď a odpočinková zóna
- Suchá sauna, infrasauna
- Vířivka
- Privátní wellness
- 1× 1 hod. privátního VIP Gold Wellness v čase od 12 do 16 hod. (nutná rezervace při check-inu)
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher není možné využít v termínech: 1. 7. – 31. 8. 2021
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Odstávka Termy Chocholowskie: Ve dnech 23. – 29. 3. bude aquapark zavřený kvůli pravidelné technické a hygienické údržbě
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Jednou nohou v Polsku, druhou na Slovensku – i to se vám během dovolené v Zakopaném může stát.
Objevte krásy turisticky vyhledávaného města Zakopané a polské části Vysokých Tater, kde stojí 4* hotel Gold. Dýchne tady na vás tradiční horská atmosféra, a hlavně se před vámi otevřou téměř nekonečné možnosti relaxace a výletování. Ať už přijedete v jakémkoli ročním období, bude to paráda – okolí můžete poznávat pěšky, na kole nebo třeba na běžkách.
Tip na dárek: Vouchery platí až do prosince 2020, díky dlouhé platnosti tedy poslouží jako perfektní dárek pro někoho blízkého.
Nastavte si počet osob a vyberte typ pokoje podle sebe: Při nákupu voucheru si sami zvolíte, v kolika lidech na dovolenou pojedete. Vyrazit můžete v páru nebo až ve čtyřech. Vybrat si také můžete ze dvou typů pokojů – standardní dvoulůžkový či rodinný.
Večerní relaxace ve wellness
Od 17:00 do 22:00 můžete kdykoliv během svého pobytu navštívit hotelový wellness se saunou, vířivkou a relax zónou, kde si oddychnete po túrách a načerpáte síly do dalších objevů. V příjemném prostředí to bude úplná hračka! Aby toho nebylo málo, jednou za pobyt si vychutnáte hodinu privátního VIP wellness (tu si zarezervujte rovnou při check-inu).
Dobré vědět: Hotel byl dříve zařazený v kategorii 3* hotelů, nyní ale povýšil a získal čtvrtou hvězdu!
Komfortní pokoje a snídaně či polopenze
Zabydlíte se v dvoulůžkovém (19 m²) nebo rodinném (35 m²) pokoji s balkónem. Jsou vybavené manželskou postelí a rozkládací pohovkou. K dispozici je klimatizace, LCD TV, minibar i vlastní koupelna se sprchou, župany a fénem.
Na výběr jsou balíčky se snídaní nebo s polopenzí – záleží tedy na tom, jestli večery chcete trávit ve víru města či na výletech, nebo zda se z nich stihnete vrátit do večeře. Během dne můžete vyzkoušet některou z blízkých restaurací, dát si něco dobrého k obědu a vyzkoušet polské speciality jako např. pirohy, studenou polévku z červené řepy nebo gołąbki – mleté hovězí maso a rýže zabalené v zelném listu.
Výlety a atrakce v jedné aplikaci
Spoustu tipů na výlety a aktivity shromažďuje praktická aplikace, kterou najdete na webu hotelu. Pěkně pohromadě tu máte sportoviště, dětské atrakce, bazény i kulturní akce a vše, co by vás během pobytu mohlo zajímat.
Milovníci turistiky či cyklistiky si vyšlápnou třeba k jezeru Morskie Oko (18 km) nebo se pokochají kouzelným výhledem z Gubałówky (1123 m n. m.). S dětmi zamiřte třeba za papoušky do Papugarnie.