Pro check in je potřeba klíč, buď vám ho zašlou do SMS, nebo si stáhněte aplikaci JustIN Mobile.
Aplikace je dostupná pro systémy Android a iOS. V případě, že používáte mobilní telefon s Windows, BlackBerry nebo vlastníte klasický starší telefon, kontaktujte hotel, poradí vám, jak se k nim dostanete.
Návod na instalaci aplikace JustIN Mobile:
Vyhledejte aplikaci v obchodě s aplikacemi ve svém mobilu.
Registrace aplikace: Zadejte zemi a vaše telefonní číslo pro ověření registrace. Registrační číslo vám přijde jako SMS od společnosti SALTO. To vložíte do aplikace.
Po spuštění povolte aplikaci přístup k Bluetooth. Aplikace bude prozatím bez klíče.
Po úspěšné registraci vám budou moci do mobilu zaslat klíč od hotelu a pokoje. Pro obdržení klíče musíte být připojeni k internetu. Klíč se objeví v aplikaci i s logem smarthotelu Nezvalova Archa.
Odemykání dveří: Spusťte aplikaci v mobilu, vyberte klíč Nezvalova Archa, na displeji stiskněte zelený symbol klíče a zároveň přiložte telefon těsně k elektronickému zámku. Upozornění: Hlavní dveře v přízemí mají čtečku na stěně budovy.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné doplatit na pobytu pristylku pro syna 13let?
Děkuji za odpověd.
Dobrý den,
bohužel náš hotel nedisponuje žádnými přistýlkami.
S pozdravem,
Daniel Šrám,
Nezvalova Archa