Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Apartmá s privátním wellness přímo na pokoji nebo apartmá s virtuální realitou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte s dostatečným předstihem na rezervace@penzionwendy.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je v místě nebo blízkém okolí nějaká možnost stravování? Měla bych zájem o apartmá s 2 ložnicemi a s wellness. Je nějaký cenový rozdíl, když pojedou 2, 3 nebo 4 osoby?
Dobrý den Dano,
varianta je koncipována pouze pro 2 osoby, pokud máte zájem o ubytování
více osob, je nutné zakoupit další voucher. Nejbližší restaurace je
Restaurace Barachov (cca 200 metrů od ubytování) nebo dále například
Restaurace Olšovec (cca 400 metrů od ubytování).
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, líbily by se nám obě alternativy,je mozne alternativy
zkombinovat.?
Děkujeme
Veronika
Dobrý den, Veroniko :) Je mi líto, ale v tuto chvíli je k dispozici pouze jedna z variant. Pokud byste však měla zájem o individuální čerpání voucheru a vouchery kombinovat, obraťte se prosím přímo na poskytovatele :) Pěkný den
Dobrý den,
jaké hry konkrétně jsou k dispozici?
Děkuji.
Dobrý den, Dominiko :) Nejlepším způsobem, jak si tuto informaci ověřit, je kontaktovat přímo hotel :) Pěkný den
Dobry vecer, zvazuji nakup pro rodice, kteri na dovolene temer nejezdi a rada bych jim udelala radost. Koupila bych voucher bez terminu. Kdyby se nasi zatvrdili a na dovolenou odjet nechteli, lze tento voucher u Slevomatu refundovat? Dekuji za odpoved ;)
Prosim o odpoved, at vim, zda mohu koupit 👍
Dobrý den Ingrid, otevřený voucher bez termínu je možné stornovat
v zákonné 14 denní lhůtě. Případně pokud nestihnete stornovat,
můžete na pobyt jet Vy či někdo z Vašich přátel.
Hezký den, Gabča. :)
Prosím o info zda je možné ubytování v apartmá s vlastním wellnes na 2 dny ve všední dny pro 2 dosp. a dítě 12 let. Při objednávce termínu mi nejde uplatnit. Děkuji za brzké info.
Dobrý den, zkoušel jsem udělat termínovou rezervaci a máte pravdu.
Spojíme se technikem a snad to bude brzy funkční.
Termín si můžete ověřit i přes náš email.
Václav Rech
Dobrý den, koupila jsem voucher bez terminu s vlastnim wellness na 3 dny, ale na voucheru v sekci ubytovani je popis, ze je v cene 1 noc v apartma. Jedna se pouze o prevzeti popisu ze zakladni nabidky, ktera je na 2 dny? Nebo budou obdarovani timto voucherem 1 noc v apartma a 1 noc jinde? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Soňo :) samozřejmě, pobyt v apartmá platní po dobu na jakou jste si voucher koupila. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,chci se zeptat jestli i k pokojům bez vlastního wellness zařízení jsou k dispozici nějaká jiná wellness zařízení?
Dobrý den Lucie, s dotazem ohledně wellness se prosím obraťte přímo na
penzion :)
penzionwendy@centrum.cz
+420 608 889 990
S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaujala nás nabídka apartmánu s VR a rádi bychom se zeptali jaké hry jsou zde konkrétně k dispozici? Děkujeme
Dobrý den Jirko, Je mi to moc líto, ale bohužel ta to varianta je již vyprodaná. S přáním krásného dne Janča :)