Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pohoda v Lázních Libverda: snídaně či polopenze, masáže i kosmetika
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost pokojů ve vybraném termínu. Termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu +420 605 430 543 či na e‑mailu montana.libverda@seznam.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, mate prosim pokoje (tri osoby + dite – 2 roky), ktere by meli zvlast mistnost s manzelkou postely a zvlast mistnost s pristylkou pro treti osobu. Dekuji
Dobrý den,
máme buď dvou neb třílůžkové pokoje.
Dobry den,
jsem nucena napsat sem. Na zaklade doporuceni vas ze slevomatu jsem zaslala na
ubytovani dotaz a zadost o pripadnou zmenu terminu na jiz zakoupeny pobyt na
konkretni termin. Bohuzel mi nikdo skoro tyden nereaguje. Jak mam postupovat
dale, aby mi voucher nepropadl? Dekuji
Dobrý den, to se omlouváme, zda je to tak jak jste napsali. Vaše vouchery se staly netermínované. Musíte zavolat neb napsat email, kde si uvedete nový termín.
Prosim o zidpovezeni posledne polozeneho dotazu.
Vzhledem k situaci narizeni vlady a omezenich jakym zpusobem bude resena nase
rezervace na termin 8–10.5. ? Je mozne si rezervaci zmenit treba na
cervenec? Dekuji
Dobrý den, ano, vouchery i termínované, se dají posunout na jiný termín.
Ano, je to možné.
Prosim o rozepsani kalkulace varianty pobytu za 2790 kc s masazemi a polopenzi na dve noci. Nejak se nemuzu dopocitat, kdyz pobyt je za 350 kc/os/noc dle ceniku. Dekuji.
Dobrý den, prosím Vás, my nejsme povinni Vám rozepisovat za jakých podmínek vytváříme cenu se zprostředkovateli. Je to na dlouhé povídání o průzkumu trhu v dané oblasti. Pokud jste zjistil na web stránkách cenu na osobu/noc. Tak si objednejte pobyt u nás a bude Vám k tomu připočítána polopenze a masáže neb wellness procedura. Vždy se pobyt vyplatí koupit prostřednictvím např. "slevo"matu, kde je nižší cena, proto to děláme. Předpokládám, že odpověď je dostačující k další diskuzi na toto téma. S pozdravem
Nepodařilo se mi vložit 2 děti ve věku 6 a 8 let. Je možné dvě děti nad 6 let?
Dobrý den Aleno, je možné, že penzion nemá pokoje přizpůsobené
k dvěma přistýlkám. Určitě bude lepší se informovat přímo v penzionu
na : montana.libverda@seznam.cz
+420 605 430 543. S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
tolerujete prosím malého psa ve společeneských prostorách, restaurace a jídelna? Děkuji
Dobrý den, dle domluvy. Máme výdejnu jídla /snídaně a večeře/. Záleží na hostech.