Dobrý den, zítra obchod zavírá a my máme vouchery k uplatnění do
31.3.2020. Dnes se již narychlo do restaurace nedostaneme. Vouchery propadnou
nebo je nějaká možnost prodloužení akce po skončení karantény?
Obchodník mě odkázal na vás, děkuji. Jana P.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, nebojte se, že by Vám voucher propadnul. Situaci
moniturujeme a řešíme s obchodníky, ovšem jedná se o čerstvou informaci
a vyžaduje to čas. Zákazníky dotčených akcí budeme informovat e-maily.
V případě potřeby nám můžete napsat taky na podpora@slevomat.cz, jen
prosím počítejte s o něco delší dobou odpovědi v současné chvíli.
Děkujeme za pochopení. Pěkný den
Petra Farkašová
Dobrý den, děti mají stejnou cenu za sushi jako dospělí? Není nijak
omezeno věkem, musím tedy i pro 10-leté dítě koupit voucher? Děkuji,
Petra F.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) Zvýhodněnou cenu za 199 Kč mají pouze děti do
120 cm. Větší děti platí stejnou cenu jako dospělá osoba. Pěkný den,
Kristýna
Květa
Dobrý večer, mám dotaz, proč jste odstranili všechna hodnocení a
nechali jste jen jedno z loňského října? Já hodnocení u této nabídky
každý den sleduji a vím, že se tu skoro každý den objevují nová. Proto
nechápu, proč jste je odstranili. Ted to není vůbec objektivní. K.
Slevomat.cz
Dobrý den, Květo :) Kolegové momentálně na hodnocení nabídek pracují
a upravují některé technické věci. Nyní jsem hodnocení kontrolovala a
viděla nejnovější hodnocené již v pořádku :) Pokud naleznete toto
i u jiné nabídky, kolegové na všem pracují a mělo by vše být co
nejdříve v pořádku. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost :) Pěkný
den, Kristýna
Dominika Janáková
Dobrý den, je možnost sushi platit stravenkovou kartou? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Dominiko :) ano je to možné. Nejprve si z karty nabijte
kredity na svůj účet a pak nakupujte. Pokud je karta i platební můžete
s ní zaplatit na voucher i u nás na pobočce. Pěkný den Lukáš :)
Petra
Dobrý den, prosím, jak se to řeší s dětmi?
Pokud mám voucher na running sushi a musím vzít dítě(7 let), které sushi
nejí. Jak se to prosím řeší? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) Každý, kdo sedí u stolu, který je u pásu, musí
mít zaplacený svůj voucher :) Pěkný den
Martin Kalášek
Dobrý den, mám dotaz když si koupím tu levnější variantu tak to do
16hod se počita ty 2,5h že jím nebo tam můžu přijít ve 16hod a jist ty
2,5h ??dekuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine :) V případě voucheru s možností využití do
16 hodin je nutné do 16 hodin návštěvu restaurace ukončit :)
Pěkný den
Jakub
Dobrý den, když koupím dražší variantu, je možné, aby byla uplatněna
případně i v levnějším čase? Chci to jako dárek a nechci, aby se
darovaní museli omezovat časem
Slevomat.cz
Dobrý den Jakube, s tím to dotazem se prosím obraťte na poskytovatele
:)
Kontakt : 773 623 697.
S přáním krásného dne Janča :)
Michaela Lukešová
Jaké dezerty? Není vše jen o rybách, vybere si i ten kdo ryby
nejí?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Michaelo,
vybere si i člověk, který ryby nejí. Kromě rybích sushi na páse jezdí
také ovoce, oříšky, sushi bez ryb, kachna, dezerty (např. sezamové koule),
mušle, krevety či grilované maso.
Hezký den, Gabča. :)
Martin Čermák
Dobrý den,takže nezáleží na dnech,ale jen na čase? I víkend je tedy
rozložen do a od 16h? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Martine,
přesně tak. Záleží jen na čase, o víkendu jsou také 2 varianty do a od
16 hod.
Hezký den, Gabča. :)
Míša
dobrý den, je možné přijít i o víkendu ?
Slevomat.cz
Dobrý den Míšo, voucher je možné využít i o víkendu, vždy ale jen
v uvedených časech u jednotlivých variant. Hezký den, Gabča. :)
Míša
je potřeba se dopředu objednat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Míšo :) Jak se píše přímo v nabídce v sekci „Jak
uplatnit“, rezervace není nutná, ale pro jistotu ji doporučujeme provést
na tel. 773 623 697. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zítra obchod zavírá a my máme vouchery k uplatnění do 31.3.2020. Dnes se již narychlo do restaurace nedostaneme. Vouchery propadnou nebo je nějaká možnost prodloužení akce po skončení karantény? Obchodník mě odkázal na vás, děkuji. Jana P.
Dobrý den, Jano, nebojte se, že by Vám voucher propadnul. Situaci moniturujeme a řešíme s obchodníky, ovšem jedná se o čerstvou informaci a vyžaduje to čas. Zákazníky dotčených akcí budeme informovat e-maily. V případě potřeby nám můžete napsat taky na podpora@slevomat.cz, jen prosím počítejte s o něco delší dobou odpovědi v současné chvíli. Děkujeme za pochopení. Pěkný den