Dobrý den chtěla bych se zeptat uz jsem zaplatila tento voucher ale
zjistila jsem ze bude problem s tím ze tem co to budu dávat k vánocům tak
nebudou mít čas se tam dostat tak jestli jdou ještě vrátit peníze?
Slevomat.cz
Dobrý den Veroniko,
kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na tel. +420 222 745 354, kde
s Vámi storno vyřeší. Hezký den, Gabča. :)
Karel
Dobrý den, budou ještě nějaké vouchery do Vánoc? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle :) Bohužel Vám nemůžeme zaručit, jak dlouho bude tato
nabídka vystavena, jelikož se doba vystavení odvíjí od více faktorů.
Proto čím dříve zakoupíte, tím větší jistotu budete mít :)
Pěkný den
Nikola Sohaj
Musíme jít do kina a do restaurace tentýž den? Pokud ano, tak se voucher
dá využít jen ve všední den.
Slevomat.cz
Dobrý den Nikolo,
kino i restauraci je nutné navštívit v jeden den od pondělí do
pátku.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat uz jsem zaplatila tento voucher ale zjistila jsem ze bude problem s tím ze tem co to budu dávat k vánocům tak nebudou mít čas se tam dostat tak jestli jdou ještě vrátit peníze?
Dobrý den Veroniko,
kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na tel. +420 222 745 354, kde s Vámi storno vyřeší. Hezký den, Gabča. :)