Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak to máte s dětmi?
(2 dospělý + 1× 5 leté dítě).
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane :) Na pokoji nejsou k dispozici přistýlky, není tedy
možné na jednom pokoji ubytovat více než 2 osoby. Je zde možné se
ubytovat pouze s dítětem do 1,9 let bez nároku na vlastní lůžko zdarma.
Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak to máte s dětmi?
(2 dospělý + 1× 5 leté dítě).
Dobrý den, Jane :) Na pokoji nejsou k dispozici přistýlky, není tedy možné na jednom pokoji ubytovat více než 2 osoby. Je zde možné se ubytovat pouze s dítětem do 1,9 let bez nároku na vlastní lůžko zdarma. Krásný den, Míša :)