Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Lázeňský odpočinek v Polsku u moře: pobyt s polopenzí či plnou penzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@dzamber.com nebo na tel. +48 915 065 040. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku: zdarma
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- Oběd: 24 PLN/noc/osoba
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: od 45 PLN/den v závislosti na místě a sezóně (Parkování nepatří k hotelu. Zaparkovat je možné v ulicích Sienkiewicza 11 nebo Powstańców Śląskich.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jen mě mate adresa když jí zadám do mapy na Google tak mi to ukáže jinou budovu než je zde na fotkách tak si nejsem jistý která z budov to opravdu je ???
Dobrý den, Stanislave. Adresa je v pořádku, na Google mapách je pouze s jiným názvem, ale jedná se o stejnou budovu. Google mapy Vás při zadání této adresy postaví zády ke správné budově, vše jsem ale v pořádku dohledala a adresa skutečně odpovídá :) Pěkný den
Dobrý den
Chápu správně ,že u all inclusive je příplatek za oběd 24PLN ?
Děkuji za odpověď .
Táňa
Dobrý den, Táňo. Příplatek za oběd se týká pouze nabídek s polopenzí. Pěkný den, U nabídky all inclusive máte oběd v ceně voucheru. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaké jsou možnosti dopravy z Prahy?
Chceme přijet v průběhu března na 2–4 noci, což autem nemá příliš
smysl. A zda je možnost půjčit auto pak někde na místě.
Děkuji.
Dobrý den Tomáši,
nejlepší možností, jak se dopravit na místo, je cesta vlastním
automobilem. Jinak se z Prahy můžete dopravit kombinací autobusu a vlaku se
3 přestupy. Autopůjčovna se dle internetu ve městě nenachází.
Hezký den, Gabriela.
Dobrý den, je možné varianta dva dospělí a jedno dítě 3 roky a jedno dítě 8 měsíců? Termín konec července all inclusive. Případně možnost zapůjčení dětské postýlky?
Dobrý den :) Je mi líto, ale u této nabídky je možné vzít si s sebou pouze jedno dítě, systém ani více dětí nedovolí zvolit :) Pěkný den
Dobrý den,
je v hotelu úschovna kol?
Děkuji Mencák
Dobrý den, Ondřeji :) ano, po domluvě není problém v hotelu kola uschovat. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat na termín 25.07.2020–1.8.2020, zda v tomto termínu je volný 4krat dvojlůžkový pokoj a jedenkrát třílůžkový. Děkuji za informaci s pozdravem Bašná.
Dobrý den Michaelo,
nejrychlejší možností, jak tuto skutečnost ověřit, je kontaktovat přímo
ubytování na e-mail recepcja@dzamber.com
nebo na tel. +48 91 506 50 40. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud
s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o pokoj s balkonem, ale pokud zaplatím a už nebude takový volný, je možné objednávku stornovat?
Dobrý den, Aleno :) storno podmínky jsou uvedené v nabídce a liší se u otevřených a online termínů. Nejlepší bude asi kontaktovat hotel před zakoupením voucheru s Vaším požadavkem a poté teprve voucher zakoupit. Pěkný den, Lukáš :)