Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Čerstvé vánoční normandské jedle z plantáže ve 3 jakostech

4,9 / 5 Stromečkárna Baška  (mapa) 60 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Miluse s

Dobrý den. Ano, zmýlila jsem se a místo 22 jsem napsala 23. To však vůbec nemění nic na tom, že 7.12 nám pan u stromků řekl, že si NEJDE stromek vybrat a přijet si pro něj později, ale musí se hned koupit a odvést. Stejně tak řekl, že nutně musíme mít poukaz vytištěný na papír. Doufám, že při příští návštěvě se bez papíru obejdeme.

Stromečkárna

Dobrý den, stromeček si opravdu nejde zarezervovat. Takto je nastavena i celá akce na Slevomatu, protože Víme, že bychom to logisticky nezvládli.
To že Vám kolega sdělil, že musíte mít vytištěný poukaz byla naše chyba. Nic nemusíte mít vytištěné. Voucher si naskenujeme :)

Jana Mutkova

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je u vás možnost si stromeček vykopat? Dekuji Mutkova

Stromečkárna

Dobrý den, možnost vykopat si stromeček na plantáži u nás nevedeme. Prodáváme na našich prodejnách již vykopané smrky v květináči.

Miluse s

“…pak můžete sami uříznout nebo si ho u nich nechat do doby, než ho budete potřebovat. ”. Pan na plantazi nam dnes rekl, ze si nelze stromek vybrat a prijit pozdeji. Coz byl pro nas hlavni duvod, proc jsme tento poukaz kupovali. Vybereme-zaplatime-a 23.prijdeme.
(Stejne tak nam bylo receno, ze potrebujeme s sebou vytisteny poukaz. ) Tak jsme odjeli a nevim, zda 23. jeste bude neco k vybirani?

Stromečkárna

Dobrý den, mrzí nás, že tady došlo k menšímu nedorozumění. Můžete nám prosím napsat na info@stromeckarna.cz V tom co píšete je pár nedorozumění, tak ať je můžeme společně vyřešit. Prodej na plantáži končí 22. 12. tak mě překvapuje to datum.
Věřím že, společně najdeme cestu :)

Miluse s

Dobry den. Pokud nemam vytisteno, mohu prijit s cislem nebo skenujete qr kod?

Stromečkárna

Ano, můžete přijít s QR kódem a my si ho naskenujeme. Nepotřebujete tištěný voucher.

Aurora

No to jste mne nepotěšili. Víkendy pracuji a na 30.11 jsem si kvůli stromku nahlásila volno.

Stromečkárna

Napište nám na info@stromeckarna.cz a domluvíme se. :)

Aurora

Dobry den. Akce je pro odber od 30.11. Ovsem toto datum se na vasem webu zmenilo na 7.12. Je tedy stale mozne prijit 30.11?

Stromečkárna

Dobrý den, díky za upozornění. Prodej začne 7.12. z důvodu prací, které budou ještě na plantáži probíhat 30.11. Nebojte se, když přijdete 7. 12. budete mezi prvními, kdo si bude vybírat stromeček.

Petra BenedIkt

Dobry den. Mam stejny dotaz jako B a urcite nebudu jedina. Necht slevomat, prosim, neodpovida na otazky, ktere jsou urcene pro stromeckarnu. Zajima to i ostatni a na odpoved si mile rada pockam, az bude mit stromeckarna cas.

Stromečkárna

Dobrý den, chápeme vaše obavy :) U vánočních stromečků je opravdu těžké popsat, jak budou vypadat. Proto máme jakostní kategorie, kde vždy bereme v potaz výšku, hustotu větví a souměrnost viz https://www.stromeckarna.cz/jak-nakupovat/
Doporučuji si říct, jak vysoký stromek chcete a podle toho si vybrat voucher. :)
Kdyžtak napište na info@stromeckarna.cz a něco vymyslíme.

B

Zdravim. Nabidka super, ale odrazuje me koupeni vouchru pro stromek ruzne jakosti. Ted preci nemohu vedet, v jake jakosti mi padne stromecek do oka. Da se na miste doplatit slevomatova cena, v pripade koupeni nejnizsi jakosti, ale na miste vybrani stromku z jakosti vyssi? Diky 😉

Stromečkárna

Dobrý den, chápeme Vaše obavy ;) Napište nám na info@stromeckarna.cz a něco vymyslíme :)

Pavla Juchelková

Dobrý den dá se stromek vybrat a zamluvit dříve než toho 30.11.? Dekuji5

Stromečkárna

Dobrý den, není to možné, protože na plantáži budou probíhat práce. Když se zastavíte první možný termín.
Přejeme Vám hezký den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru