Rezervace: Pro uplatnění voucheru zašlete kód poukazu a své tel. číslo na e‑mail: sport@sportcourses.cz
Termín rezervujte min. 14 dní předem.
Dotazy na tel.: 777 640 202
Kurz nemá předem stanovené datum konání – domluvíte se s pilotem, který vám po zaslání kódu voucheru navrhne telefonicky nebo e‑mailem termíny. Pokud si některý z nich vyberete, závazně jej pilotovi potvrdíte.
Pro děti od 15 let. Děti ve věku 15–18 let musí mít písemný souhlas zákonného zástupce. Zákonný zástupce zodpovídá i za jejich chování v průběhu celé akce.
Zákazník má právo za sebe najít náhradu. Náhradník musí splňovat podmínky pořadatele.
Zákazník má právo zrušit již stanovený termín kurzu buď u pilota nebo na: sport@sportcourses.cz | +420 777 640 202. Zrušíte-li termín do 48 hodin před zahájením, máte nárok na náhradní termín, v opačném případě kurzovné (voucher) propadá. Náhradní termín je možné stanovit po oboustranné dohodě zákazníka a pilota.
Dojde-li ke zhoršení počasí v průběhu kurzu, zákazník souhlasí s částečným odebráním služeb (pořadatel dodá letovou přípravu a teorii na zemi, let bude dodán v jiném termínu).
Zkrátí-li pilot z bezpečnostních důvodů délku letu o více jak 20 %, má zákazník nárok na náhradní let v jiném termínu. Náhradní let bude krácen o dobu předchozích letů. Pilot má právo ukončit kurz z důvodu nesplnění podmínek pořadatele nebo nevhodného chování účastníka.
Dostavíte-li se na místo srazu později, má pilot právo zkrátit délku zážitku o dobu zpoždění.
Pilot si vyhrazuje právo změnit čas zahájení. O změnách pořadatel informuje formou e-mailu (do 48 hodin před konáním) nebo SMS či telefonním hovorem.
Pilot si vyhrazuje právo zrušit termín konání z důvodu nevhodného počasí, nemoci nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení kurzovného zákazníkovi. Byl-li termín zrušen ze strany pilota (pořadatele), má zákazník právo službu odebrat v náhradním termínu. Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího termínu.
Není-li ze strany pořadatele možné dodat službu/uspokojit zákazníka v dané sezóně (shodném kalendářním roce), dostane zákazník možnost službu odebrat v sezóně příští. V případě, že zákazníkovi nebude žádný z nabídnutých termínů vyhovovat, má možnost voucher stornovat/refundovat přes Slevomat.