Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
dále se chci zeptat, proč se u této nabídky nezobrazuje hodnocení
zákazníků? Nemyslím si, že by se jednalo o úplně novou nabídku, ale už
jsem se setkala s tím, že hodnocení u nabídek bylo potlačené…
Nabízející firma by měla psát, ke komu z personálu nabídka je, nákupy
naslepo nikdo neocení…
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo :) Hodnocení u nabídek je vidět až když podnik
ohodnotí dostatek zákazníků. :) Krásný den, Míša :)
Daniela
Ráda bych zašla, ale opravdu ne k Vietnamcům, i mě zajímá, kdo tu
pracuje, stejně jako paní Olgu. Je to pro mě a mé ruce hodně důležité,
nechci mít plíseň, bez urážky, pisuto na základě zkušeností od sestry,
Vietnamci nikdy více
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo :) Všechny vystavené nabídky jsou ověřené přímo
od nás, proto na nabídky i poskytujeme garanci spokojenosti :) Pokud ale
potřebujete více informací, kontaktujte prosím přímo salon na tel.
+420 774 838 964 či na e-mailu info@starnailspraha1.cz,
kde Vám jistě sdělí všechny potřebné informace. Pěkný den
Olga
Dobrý den, mohu se zeptat na jméno paní manikérky a paní
pedikérky? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo,
pro tyto informace prosím kontaktujte přímo salon na tel.
+420 774 838 964 nebo na e-mailu info@starnailspraha1.cz.
Pěkný den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dále se chci zeptat, proč se u této nabídky nezobrazuje hodnocení zákazníků? Nemyslím si, že by se jednalo o úplně novou nabídku, ale už jsem se setkala s tím, že hodnocení u nabídek bylo potlačené… Nabízející firma by měla psát, ke komu z personálu nabídka je, nákupy naslepo nikdo neocení…
Dobrý den, Olgo :) Hodnocení u nabídek je vidět až když podnik ohodnotí dostatek zákazníků. :) Krásný den, Míša :)