Dobrý den, je možné zakoupit tuto nabídku i ve variantě pro tři osoby?
Pokud ano, za jakou cenu? Děkuji, Milena
Grand Hotel Bohemia
Dobrý den, Mileno.
Bohužel tato nabídka na portálu Slevomatu není k dispozici, ale je možné
si po zakoupení voucheru pro 2 osoby a rezervování míst v restauraci,
třetí osobu domluvit přímo na emailu f.b@grandhotelbohemia.cz
Hezký den!
Eva Gillar
Lze pouzit na silvestrovskou veceri?
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo :) Pokud chcete využít voucher 31.12.2019, je potřeba si
ověřit dostupnost tohoto termínu přímo v restauraci na tel.
+420 234 608 156 či e-mailu office@grandhotelbohemia.cz
:) Pěkný den
Milena Synková
Dobrý den, lze prosím změnit jehněčí kotletky za
vepřové?Děkuji Milena
Grand Hotel Bohemia
Dobrý den, ano, zaměnit jehněčí kotletky za vepřové maso umíme,
např. za vepřovou panenku.
Poprosíme Vás jen o předání informace přímo při rezervaci a to
minimálně 48 hodin dopředu.
Hezký den!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné zakoupit tuto nabídku i ve variantě pro tři osoby? Pokud ano, za jakou cenu? Děkuji, Milena
Dobrý den, Mileno.
Bohužel tato nabídka na portálu Slevomatu není k dispozici, ale je možné si po zakoupení voucheru pro 2 osoby a rezervování míst v restauraci, třetí osobu domluvit přímo na emailu f.b@grandhotelbohemia.cz
Hezký den!