Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Kouzlo Tater od podzimu do zimy: dovolená s polopenzí a neomezeným wellness

4,2 / 5 Hotel Nezábudka *** Vysoké Tatry - Slovensko (mapa) 23 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Nezábudka ***

4,2 239×
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení

Marajosef
prosinec 2019
 4,0/5

Pěkný hotel s příjemným a ochotným personálem. Dobře umístěn blízko zubačky pro nás méně pohyblivé. Slunečné počasí to vše umocnilo.

Kuchař, jeho kuchařské umění a lidské chování. Byl hold z Česka. Když byl jednou slovenský kuchař vše bylo OK.

Hodnoceno: 17. prosince 2019 – Skupina přátel
Aneta
prosinec 2019
 1,0/5

Nic

Zima na pokojích, ve wellness ani nemluvě. Personál naprosto arogantní.
Nestrávili jsme tam ani noc hned jsme odjeli.
Fotky absolutně neodpovídají realitě.
Rozhodně nikomu nedoporučuji.

Hodnoceno: 14. prosince 2019 – Partneři
Roman

kuchař. 😎

Hodnoceno: 22. listopadu 2019
Jiri
 3,0/5

Personal a obsluha v pořádku.

Slabší kvalita ubytovaní a nabídky snídaně.

Hodnoceno: 12. listopadu 2019 – Partneři
Gabra
 3,0/5

Bazénový svět: chladno a studená voda

Hodnoceno: 9. listopadu 2019 – Partneři
Veronika
 3,0/5

Hezké wellness, personál v pohodě, pokoj čistý, lokalita suprová

Hrozná zima na pokojích – jen 18 stupňů cca. Jídlo dobré, ale muselo se jít na začátku otevírací doby, pak už moc nedoplňovali a jídlo studené. Malé parkoviště.

Hodnoceno: 5. listopadu 2019 – Rodina s menšími dětmi
Richard
 5,0/5

Vše bylo super. Moc se nám líbilo. Ikdyž jsme přišli později na večeři bylo pořád z čeho vybírat. Příjemná obsluha, personál, recepce.

Nebylo nic tak vážného co by stálo za zmínku.

Hodnoceno: 5. listopadu 2019 – Partneři
Radka
 4,0/5

Líbilo se nám pěkné prostředí, čisto, chutná kuchyně , vždy všeho dostatek. Pochvala patří i personálu, příjemný a vždy schopný vyřešit případný problém,

chyběly nám na pokoji nebo v koupelně sušáky na mokré věci

Hodnoceno: 7. října 2019 – Partneři
Mikala

Lokalita, jìdlo vstřícný personál

Vellnes se kryje s večeří, studená sauna.

Hodnoceno: 6. října 2019 – Partneři
Milan

ochota personálu, příjemné prostředí

Hodnoceno: 2. října 2019 – Partneři
Ověřený zákazník
 1,0/5

Pokoj katastrofa, rozhodně  nebyl po našem příjezdu řádně uklizen na postel cizí vlasy, koberec rozhodně nebyl vyluxovanej.

Koupelna taky nevypadala uklizene, rozhodně na pokoji nebylo každý den uklizeno, pouze vyneseny koš.

Nemění se ani ručníky.

Na to, že jsme měli na pokoji psa tak to chtělo, alespoň obden vyluxovat a vytrit koupelnu, což jsme se za celý náš pobyt nedočká. Litujeme toho, kdo po nás byl na pokoji, protože jestli byl úklid letem světem, tak tam musel být pěkně bordel.

Po tom co jsme viděli pokoj a četli recenze, tak jsme si neodvážily vstoupit do wellness, z obav aby jsme si ještě neodvezli něco navíc.

Dáša general – pro ni je všechno špatně, doporučujeme nenechává po sobě nedobrou „prekapavanou“ kávu, jídlo apod.
Lenka servírka – příjemná, milá
Katarína recepční – nepříjemná, při problémů nehledá řešení, jak zák. vyjít vstříct

V době našeho zakoupen pobytu, nebyla nikdy informace o tom, že pes nemůže být sám na pokoji. Ani kdyz jsme si rezervoval pobyt emailem, kde byla od nás uvedena informace, že bude mít psa, jsme neobdržel info, že pes nesmí zůstat sam na pokoji. Tuto informaci jsme se dozvěděli až  po příjezdu na recepci. Také doporučujeme si zkontrolovat cenu, kterou vám za psa budou účtovat.

Pro psa nebylo nic připraveno, jak se dusuji v nabídce misky ani pelech. Pes, který na hotelu nic nesmí dle mého názoru na něm jenom vydělávají peníze.

Pokud chcete být každý den vzhůru okolo 6 hodiny tak doporučuji, kozy a ovce svým řezem vás nenechají spát, tak se nemusíte bát, že by jste přišli pozdě napr. na snídani.

Hodnoceno: 29. září 2019 – Skupina přátel
Ověřený zákazník
 2,0/5

Velmi bohaté a chutné snídaně, čistota na pokoji, leží v dobré lokalitě, odkud můžete jet „zubačkou“ i na druhý konec Tater, krásně vyzbodebný wellness, velmi příjemná šefkuchařka D, nadstandartní přístup na hlavní recepci.

CENA neodpovídá KVALITĚ !!

Velmi malé parkoviště, za které si ještě hotel účtuje 2 Eura (není v popisu Slevomatu), není zmíněna pobytová taxa 0.75 Euro (osoba/noc), takže Vás čeká při odjezdu překvapení.
Wellness byl studený, až po urgenci nás dvou a dalších hostů došlo další den k nápravě. Večeře neobsahují nápoje, za které si musíte doplácet, za půjčení ručníku musíte doplácet (prostěradla už ale ne). Barman M. se tvářil, jakoby ho ta práce nebavila, na konci září studené pokoje (v noci se snad netopí ??)

Hodnoceno: 29. září 2019 – Partneři
Zuzana
 5,0/5

výborná kuchyně + saunový svět také perfektní

vše v pořádku

Hodnoceno: 28. září 2019 – Partneři
Veronika
 2,0/5

dobré jídlo a lokalita
zvířata před hotelem
víc negativ vypíšu níže

Včera jsme se vrátili z tater a byli ubytování v tomto hotelu. Ráda bych řekla, že jsme byli spokojení a rádi se vrátíme, má to ale pár háčků. Háček číslo
1. pokoj – čistý, celkem v pohodě. Jen dveře na balkon polámané a pokaždé se zasekly, že máte strach kdy vás to velký okno zalehne. Umělci, kteří přidávali dveře ke sprchovému koutu trošku přeměřili, resp nedoměřili a at se snažíte zavřít jak chcete, na stranách nebo uprostředh posuvných dveří máte stále fuk 10–15cm (zapomněla jsem vyfotit ale stálo to za to)
– občas se stane, že neteče voda. Jenže když to zrovna potřebujete e spěcháte na vlak, tak opravdu není čas čekat 15min na to až někdo ( a jestli vůbec) spustí opět vodu.
– mýdlo jen u umyvadla, ve sprše nic a držák na mýdlo rozbitý, absence šamponu.
2. wellness
Dle fotek vypadalo velmi pěkně. Realita – jednou se udělalo a údržba je téměř nulová. Ve sprchách u šatny teče pouze studená voda a i ta někdy neteče. Sprchy by opravdu potřebovali trochu renonovat je to posun v čase (bohužel zpět). No ono ani sprchy v samotném wellness nejsou o nic lepší, ačkoliv teplou vodu by očekával jen blázen, jejich vizáž atd by potřebovala dát do pořádku.
To ještě pořád není tak hrozné ale jako náš poslední večer v hotelu, kdy asi někdo zapomenul zapnout sauny včas a ve finské i po hodině, kde má být 90°nám byla pořád zima, to stejné ve vířivce. Na tomto by hotel opravdu měl zapracovat.
Také mě překvapila obsluha odpočívacích křesel, překryté dekou, protože jinak by byly studené. Na konci, když nás už vyháněli jsem si všimla, že deky se prostě jen naklepají a vyhladí a jsou jako nové. Čekala jsem trochu, že z hygienických důvodů se budou vyměňovat. Ale co člověk čeká, když takové mýdlo nenajdete ani v jedné sprše.
Když jsme se konečně stihli dostat po celém dni do wellness v 8h, tak nám bylo řečeno, že se zavírá už 20.45, i když píšou všude do 21. Nemilosrdně po 45min jsme byli vyhnání a byl konec. Proč to neprodloužit a nezměnit tuto otvírací dobu například od 18–22/23h?
Místy jsou ještě umístěné barevné ledkové pásky, a jeden večer to tam blikalo jak na diskotéce, tak nevím kde se poděla ta relaxační atmosféra?
Ano, jsou to blbosti, jeden by mohl říct, ale jako celek tohle nepůsobí dobrým dojmem.
3. obsluha – záleží na koho narazíte, ale někdo byl dost nepříjemný, někdo příjemný, takže průměr ***
4. jídlo – tak na to si stěžovat nemůžu, to bylo vynikající. A měli jsme možná štěstí, že na nás vždy vyšlo, což se ale o některých zase říct nedá – jak jsme se dozvěděli později.
Co nás ale nejvíc mrzelo a zklamalo, že čas podávání večeře je od 18–20.00 a doba otevřeného wellness 16.30–21.00, takže když přijdete z dlouhého výletu mezi 19–20h, tak jste rádi, že stihnete aspon tu večeři. Lákadlo v podobě , , neomezeného wellness, , je tedy ta tam. Pro nás tyto časy byly velmi omezující.
5. lokalita – snad jediné krátké pozitivium. + zvířata před hotelem jsou fajn, pěkně se na to dívá i od snídaně, člověk si připadá jako u lesíka a budí se za zvuku ovčího bečení ⇒ ****
Suma sumárum bychom chtěli, aby se nám tady líbilo, počasí vyšlo a břicha jsme měli plná, ale tenhle seznam věcí nám opravdu kazilo tento dojem. Proto prosím pokud to jde, pokuste se zapracovat na zmíněných položkách a bude to skvělý hotel pro relaxaci. Není potřeba, aby jste měli více *, ale aby vše fungovalo a bylo tam příjemně, to je základ poskytování jakýchkoliv služeb.

Hodnoceno: 20. září 2019 – Partneři
Šárka
 3,0/5

Prostředí hezké, hotel i recepce působí poklidně, dobré umístění.

Wellness nefungující a bez upozornění ! Kuchyně slabá, personál na obsluhu hrozný !

Hodnoceno: 18. září 2019 – Partneři
Jaroslava
 4,0/5

Ubytování i strava byly výborné. K večeři byl výběr z několika druhů jídel, bylo možné je i různě kombinovat i si přidat. Byla možnost i studené večeře a salátů. Wellness i bazén byl OK. Personál příjemný.

Nebylo co vytknout.

Hodnoceno: 17. září 2019 – Partneři
Dalibor

Vše OK

Hodnoceno: 13. září 2019 – Partneři
Koutny
 3,0/5

Hezký pokoj jako na fotce, čisto, uklizeno, příjemná slečna recepční.

Wellness bezplavkové, což nikde uvedené nebylo. Bazén studený, vířivka zase vařící. Jídla malý výběr, nebylo popsáno co je co a nebylo doplňované. Barman nepříjemný a nic jiného než pivo a víno nezná a nenalévá. Pobyt by byl dobrý; kdyby byl za poloviční cenu. Za ty peníze jsme čekali víc a odjížděli jsme bohužel zklamáni.

Hodnoceno: 10. září 2019 – Partneři
Kamila
 3,0/5

Klidná lokalita, možnost výletů kolem.

Pokoje – dle popisu rekonstruované, což tak úplně nevypadalo, ale šlo jen o přespání; mohly být ale určitě čistší, při příjezdu jsme neměli ani vynesený koš, ručníky v koupelně nevypadaly také úplně nově..

Wellness – menší bazén, v pořádku, ale chyběly pořádné šatny na převlečení a odložení věcí. Otevírací doba krátká, takže bylo plno. Saunu jsme nevyužili – nestihli jsme.

Personál – až na recepční chování dost podivné. V kolibě číšník zmatený, nepamatoval si, co jsme si objednali, některá jídla nebyla – stane se, ale pak asi na hodinu zmizel, takže jsme byli „na suchu“ – našli jsme ho v jiné místnosti s několika lidmi nad panákem.. Na hotelovém baru a na wellness-recepci jsme většinou nikoho nezastihli.

Jídlo – slabší, spíše jidelnové, myslím, že nejsme úplně nároční. Pití číšník k večeři přinesl s tím, že se platí ihned a v hotovosti, což mi během jídla nepřijde úplně vhodné.

Na konci pobytu nás na recepci ještě stáhli o pobytovou taxu, ale hlavně o parkovné. To se prý hradí v sezóně – byli jsme na přelomu srpna a září. Zajímavé je, že v kolibě zas jídla chyběla, protože je prý po sezóně.. Tak nevím. :D

Jinak okolí pěkné, kladně hodnotím velmi kontaktní zvířátka v minizoo a blízkost nádraží, kde začíná „ozubnicová trať“ na Štrbské pleso.