Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relaxační pobyt v maďarském Hévízu: polopenze a vstup do zážitkových lázní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. +36 83 501 500 nebo na e‑mailu hotel@carbona.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail podpora@slevomat.cz
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: Ubytovací zařízení nevystavuje faktury.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Při pobytu se 2 dětmi je třeba si připlatit za rodinný apartmán: 75 €/noc
- Při pobytu s více než 2 dětmi je třeba si zakoupit 2 vouchery (dostupnost si ověřte předem).
- Domácí mazlíčci: 11.000 Ft/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Thank you for your reply. I have another question. Is date 1.8.-3.8. still
free? Because on this date we should be 2 people.
Thank you for your replay in advance, Kind regards ZS
Dear Zbynek,
yes, we have available room between 01–03. 08. 2020. You can reserve it via
Slevomat.
Best regards:
Veronika Rezes, reservation assistant
Dobrý den, bylo by možné tuto nabídku modifikovat pouze pro 1 osobu na 2 noci, v termínu 14.7.-16.7.? Děkuji, Zbyněk
Dear Zbynek,
thank you for your interest., we have free room from tomorrow. If you travel
alone, the price remains the same because the voucher is for 2 people. We
kindly wait your reservation.
Best regards: NaturMed Hotel Carbona****reservation
Dobrý den, může dítě, které má necelé 2 roky neomezeně navštěvovat wellness – tzn. zážitkové lázně a termální lázně? Nebo je tam vstup povolen jen od určitého věku a nebo to má pro batolata nějaká jiná omezení? Děkuji za info.
Dear Guest
thank you for your interest. For Health reasons the termal bath shouldn't be
used under 14 years.
Thank you for your understanding!
Best regards:
NaturMed Hotel Carbona**** reservation team
Dobrý den, uvažuji o pobytu v termínu 5.-12.7.2020 pro 4 dospělé osoby (dva pokoje). Jsou v tomto termínu volné pokoje(v nabídce nelze koupit 2 pokoje najednou)? Děkuji.
Dear Martin
thank you for your interest. We have got free rooms in this period. We kindly
wait your reservation.
Best regards: NaturMed Hotel Carbona**** reservation team
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit tento pobyt v termínu 9.-15.8.2020 pro 4 dospělé osoby (dva pokoje). Prosím o odpověď zda jsou v tom termínu volné pokoje. Děkuji. Dittrichová
Dear Karin Dittrichová,
thank you for your interest. We have got free rooms in this period. We kindly
wait your reservation.
Best regards:
NaturMed Hotel Carbona**** reservation team
Dobrý den, stravování je přímo v hotelu?
V tomto hotelu je taky bazén nebo se musí navštěvovat jen ty zážitkové a
termalni lázně.
Děkuji
Dobrý den, Broňo :) stravování probíhá přímo v hotelové restauraci na místě. Zážitkové lázně se nachází přímo v hotelu. Jsou součástí hotelového wellnesu. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, kolik termálních/venkovních bazénů je tedy v zimě k dispozici?
Dobrý den Lucie, dle tvrzení hotelu mají v zimním čase otevřený jeden velký termální bazén. Přeji hezký den, Karel
Dobrý den, chápu to tedy správně, dle jiné odpovědi zde zadané, že
není možné v tomto hotelu ubytovat dvě dospělé osoby a dvě děti,
přičemž jednomu je 8 let a jeden rok, prosím?
Moc děkuji
Dobrý den, Radku :) v případě pobytu se dvěma dětmi je třeba si připlatit za rodinný apartmán a to cenu 75 eur/noc, jak je uvedeno v nabídce v sekci „Děti“. Jeho dostupnost je určitě ověřte předem u hotelu. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, dá se v hotelu domluvit česky nebo slovensky? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Pavle :) bohužel ne. V hotelu je možné se domluvit pouze maďarsky, anglicky nebo případně německy. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, jak by to bylo s cenou případně co bychom potřebovali, když máme dvě děti 1 rok a 3 roky
Dobrý den, Markéto :) Je mi líto, ale bohužel systém nepustí přidat do objednávky více jak 1 dítě. Z kapacitních důvodů není možné být ve 4 osobách v jednom pokoji a z tohoto důvodu ani systém neumožní více osob objednat. Pěkný den :)
Potřebovali bychom dva pokoje vedle sebe. Jak to máme udělat? Kam napsat, že chceme pokoje vedle sebe? Děkuji.
Dobrý den, Mirko :) Pokud máte takový požadavek, nejlepším způsobem je kontaktovat přímo hotel na tel. +36 83 501 500 či e-mailu hotel@carbona.hu :) Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud bychom Vám mohli pomoci, obraťte se na pomoc@slevomat.cz :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den – v den odjezdu je možné ještě do večera užívat lázně a welness? Děkuji
Dear Darina Muronova,
you can use our wellness on the departure day until 6. p.m. Forr 22€/room, you can use the room and the wellness until 18 o'clock as well.
Best regards: Veronika Rezes, reservation assistant