Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Zářivý úsměv snadno a šetrně: Neperoxidové bělení zubů s remineralizací skloviny
Hodnocení podniku The One Wellness club Praha
vkusný interiér
bělící efekt = 0, pískování na dentální hygieně je účinnější
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
Podstoupila jste bohužel pouze jedno ošetření, což u většiny klientů není dostačující. Jak uvádíme, proceduru je vhodné 2-3x zopakovat dle stavu chrupu.
Bohužel pískování působí na principu abrazivním, což znamená, že obrušuje zubní sklovinu a tím ji i ničí.
Mnoho klientů, kteří k nám dochází pravidelně, naopak oceňuje, že je tato metoda bělení výrazně účinnější než pískování a navíc nemá negativní vliv na zuby.
Výsledný odstín zubu bohužel neovlivňuje pouze zubní sklovina, která je touto metodou zesvětlována, nýbrž i zubovina, což je vrstva pod zubní sklovinou, jejíž odstín bohužel není možné ovlivnit. Barva zuboviny je přirozeně v odstínech žluté a šedivé barvy a mohou ji ovlivnit genetika, věk a účinky některých léčiv.
Neperoxidové bělení zubů slouží pouze k šetrnému odstranění pigmentace, která na zubech vzniká konzumací některých druhů potravin a nápojů či kouřením.
S pozdravem
K. Micková, Estetické centrum To well
Přístup personalu
Celkem nic
Velmi děkujeme za hodnocení.
S pozdravem
K. Micková, Estetické centrum To well
Podstoupila jsem 3 ošetření. Nějaké nepatrné zlepšení tam asi je
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
K. Micková, Estetické centrum To well
Salon byl moc příjemný, krásné prostředí a paní byly vždy moc sympatické. Oceňuji že procedura začínala vždy přesně na čas, žádné zbytečné čekání.
Efekt bělení zubů ani po 3 návštěvách nebyl žádný. Tahle procedura na mě vůbec nepůsobila, ale salonu jako takovému nemám co vytknout.
Velmi děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste s výsledkem procedury nebyla spokojena. Zřejmě ve Vašem případě odstín zubu neovlivňuje zubní sklovina, která je touto metodou čištěna od pigmentace, nýbrž zubovina, což je vrstva pod zubní sklovinou, kterou nejsme bohužel schopni ovlivnit. Odstín zuboviny ovlivňují genetika, věk a účinky některých léčiv. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem K. Micková, Estetické centrum To well
Vše bylo perfektní děkuji.
Také velice děkujeme za krásné hodnocení.
S pozdravem
K. Micková, Estetické centrum To well
Personal! ;)
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
K. Micková, Estetické centrum To well
Přístup, příjemné prostředí, milá doktorka
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení. S pozdravem K. Micková, Estetické centrum To well
Příjemné prostředí, voňavé, k dispozici nápoje (nevyužila jsem, ale skvělá možnost)
Recepční, která mě zároveň obsluhovala při proceduře, od počítače a vypisování permanentek a zvedání telefonů odskakovala ke klientkám, kdy nevidno, zda si myla ruce… Oslovovala klientky naučenými frázemi s velmi nepříjemným tónem „posaďte se, prosíííím!“
Děkujeme za Vaše hodnocení. Jakožto ošetřující bych se ráda k celému hodnocení vyjádřila.
Mrzí mne, pokud Vám fráze, kterými jsem oslovovala klienty, připadaly strojené a nepříjemné. Po 6 letech fungování v salonu přiznávám, že má člověk skutečně vštípené fráze, kterými klienty vítá, usazuje nebo se s nimi loučí. Vzhledem k tomu, že je z mé strany chování vždy profesionální a slušné, nenapadlo mne, že bude pro někoho důvodem k negativní recenzi.
Část komentáře týkající se mytí rukou je spekulativní a absurdní. Všechny ošetřující včetně mne si pravidelně myjí ruce před a po přímém kontaktu s klientem či penězi. Umyvadlo s dezinfekčním mýdlem máme hned vedle recepce. Na bělení zubů, které jste podstoupila, vždy navíc používáme jednorázové vinylové rukavice.
Jakožto manažera salonu mne občas klienty kontaktují telefonicky a pokud je to možné, řeším hovory mimo provoz salonu. Během Vaši návštěvy jsem ovšem nepřijala jediný hovor, tudíž opět nechápu, proč tuto informaci v hodnocení uvádíte, když není pravdivá.
Zcela respektuji, že jsem Vám mohla být nesympatická, což bylo zřejmě pro Vás impulsem pro tento komentář. Zároveň mne upřímně mrzí, pokud jsem na Vás působila nepříjemně. Ke klientkám se snažím přistupovat během ošetření vždy vstřícně a vlídně, ale již si po tolika letech v oboru nedovolím jednat se zcela novými klienty familiárně, poněvadž to nepovažuji za zcela profesionální. Děkuji za pochopení. S pozdravem K. Micková, Estetické centrum To Well
Příjemný personál
Zatím výsledek nic moc, uvidím po dalším bělení
Děkujeme za Vaše hodnocení. Výsledek je vhodné posoudit až po 3 ošetřeních, které v rámci kuponu máte. Tento počet opakování doporučujeme pro maximální účinek ošetření. Jedno ošetření, které jste postoupil, není standardně dostačující. S pozdravem, K. Micková, E.C. To Well
Prostředí příjemné, personál ochotný
Velice děkujeme za Vaše hodnocení. S pozdravem K. Micková, Estetické centrum To Well