Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Vyjížďka na koni v Moravském krasu či jízda kočárem lokalitou dle výběru
Hodnocení podniku Ranč Divoké růže
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
Na vyjížďce jsme byli již podruhé. Obě jízdy dopadly na jedničku. Pan Petr byl moc milý a vtipný, koníci nádherní. Odjížděli jsme v obou případech s dobrou náladou. Určitě máme v plánu se ještě vrátit. Doporučujeme !!! :)
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
nič se mi nelíbilo
s pánom je ťažká domluva, na emaily neodpovedá, telefonáty končia tým, že nemá pri sebe svoj denník, a že Vám zavolá a neozve sa.
Dobrý den všem našim zákazníkům. Stávajícím i budoucím, spokojeným i těm ostatním.
Chápu, že je někdy těžké přiznat si i chyby na vlastní straně. Předpokládám, že nezaujatý zákazník si udělá vlastní obrázek o našich službách při i zběžném prohlédnutí našich hodnocení. Ovšem nedá mi to, abych se nehájil. Předkládám vám všem tedy komunikaci, kterou jsem vedl se zákazníkem i se Slevomatem v dané věci. Čtení zdlouhavé, leč o některých povahách poučné...:
Dnes 10:19Michaela Křížová michaela.krizova@slevomat.cz
pbruncla@seznam.cz
Re: Neprávem uplatněný voucher
Dobrý den, moc vám děkuji za vyčerpávající odpověď :)
Naprosto s vámi souhlasím a možnost, kterou zákazníkovi stále nabízíte je více než velkorysá.
Děkuji vám, informuji zákazníka :)
Hezký den
st 27. 11. 2019 v 14:27 odesílatel <pbruncla@seznam.cz> napsal:
Dobrý den.
Ano vše jsem projednal se svým obchodním zástupcem, tedy paní Černou. Věc se má tak, že po všech komunikacích ( mailem, SMS popř. telefonicky) byl sjednán další nahradní termín na jízdu a to na 25.9.2019 v 19:00. Zákazník byl mimo jiné upozorněn, že vzhledem k roční době a pokročilé hodině bude závěr jízdy probíhat za soumraku, aby si byl vědom všech aspektů jízdy. Zákazník mi mailem potvrdil rezervovanou jízdu na uvedený datum a hodinu. Potom ovšem v den jízdy, tedy 25.9.2019 v 17:17 hodin, tedy v rozporu s podmínkami storna, či přerezervace, uvedenými u naší akce, mi zákazník zavolal a telefonicky jízdu zrušil s odůvodněním, že jeho přítelkyně (druhý jezdec) nemá čas. Já jsem ovšem zákazníka ubezpečil, že rád budu reagovat na jeho případnou žádost o nový termín a ačkoliv obchodní podmínky a lhůty storna, či prerezervace by mně opravňovaly jízdu bez náhrady zrušit, tato moje nabídka do současnosti trvá. Bohužel doposud zákazník na tuto moji informaci a nabídku žádným způsobem nereflektoval.
Tak tedy. V tuto chvíli jsem ještě stále ochoten zákazníkovi jízdu nabídnout a uskutečnit. Ovšem moje trpělivost není nekonečná a arogantnímu zákazníkovi v žádném případě peníze, notabene v plné výši voucherů vracet nehodlám. Zákazník nedodržel lhůtu storna, či přerezervace a ani prozatím nevyužil moji nabídku sjednat si nový termín.
Pro Vaši ucelenou představu o problému Vám zasílám kopii mailové komunikace se zákazníkem, která plně podporuje mé tvrzení a stanovisko.
Apropó, pokud zákazník naplní své výhrůžky (které jsou z níže uvedené komunikace patrné) a napíše negativni hodnocení, tak jako odpověď na toto hodnocení zveřejním jak text tohoto e-mailu, tak i níže uvedenou komunikaci, aby si slušný zákazník mohl sám udělat obrázek.
S pozdravem Petr Brunclík
SMS přijatá 16.9.2019 v 10:55 :
Dobrý deň, mám u vás 2x voucher na vyjizdku na koni, avšak už 2 mesiace ma ignorujete. Písal som email a nič. Volal som vám a stále nič. Pozrite sa podávam na Vás sťažnosť na slevomate, žiadam o vrátenie peňazí a podávam sťažnosť aj na ČOIku z dôvodu že vaše jednanie vykazuje známky podvodu. Ďalej Vám napíšem negatívne recenzie všade kde sa bude dať. Som ešte otvorený sa dohodnúť ak mi v priebehu dnešného dňa odpíšete na email z dňa 26.8. Viliam Sedliak
a e-mailová komunikace :
Viliam Sedliak viliam.sedliak@gmail.com
Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termín
Ďakujeme.
Prajem krásny deň
st 18. 9. 2019 o 12:43 <pbruncla@seznam.cz> napísal(a):
Potvrzuji Vaši rezervaci jízdy pro dvě osoby na středu 25.9. v 19:00
S pozdravem Petr Brunclík
---------- Původní e-mail ----------
Od: Viliam Sedliak <viliam.sedliak@gmail.com>
Komu: pbruncla@seznam.cz
Datum: 18. 9. 2019 9:37:20
Předmět: Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termín
Dobrý deň, pán Brunclík,
ďakujem za Vašu odpoveď.
Mali by sme záujem o rezerváciu termínu dňa 25.9.2019 o 19:00. Prosím o potvrdenie.
Ďakujem a prajem krásny deň.
S pozdravom
Viliam Sedliak
ut 17. 9. 2019 o 9:53 <pbruncla@seznam.cz> napísal(a):
Přeji dobré dopoledne.
Tak tedy. Na telefonu jsem dnes od teď do cca 14:15, potom se zúčastním psychotestů, tudíž dost dobře nedovedu odhadnou do kolika hodin, ovšem předpokládejme, že to zabere cca 2 hodiny, tak potom opět budu "on-line" až do pozdních večerních hodin. Z Vaší nabídky možných termínu nám vyhovuje 25. a 26.9. Klidně v těch 19:00. Budeme se sice vracet se soumrakem, ale to na bezpečnosti a jistě ani na kráse jízdy nic neubere.
S pozdravem Petr Brunclík
---------- Původní e-mail ----------
Od: Viliam Sedliak <viliam.sedliak@gmail.com>
Komu: pbruncla@seznam.cz
Datum: 16. 9. 2019 13:40:28
Předmět: Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termín
Dobrý deň,
ďakujem za Vašu odpoveď.
Mne sa vybil akurát mobil keď ste volali, pretože som mal rozsiahly telefonát s podporou slevomatu.
Rozumiem, že trváte na telefonickej rezervácii. Po telefóne sme sa totiž už dohodli, že vzhľadom k tomu, že ste nemali v tú dobu so sebou zápisník, tak sme sa dohodli, že Vám napíšem email a vy mi to potvrdíte. Potom ste sa už neozvali (ak ste volali a ja som nedvíhal tak se omlouvam)
Napíšte mi, prosím, presný dátum a čas kedy budete pri telefóne a budete mať k dispozícii aj kalendár pre rezerváciu termínu.
Hneď ako obdržím od Vás presný dátum a čas, tak Vám zavolám v dohodnutom čase a nájdeme nejaký termín pre využitie voucherov na jazdu na koni.
Viete mňa vystrašilo to, že v slevomate mi to hlásilo, že voucher som uplatnil (už je neaktívny) a tým som predpokladal, že už nebudem mať nárok na dohodnutie termínu.
Na podpore slevomatu mi povedali, že voucher sa zo strany prevádzkovateľa uplatňuje až v momente využitia (na mieste prevádzkovateľa) a keďže my sme ešte u Vás neboli, tak som sa zľakol, že je to podvod.
Viete ja sa denne stretávam s podvodmi na internete tzv. scamy a riešim právne záležitosti pre firmu v ktorej pracujem (webnode.com) a asi vzhľadom k tomu, som urobil predčasné závery.
Pevne verím, že to vyriešime k Vašej aj našej spokojnosti, keďže ani tak nejde o peniaze, ale o to, že som to kúpil pre priateľku ako darček.
Budem čakať na Vašu odpoveď a prajem pohodový deň
My by sme mohli k Vám prísť 24.9, 25.9, 26.9 napr o 19:00tej
S pozdravom
VILIAM SEDLIAK
po 16. 9. 2019 o 13:16 <pbruncla@seznam.cz> napísal(a):
Dobrý den vážený pane Sedláku.
Jak vidím, tak chyba komunikace je na obou stranách. Když volám já a to opakovaně, jste buď nedostupný, nebo tel. hovor nepřijímáté.
Ano s každým klientem komunikuji a i na Slevomatu je jedna že základních podminek telefonická rezervace. Od Vás tu mám od 6.8.jednu sms, jeden tedy dnešek nepočítám e-mail a žádný zmeškaný hovor. Je tedy myslím zhola zbytečně nařknout mně z podvodného jednání a nevidím důvod si vzájemně vyčítat chyby v komunikaci. Myslím, že naopak daleko důležitější je vyřešit problém k Vaší spokojenosti. Pochopte prosím, že telefonická komunikace, je důležitá pro operativní stanovení termínu Vaší jizdy. K e- mailu se dostanu sporadicky a závazně stanovit termín jízdy mohu jen na základě vaší odezvy. Proto kladu důraz právě na tel. hovor. Chápu, že někdy naše zejména pracovní povinnosti nám nedovolují používat nepřetržitě telefon, ale já jsem k zastižení až na drobné výjimky de fakto 24 hodin denně.
Zvažte tedy Vaše možnosti ohledně termínu Vaší jizdy a kontaktujte mně, ať naše služba proběhne k Vaší spokojenosti.
Děkuji s pozdravem Petr Brunclík
---------- Původní e-mail ----------
Od: Viliam Sedliak <viliam.sedliak@gmail.com>
Komu: pbruncla@seznam.cz
Datum: 16. 9. 2019 10:43:36
Předmět: Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termín
Dobrý deň,
Prosím Vás, komunikujete s klientom vôbec?
po 26. 8. 2019 o 13:36 Viliam Sedliak <viliam.sedliak@gmail.com> napísal(a):
Dobrý deň,
Volali sme spolu (už asi 5x) po telefóne, avšak zatiaľ sa nám nepodarilo dohodnúť si termín na jazdu na koni.
Naše vouchery sú:
9865-3384-30B-2957759-9382-90B-431
Chcel by som Vás požiadať o návrh termínu. My navrhujeme zajtra (27.8.2019) vo večernejších hodinách napr o 19:00.
Čo Vy nato?
Chcel by som sa potom ešte opýtať, či by sme mohli prísť aj 3 tzn. 1 hodinu jazdy na koni by sme ešte prikúpili na mieste. (Pre môjho mladšieho brata - má 15 rokov) ?
Budem čakať na Vašu odpoveď.
Prajem krásny deň.
--
Viliam SedliakJednatelWebgrow s.r.o.m:+420 792 435 395a:Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brnow:webgrow.cz e: viliam@webgrow.cz
--
Viliam SedliakJednatelWebgrow s.r.o.m:+420 792 435 395a:Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brnow:webgrow.cz e: viliam@webgrow.cz
--
Viliam SedliakJednatelWebgrow s.r.o.m:+420 792 435 395a:Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brnow:webgrow.cz e: viliam@webgrow.cz
--
Viliam SedliakJednatelWebgrow s.r.o.m:+420 792 435 395a:Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brnow:webgrow.cz e: viliam@webgrow.cz
--
Viliam SedliakJednatelWebgrow s.r.o.m:+420 792 435 395a:Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brnow:webgrow.cz e: viliam@webgrow.cz
KonverzaceViliam Sedliak18. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínĎakujeme. Prajem krásny deň st 18. 9. 2019 o 12:43 <pbruncla@seznam.cz(mailto:pbruncla@seznam.cz)> napísal(a): " Potvrzujipbruncla@seznam.cz18. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínPotvrzuji Vaši rezervaci jízdy pro dvě osoby na středu 25.9. v 19:00 S pozdravem Petr Brunclík ---------- PůvodníViliam Sedliak18. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínDobrý deň, pán Brunclík, ďakujem za Vašu odpoveď. Mali by sme záujem o rezerváciu termínu dňa 25.9.2019 o 19:00.pbruncla@seznam.cz17. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínPřeji dobré dopoledne. Tak tedy. Na telefonu jsem dnes od teď do cca 14:15, potom se zúčastním psychotestů, tudížViliam Sedliak16. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínDobrý deň, ďakujem za Vašu odpoveď. Mne sa vybil akurát mobil keď ste volali, pretože som mal rozsiahly telefonátpbruncla@seznam.cz16. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínDobrý den vážený pane Sedláku. Jak vidím, tak chyba komunikace je na obou stranách. Když volám já a to opakovaně,Viliam Sedliak16. 9.Re: Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínDobrý deň, Prosím Vás, komunikujete s klientom vôbec? po 26. 8. 2019 o 13:36 Viliam Sedliak <viliam.sedliaViliam Sedliak26. 8.Jazda na koni - 2 osoby - žiadosť o termínDobrý deň, Volali sme spolu (už asi 5x) po telefóne, avšak zatiaľ sa nám nepodarilo dohodnúť si termín na jazdu
---------- Původní e-mail ----------
Od: Michaela Křížová <michaela.krizova@slevomat.cz>
Komu: pbruncla@seznam.cz
Datum: 27. 11. 2019 8:31:32
Předmět: Re: Neprávem uplatněný voucher
Dobrý den, mohu se jenom zeptat, zda navrácení proběhne a jste domluven s obchodním zástupcem? :) Jen bych informovala zákazníka o tom, co se nyní bude dít :)
Děkuji a přeji krásný den
po 25. 11. 2019 v 14:16 odesílatel Michaela Křížová <michaela.krizova@slevomat.cz> napsal:
Dobrý den,
ozval se mi náš společný zákazník, kterého jsme společně řešili po telefonu již na konci léta. Měl zakoupeny dva vouchery, které chtěl využít, ale nemohl se s vámi dlouhodobě spojit a domluvit se na termínu. Vím že já jsem se vám dovolala ihned a problém s komunikací nebyl, ale bohužel nyní jsem se dozvěděla, že do ted nebyl vybrán žádný termín a zákazník chce navrátit peníze. To já ale udělat nemohu, protože vouchery jsou využity.
Potřebovala bych se s vámi tedy domluvit na tom, co a jak dále.
Vyjížďka byla perfektní, byli jsme spokojení, koníci jsou vhodní jak pro začátečníky, tak pro pokročilé jezdce. Určitě se ještě někdy vrátíme.
Nemělo to chybu!!!! Nejlepší vyjizdka za posledních 10 let!!!
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
Perfektní zážitek, skvělý přístup, nic nebyl problém.
pěkná projížďka na koni a pán je velmi ochotný a vše hezky vysvětlí – určitě si to zopakujeme
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
Naprosto skvělý zážitek, majitel byl velice milý a ochotný. Rozhodně doporučuji každému.
Milé přátelské prostředí. Byli jsme už dvakrát s naší dcerou a byla moc spokojená…
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
skvělý přístup, skvělá atmosféra, rádi se sem vrátíme
-
Super přístup. Nádherní koně a krajina. DOPORUČUJI!!!!
Hodnocená nabídka: Vyjížďka na koni či jízda kočárem
Prostredie krásne, kone vybrané vhodne (skúsené koníky vhodné i pre začiatočníkov), uvoľnená a priateľská atmosféra ale zodpovedný prístup, personál presne taký ako má byť a samotná jazda na koni- fantastická. Teším sa na ďalšiu návštevu.
Výborná komunikace majitele, prostředí, kterým byla procházka vedena, přístup k nám, jako nováčkům poprvé sedícím na koni. Můžu jen doporučit. Velká spokojenost :)
Naprostá spokojenost, vyjížďka pěknou krajinou na úžasných konících s milým průvodcem. Určitě se budeme vracet.
Přístup! Perfektní jednání! Profesionalita! Jinak taky nádherné prostředí a úžasný relax:))))
Jako vždycky byla jízda super. Škoda, že bylo tak chladno. Za to však nemůže ani ranč, ani koníci. Přišly nás pozdravit krásné kočičí slečny, které si pamatujeme z léta jako malá koťátka.
No a samozřejmě na závěr se všechny tři koně projevili jako ukázkoví mlsouni – ještě jsme ani nedošli od auta k nim (takže nemohli vědět, jakou dobrůtku pro ně máme), nevytáhli sáček zpoza zad, už jsme měli všechny troje nozdry na rameni a honem honem, aby mi to jablko nesnědl ten druhý.
S pánem jsme se domluvili, že příští rok na jaře nám dá pár lekcí základů jízdy na koni, abychom si mohli jízdu víc užít a neměli obavy, když má koník chuť jít trošku do rychlejšího tempa. Už se na to těšíme a všem koníčkům přejeme zdárné přežití zimy, stejně tak i jejich pánům.
Moc doporučuji, vyjizdka super, pan majitel moc příjemný pan. Není co bych vytkla :-) určitě jsme nebyli naposledy.