Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pokud kupujete voucher, který není na konkrétní termín, proveďte rezervaci na e‑mailu penzionrech@centrum.cz či na telefonu +420 777 132 343.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
velice mě zaujala vaše nabídka i recenze, ale chci se doptat na jednu
věc.
V nabídce je 1* soukromný welness na 90 minut, dá se popřípadě dokoupit
i další v následujících dnech pobytu? Pokuď ano, byl bych rád za
informaci ohledně ceny.
Předem děkuju za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Penzion u Rechů
Dobrý den, Děkujeme za zprávu. Další vstup do wellness je možné
dokoupit za 790 Kč.
Máte již vybrané datum pobytu? Jeden vstup máte garantovaný, další pak
dle volné kapacity.
Václav Rech
Lenka Kočířová
dobrý den, chtěla jsem se zeptat v úvodní nabídce na Slevomatu u fotky
nabídky Penzion u Rechů – Relax na Moravě pro
2 osoby:polopenze,wellness je vypsáno „zdarma pobyt dítěte do
11.9 let“,ale po rozkliknutí již toto v textu této nabídky uvedeno
není. Jak to tedy ve skutečnosti je?Děkuji za info.Lenka
Penzion u Rechů
Dobrý den, děti zdarma je možné vzít do pobytu: Zahradní apartmá
s vlastním wellness.
Pěkný den
Pavla
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné dopředu vědět jaký
pokoj můžeme očekávat při pobytu 24. – 26. – 11. ? Ráda bych něco
pěkného :-) Moc děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo :) Pokud máte požadavek na určitý typ pokoje,
kontaktujte prosím přímo penzion, kde Vám sdělí dostupné pokoje ve Vámi
preferovaném termínu :) Kontaktovat penzion můžete na tel.
+420 777 132 343 či na e-mailu penzionrech@centrum.cz
:) Pěkný den, Týna
Zdeňka
Dobrý den, je možné se ubytovat se psem do 5 kg?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko :) Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen.
Pěkný den, Týna :)
Lenka
Dobrý den, je možné přikoupit k 2 osobám jednu dospělou osobu navíc
s polopenzi i wellness a jet současně i s miminkem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko,
je možné dokoupit pouze nový voucher, který však bude pro 2 dospělé.
Pokud máte zájem o individuální nabídku, kontaktujte prosím přímo hotel
na e-mailu penzionrech@centrum.cz
nebo na tel. +420 777 132 343.
Miminko s sebou vzít můžete, je však bez nároku na lůžko, jelikož hotel
neumožňuje v nabízených pokojích možnost přistýlky.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
velice mě zaujala vaše nabídka i recenze, ale chci se doptat na jednu věc.
V nabídce je 1* soukromný welness na 90 minut, dá se popřípadě dokoupit i další v následujících dnech pobytu? Pokuď ano, byl bych rád za informaci ohledně ceny.
Předem děkuju za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den, Děkujeme za zprávu. Další vstup do wellness je možné dokoupit za 790 Kč.
Máte již vybrané datum pobytu? Jeden vstup máte garantovaný, další pak dle volné kapacity.
Václav Rech