Dobry den, mam dve deti – 1 rok a 2,5 roku, voucher na konzumaci jim mam
taky koupit? Zni to jako hloupy dotaz, ale jeste jsem nikde za dite do 3 let
u bufetoveho typu jidla neplatila, tak bych se chtela ujistit. Dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Magdo,
nejlepší bude, když se se svým dotazem obrátíte přímo na restauraci na
e-mail yosoki.restaurant@gmail.com
nebo na tel. +420 775 553 091, kde získáte nejrelevantnější
odpověď.
Hezký den, Gača. :)
Lukáš
Dobrý den, jak si máme prosím rezervovat místo, když nám to
v restauraci už dva dny nikdo na uvedeném čísle nebere? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši,
prosím Vás o trpělivost a případnou rezervaci prostřednictvím e-mailu yosoki.restaurant@gmail.com.
Hezký den, Gabča. :)
Eva
Dobrý den,
mohu zakoupit 1 voucher pro 3 děti?
Děkuji,
E.
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, pro každé dítě je potřeba zakoupit samostatný voucher.
Pěkný den
Marek Nečas
Dobrý den, co všechno v rámci running sushi nabízíte? Pouze sushi nebo
i něco jiného? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marku,
v rámci running sushi na páse kromě sushi naleznete také ovoce, dezerty a
teplá jídla (jako například dušené mušle).
Pěkný den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mam dve deti – 1 rok a 2,5 roku, voucher na konzumaci jim mam taky koupit? Zni to jako hloupy dotaz, ale jeste jsem nikde za dite do 3 let u bufetoveho typu jidla neplatila, tak bych se chtela ujistit. Dekuji.
Dobrý den, Magdo,
nejlepší bude, když se se svým dotazem obrátíte přímo na restauraci na e-mail yosoki.restaurant@gmail.com
nebo na tel. +420 775 553 091, kde získáte nejrelevantnější odpověď.
Hezký den, Gača. :)