Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č.: +421 534 491 129 či mailem grandhotelspis@rucon.sk
Při rezervaci je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jaká je dostupnost vašeho hotelu ze Spišské Nové Vsi?
Plánujeme jet vlakem nikoli autem. Děkuji.
Grand Hotel Spiš ***
Dobrý deň, dostať sa k nám môžete autobusom alebo taxi službou.
Petr Ulman
Dobrý den, jakým způsobem uplatníme slevu do termálních lázní? Je
nutno se před návštěvou lázní dostavit do hotelu? Rádi bychom lázně
navštívili v den příjezdu a do hotelu jeli až večer. Děkuji
Grand Hotel Spiš ***
Dobrý deň,
zľavu si uplatníte formou zľavovej poukážky, ktorú Vám vystavíme u nás
v hoteli a odovzdáte ju v termálnych kúpeľoch. Je nutné sa pre zľavovú
poukážku dostaviť.
Barbara Chládková
Dobry den, pokoj pro 2 dospele a 3deti nemate? Diky.
Grand Hotel Spiš ***
Dobrý deň ,,
bohužiaľ nemáme . Ale vieme Vám poskytnúť 2 samostatné izby
vedľa seba.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaká je dostupnost vašeho hotelu ze Spišské Nové Vsi? Plánujeme jet vlakem nikoli autem. Děkuji.
Dobrý deň, dostať sa k nám môžete autobusom alebo taxi službou.