Zakoupený voucher nelze stornovat ani refundovat, změnu termínu můžete nahlásit 1x po předchozí domluvě nejpozději 5 dní před odplutím, jinak voucher bez náhrady a v plné výši propadá.
Pokud se na rezervovaný termín nedostavíte, voucher propadá.
Voucher je přenosný, ale není vyměnitelný za peníze.
Dobrý den, zakoupili jsme 5 voucherů za plnou cenu. Vše již zaplaceno.
Teď jsme bohužel zjistili, že děti do 10 let mají plavbu levnější (což
by se týkalo 2 voucherů). Lze tuto situaci nějak vyřešit? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie,
prosím, abyste se s tímto dotazem obrátila na naši zákaznickou podporu,
kde se Vám pokusíme co nejlépe vyjít vstříc. Kontaktovat nás můžete na
e-mailu podpora@slevomat.cz nebo
na tel. +420 222 745 354.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupili jsme 5 voucherů za plnou cenu. Vše již zaplaceno. Teď jsme bohužel zjistili, že děti do 10 let mají plavbu levnější (což by se týkalo 2 voucherů). Lze tuto situaci nějak vyřešit? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lucie,
prosím, abyste se s tímto dotazem obrátila na naši zákaznickou podporu, kde se Vám pokusíme co nejlépe vyjít vstříc. Kontaktovat nás můžete na e-mailu podpora@slevomat.cz nebo na tel. +420 222 745 354.
Hezký den, Gabča. :)