Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Skvělá zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem

4,3 / 5 Hotel Central Krušné hory (mapa) 966 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Michal Pařil

Dobrý den mate volný termín od 22.2 do 25.2 pro dvě osoby?

Hotel Central

Dobrý den,
pokud budete dvě osoby, je dvoulůžkový pokoj volný. Vytvořte si rezervaci co nejdříve na info@centralhotel.cz
Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Eva Hackerova

Dobrý den,
je v blízkosti hotelu škola lyžování ?
 Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, nachází se 9 km od hotelu, ve Skiareálu Klínovec. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Vaclav Havlicek

Dobrý den. Máte volno 17–19.1.?
4osoby + 1 dítě 4 roky.
Děkuji s pozdravem Havlíček.

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Havlíčku :) Pro ověření dostupných termínů je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +420 474 396 185 či e-mailu info@centralhotel.cz, kde Vám sdělí momentální stav dostupných pokojů :) Pěkný den

Hotel Central

Dobrý den,
rezervace již byla vyřešena telefonicky. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

NCh

Dobry den, chtěla bych se zeptat na jákýkokliv volný termín na tři dni pro 2 osoby v týdnu od 29.2. Do 8.3.
Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, napište prosím počet osob a termín na info@centralhotel.cz, provedeme rezervaci písemně. S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

Eva

Dobry den, jak je mozne provest rezervaci pri zajmu o pobyt se tremi detmi (4 roky, 2,5 roku a 6 mesicu)? Dekuji.

Hotel Central

Dobrý den, je potřeba napsat přesné datum, počet osob a věk dětí na info@centralhotel.cz. Volno máme v tuto chvíli 12.-17.1. a dále pak od poloviny března. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Michal Pařil

Dobrý den chtěl bych se zeptat na dostupnost termínu od 1.3 do 4.3 pro dvě osoby. Dekuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, termín pro 2 osoby je volný. Napište rezervaci na info@centralhotel.cz. S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

Michal Pařil

Dobrý den chtěl bych se zeptat na dostupnost termínu od 16.2 do 19.2 pro dvě osoby. Dekuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, je mi líto, termín je zatím plně obsazen. Nabídnout mohu 12.-17.1. a dále pak březnové termíny.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

Lucie

Dobrý den,
měli by jste volno pro dva dospělé a dvě děti (3 a 5 let) na prodloužený víkend 6.-.9.2.2020
Děkuji za odpověď a přeji hezký den!

Hotel Central

Dobrý den, zatím je termín bohužel plně obsazen. Nic Vám ovšem nebrání se později informovat, zda-li se pokoj neuvolnil. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Veronika Klimešová

Dobrý den, za jak dlouho můžeme očekávat odpověď ohledně dostupnosti 2 pokojů kterou jsme odesílali na váš mail včera ráno?

Hotel Central

Dobrý den,
samozřejmě v nejbližší možné době, respektujte prosím množství dotazů před Vámi. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu.

Václav Váňa

Dobrý den. Rád bych se zeptal na dostupnost pokojů v termínu od 1.2. do 8.2., ale nikdo nezvedá telefon ani na 775707353 ani na 474396185.

Hotel Central

Dobrý den, respektujte prosím vytíženost hotelu a večerní vrátné rezervace nedělají – děkujeme moc za pochopení. Rezervaci proveďte prosím písemně na info@centralhotel.cz, musíte mít od nás písemné potvrzení pobytu. S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu.

Kateřina Petrová

Dobrý den,
fungují v blízkosti Vašeho hotelu skibusy?
Popř. jak se dostaneme do skiareálu, když nejsme mobilní?
S pozdravem
Kateřina

Hotel Central

Dobrý den,
skibusy zde bohužel nejezdí. Musíte se spolehnout na vlastní automobil, nebo na taxi. Nejbližší sjezdovka je 9 km – klínovec. Linkový autobus jezdí směr až na Boží Dar pouze o víkendech. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Alexandra

Dobrý večer, máte na půjčení postýlku, nebo musíme mít vlastní? Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, bohužel nemáme. Přivézt si musíte vlastní cestovní postýlku, k dispozici máme pouze hotelové přistýlky.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Markéta Jelínková

Dobrý den, mám zájem o pobyt na 2 noci- 2 dospělí + 2 děti ( 13 a 16 let) Dítě do 15let je jasné (500 Kč/ 2 noci) , ale jak to je s dítětem nad 15 let? Bylo by možno platit polovinu celého poukazu, když se bude jednat o jednu osobu?
Děkuji za odpověď.

Hotel Central

Dobrý den, přesně tak, osoba starší 16 let doplácí na 2 noci 1250 Kč. V případě zájmu si co nejdříve vytvořte rezervaci na info@centralhotel.cz – dopište požadovaný termín, přesný počet osob a věk dětí. Buď Vám rezervaci vytvořím, nebo nabídnu nejbližší volný termín. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jana

Dobrý večer,
Domluvily jsme se s dcerou / Ivou Kettnerovou /, že já objednám
jeden wocher pro dva dospělí a dvě děti 12 a 14 let d Slevomatu
na 3 noci od 27. – 30.12.2019
Prosím o sdělení jak si mám wocher na tři noci koupit.
Jedna vnučka má bezlepkovou dietu. Dá se to nějak u Vás v restauraci řešit ?
Dcera si objedná svoji dovolenou sama.

Děkuji za odpověď

Hotel Central

Dobrý den, dotaz již byl řešen emailovou cestou, přes info@centralhotel.cz Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Nikola

Dobrý den mam dotaz o zakoupení 2 pobytu na stejný datum příjezdu jak můžeme termíny zarezervovat budou to ty za 2499kč děkuji

Hotel Central

Dobrý den, vytvořte si rezervaci na emailu info@centralhotel.cz. Dopište přesný počet osob a termín. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Karin Kaňová

Dobrý den, nemohu se k vam dovolat a na mail jste mi neodpověděla, jak mám provést rezervaci? Dekuji.

Hotel Central

Dobrý den, vzhledem k vytíženosti recepce a množství rezervací Vás poprosím o strpení, nejste jediná, kdo píše a volá. Pokud vím, na email Vám bylo již dnes odpovězeno. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Jitka Hartlová

Dobrý den, mohli bychom si rezervovat pobyt na 3 noci?
 Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě ano, počet nocí je libovolný. Napište přesný počet osob a případně věk dětí, doplňte také požadované datum a vše mi odešlete na info@centralhotel.cz Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Hana oralová

Dobrý den, máme zájem o koupi dvou voucherů v termímu od 26.02.-1.03. Jsme dvě dospělé a dvojčata ve věku 5 let, která potřebují každé svoji postel. Už máme i instrukce k platbě, jen čekáme od vás potvrzení termínu. prosím dejte nám vědět co nejdříve. Tel: 604302714

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano,
prosím, abyste zkusila kontaktovat hotel i telefonicky na tel. +420 474 396 185.
Hezký den, Gabča. :)

Leona Petrová

Dobrý den. Chtěli bychom koupit voucher na termín 24–26.1.2020
Jsme čtyři – 2 dospělí + 2děti –13+17let.
Jaké máme vouchery zakoupit, či kolik je doplatek za děti k jednomu voucheru?
Moc děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Leono,
ve Vašem případě zakupte variantu Pobyt na 2 noci. Jedná se o pobyt pro 2 dospělé osoby. K tomuto voucheru si na místě doplatíte pobyt pro děti. Děti od 7 do 15 let (včetně) mají pobyt za příplatek 500 Kč / pobyt včetně stravy. Ohledně dítěte ve věku 17 let se prosím obraťte přímo na hotel na e-mail info@centralhotel.cz nebo na tel. +420 474 396 1­85. Na jeden voucher je možné vzít maximálně 2 děti.
Dostupnost termínu si prosím ověřte před zakoupením voucheru na výše uvedených kontaktech.
Hezký den, Gabča. :)

Tomáš Krumbholc

Dobrý den.Měli by jste volný termín pro 2dospělé a 11leté dítě v rozmezí 28.2.-1.3.20 ? Ještě za jakou cenu.Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, vytvořte si rezervaci přes info@centralhotel.cz. Cena na 2 noci za 2 dospělé osoby je 1 voucher (2499 Kč) a děti doplácíte při příjezdu, tj. 500 Kč/2 noci. Děkujeme, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Misa

Dobry den, mame dve deti ve veku 2 roky? Jake budou mit luzko na spaní? Standardní postele nebo je nutna vlastni postylka? Diky M

Hotel Central

Dobrý den, do pokojů se vejde max. 1 cestovní postýlka, tudíž je nutné vzít třílůžko a k tomu vlastní cestovní postýlku.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Klára

Dobrý den,lze vouchery sčítat?

Hotel Central

Dobrý den, samozřejmě, že ano. Jen je dobré, si nejdříve ověřit dostupnost termínu.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Tereza

Dobry den,
v mnoha odpovědích pisete o rezervaci ještě před nákupem voucheru, je možné ji provést až později?

Hotel Central

Dobrý den, ano, je to možné. Vzhledem k dostupnosti termínu doporučuji ale nejdřív rezervaci, pak až nákup voucheru. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Ivana

Dobrý den, nabídka prosím platí také pro víkendy, za stejnou cenu?

Hotel Central

Dobrý den, ano, na dni v týdnu nezáleží. rezervaci si před nákupem voucheru proveďte přes email info@centralhotel.cz.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu

PETR ČERNÝ

Dobry den
Měli by jste prosim volny pokoj v terminu 10/2–14/2 2020 pro 2 dospěle a jedno ditě 9 let ? Jaky by byl doplatek za ditě k woucheru ? Diky

Hotel Central

Dobrý den, rezervaci proveďte přes email info@centralhotel.cz, za dítě se doplácí 1000 Kč (500 kč/2 noci). S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Anna Matoušková

Přeji hezký den. Je možné, abyste mě vystavili fakturu pro zaměstnavatele na čerpání benefitů. Děkuji.

Hotel Central

Dobrý den, nejdříve je nutné si udělat rezervaci termínu na info@centralhotel.cz a následně se domluvíme. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Klara

Dobry den, chci se zeptat , kdy konci tato akce na vašich stránkách . Dekuji

Hotel Central

Dobrý den, akce je platná do konce března 2020. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

K

Dobrý den, máme 3 děti (12 let, 8 let a 2 roky), je možné využít voucher pro dva?

Hotel Central

Dobrý den, voucher se vztahuje na 2 dospělé osoby a maximálně na 2 děti. V tomto případě je potřeba za třetí dítě zaplatit bez ohledu na jeho věk. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Kupová

Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v termínu 9. – 13.2. nebo 10. – 14.2. Je možné upravit nabídku s podobnými podmínkami na 4 noci?
Máte prosím v jednom z těchto termínů volné 2 pokoje, resp. jeden 4lůžkový?
Velmi dekuji

Hotel Central

Dobrý den, není problém spojit 2 vouchery a užít si tak 4 noci. Přesný požadavek (termín, počet osob/věk dětí) napište na email info@centralhotel.cz a vytvořím Vám případnou rezervaci. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Mediatel, Kristýna Švábenská

Dobrý den,

i za dítě 12 let se připlácí 500Kč/dvě noci? Je v tom i strava? Děkuji

Hotel Central

Dobrý den, ano, za dítě ve věku 7 – 15 let se doplácí 500 Kč/2 noci, včetně lůžka a polopenze. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu

Renata Bartošová

Dobrý den dá se připlatit dítě 8let a za kolik,nebo musí být další voucher

Hotel Central

Dobrý den,
za dítě se doplatí při příjezdu 500 Kč/2 noci. S pozdravem a přáním hezkého dne hotel Central

MP

Dobrý den měli by jste volný termín od 2.1 do 5.1.2020?

Hotel Central

Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na recepci hotelu: 775707353 a vytvořte si případnou rezervaci. Děkujeme za pochopení.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru