Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantika na zámku: neomezený vstup do wellness, polopenze, koncerty
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na zamek@zameknaskale.com.pl nebo na tel. +48 748 652 000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 PLN/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, já a manžel (tzn. 2 dospělí) bychom chtěli jet s babičkou a synem (5 let), ideálně aby babička měla svůj vlastní pokoj (případně na něm byla se synem). Je prosím možná i tato varianta a jaká by byla cena (varianta Pobyt s polopenzí ve všední dny, období 2. 1. – 30. 4. 2020, 2 noci)? Předem děkuji za odpověď. Jana V.
Dobrý den Jano,
je to možné. Existuje varianta, že byste si zakoupili 1× voucher pro
2 dospělé a 1 dítě (5 let) a k tomu 1× voucher pro 1 dospělého
s celkovou cenou 4 099 Kč + 3 299 Kč, tj. 7 398 Kč. Další možností
je zakoupit 1× voucher pro 2 dospělé a 1× voucher pro 1 dospělého a
1 dítě (5 let) – babička se synem na pokoji. V tomto složení by Vás
pobyt vyšel na 3 299 Kč + 3 299 Kč, tj. celkem 6 598 Kč.
Přeji hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
uvažovala jsem o koupi jako dárek. Když ale čtu ta negativní hodnocení,
která se všechna vesměs shodují, tak jsem velmi na vážkách. Nedalo by se
na tom zapracovat? Nerada bych koupila dárek a pak jen byla zklamaná a
obdarovaný otrávený. Děkuji.
Dear Madam,
Thank you for your comment.
We take every review into consideration and turn into prompt actions that are
aimed at improving quality of our services. We will do everything possible to
ensure your Guests' stay is as memorable as possible. We look forward to
welcoming you in our hotel.
Should you have any questions please contact us.
Best Regards,
Dobrý den, když zadám věk dítěte „4“, systém mi napíše „Dítě zdarma bez nároku na stravu a lůžko“. Počítáme s tím, že by byl syn s námi na lůžku, ale znamená to tedy, že za jídlo bychom za něj něco dopláceli? Děkuji za informaci. Jana
Dear Madam,
Thank you for your interest and question.
Please be informed that children under the age of 4 sleeping on bed with
parents are staying free of charge. There is also no additional fee for
breakfast and/or half-board dinner for them as well.
Should you have any questions please let us know.
Best Regards,
Zamek na Skale
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně dopravy vlakem nebo autobusem k Vám na zámek. Pres google mapy jsme se k vam nedostali, dekuji za odpoved, Cerna
Dear Madam,
Thank you for your message.
We are based in a small town called Trzebieszowice. It is roughly 5 km from Ladek-Zdroj so it is best to go there and then, take a bus to Trzebieszowice. You may also choose to go to Klodzko (roughly 30 km away) and take a bus from there.
Should you have any questions please contact us.
Best Regards,