Luxusní 4* odpočinek v Tatrách: polopenze a neomezený vstup do wellness

7 155 Kč od 5 290 Vybrat variantu
4,4/5 Hotel Montfort (kontakt) Vysoké Tatry - Slovensko (mapa) 537 zákazníků

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
Martin

Dobrý den, je riziko jet do tohoto hotelu zacatkem unora bez snehovych retezu v aute? Dekuji za info.

Alena Vaňková

Dobrý večer, funguje od hotelu ke sjezdovce skibus? Děkuji. Alena Vaňková

Slevomat.cz

Dobrý den, žádný skibus bohužel od hotelu nejezdí. Jediná možnost je linkový autobus, který staví před hotelem a doveze Vás do Ždiaru, kde jsou vleky a sjezdovky. Pěkný den Lukáš :)

katerina nogová

Dobrý den, jak je to presne s lyzováním?v pred­chozím dotazu pisete ze lyzpování 900m ve stejné obci- existuje skibus ? nebo jiná moznost? jaka je vzdálenost k bezkarské trase? v jaké nadmorské vysce hotel je? a ppredpokladam ze ubytování 2 dosp.a 2 deti není problem, díky, katerina Nogová

Slevomat.cz

Dobrý den, žádný skibus bohužel od hotelu nejezdí. Jediná možnost je linkový autobus, který staví před hotelem a doveze Vás do Ždiaru, kde jsou vleky a sjezdovky. Zde jsou také nejbližší upravované běžkařské trasy. Nadmořská výška hotelu je zhruba 1020 m.n.m. Hotel bohužel poskytuje pouze jednu přistýlku na pokoj. V případě že pro děti chce vlastní lůžko je třeba zakoupit dva vouchery. Pěkný den Lukáš :)

Petra

Dobrý den, jak je s lyžováním u hotelu? Má hotel svou sjezdovku? Nebo se musíme někam přemístit?

Slevomat.cz

Dobrý den, lyžařské vlaky a sjezdovky, které se nalézají ve stejné obci, jsou od hotelu vzdáleny přibližně 900 metrů. Pěkný den Lukáš :)

Slávka Zemánková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné si objednat pokoj pro dvě osoby bez přistýlky.

Slevomat.cz

Dobrý den Slávko, hotel disponuje dvoulůžkovými pokoji s možností 1 přistýlky a s apartmány s 2 lůžky a 1 přistýlkou. Hezké svátky, Gabča. :)

Helena

Dobrý den , omylem jsem dnes objednala voucher na libovolný pobyt (chci aby to nadělil Jéžíšek a vybírala jsem variantu na příští rok pro dvě osoby…pora´dte prosím , zase tak zanedbatelná částka to není. Chci aby si sami zvolili termín.Bude-li tam cennový rozdíl -doplatím. Na vysvětlenou dodávám že bych určitě nevolila termín do 22.12. aniž bych si předem ověřila kapacitu, Děkuji předem za Vaší odpověď. Krásný den,

Slevomat.cz

Dobrý den Heleno, pokud jste objednala špatnou variantu, je možné provést storno. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku na tel. +420 222 745 354, kde s Vámi kolegové problém vyřeší. Hezký den, Gabča. :)

Michaela Pejřimovská

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je možné uplatnit voucher za 2090,– do 22.12.2019 tak, že nastoupím v neděli 22.12.2019, což je podmínkou a budu mít tedy pobyt až do 23.12.2019?

Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den Michaelo, bohužel to není možné. Pobyt musíte opustit nejdéle do posledního dne platnosti voucheru. Hezký den, Gabča. :)

Alan Řepka

Dobrý den, zajímala by mě provozní doba wellness a bazénu a časy pro snídaně a večeře. Děkuji. Bylo by fajn toto uvést i přímo do nabídky ;)

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :) Otevírací doba wellnes je od 15:00 do 21:00, snídaně se podávají od 7:00 do 10:00 a večeře od 18:00 do 21:00 :) Přeji moc pěkný den

Alan Řepka

Dobrý den, máte v nabídce i jednolůžkové pokoje? Systém mi umožní vybrat 1 osobu, přidat voucher do košíku, ale zároven ve výběru pokojů jsou tam jen dvoulůžkové, tak mě trochu zmátlo. Nechci aby případně obdarovaná osoba měla na pokoji někoho cizího navíc.

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :) cena pro jednu osobu je stejná jako pro dvě, tudíž si platíte za celý pokoj a nehrozí, že by k Vám ubytovali dalšího hosta. Pěkný den Lukáš :)

Sližíková

Dobrý den, mám dotaz. Když koupím voucher za 6000,– dvoulůžko, budeme mít pokoj standart? V nabídce to nemáte uvedené jestli se jedná o standard nebo standard plus. Díky za odpověď :)

Slevomat.cz

Dobrý den, typ pokoje záleží na volné kapacitě hotelu. Pokud máte zájem o konkrétní pokoj, kontaktujte prosím hotel na e-mailu recepcia@hotelmontfort.sk nebo na tel. +421 527 895 6­22. Hezký den, Gabča. :)

Denisa Kamínková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na otvírací dobu wellness centra.

Slevomat.cz

Dobrý den, Deniso, otevírací doba wellness centra je denně 15:00–21:00. Pěkný den, Gabča. :)

Jirka

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se dá nějak uplatnit reklamace za nemožnost uplatnit nabízené služby zaplacené v rámci voucheru na pobyt .. pokud ano, kdy, kde a jak .. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Jirko :) Pokud máte potíže s využitím voucheru, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či na e-mailu podpora@slevomat.cz , kde Vám kolegové jistě pomohou situaci vyřešit :) Pěkný den, Týna

Dana

Dobry den.Chtěla bych se zeptat,zda je možnost zakoupit voucher bez termínu s platností na rok 2020 pouze na 2noci. Jedna se mi o dvě osoby.Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano :) Ano, stačí si pouze vybrat variantu „Pobyt během celého roku 2020 (vč. víkendů)“ kde navolíte požadovaný počet dní :) Pěkný den, Týna

Petr Müller

Dobrý den, měli byste volný pokoj por dva dospělé a dvě deti (10 a 11 let) v termínu od 28.10. do 1.11., tři až čtyři dny? Děkuji a hezký den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře :) Je mi líto, ale bohužel pokoje jsou situovány pouze pro 3 osoby. Pěkný den, Týna

Monika

Dobrý den, na hlavní stránce máte pod fotkou uvedeno 2 osoby/2dny 2090,–. Když se na nabídku jdu podívat a zadám 2 osoby na 3 dny, mělo by to tedy stát dvojnásobek. Místo toho to ukáže celkovou cenu přes 9000,–. Asi nerozumím. Nebylo napsáno 1osoba/2 dny – pak by to vycházelo…

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko :) Nabídku jsem procházela a skutečně varianta na 3 dny vychází na 4475,– :) Také ale vidím, že je 5300,– příplatek na apartmán, tím by Vám vycházela cena téměř 10000,–. Pokud volíte variantu s termínem, nejspíše Vám tato cena automaticky vyskočí, protože není již volný dvojlůžkový pokoj, ale pouze apartmán :) Pěkný den, Týna

Pavel Zapalač

Dobrý den, zkouším objednat „pobyt s termínem“ pro 2 osoby. V jakémkoli (správném) zadání se nabízejí pouze apartmány s přistýlkou, které jsou samozřejmě výrazně dražší. Pokud zadám voucher bez termínu, zde se nabízí klasický dvojlůžkový pokoj za nabídkovou cenu. Máte to nastaveno takto schválně ? Zhoršuje to online objednávání :(

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle :) Pokud v online termínu máte možnost objednat pouze dražší apartmán, znamená to, že v tomto konkrétním termínu jsou volné pouze apartmány. U voucheru bez termínu vidíte možnost zakoupit i klasický pokoj, ale ten bude k dispozici pouze ve vybraných termínech, nikoliv ve všech :) Pěkný den, Týna :)

Marie Krausová

Dobry den, chtela bych se zeptat jak se dostaneme do hotelu, kdyz nevlastnime auto? Vyjizdeli bychom z Prahy vlakem. Dekuji za odpoved a preji prijemny den. Krausova M.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie :) Nejbližší zastávka u hotelu je Tratranská Javorina,,za buky, která je přibližně 400m od hotelu :) Přeji hezký den, Týna :)

hana

Dobrý den měla bych zájem o ubytování v termínu 27.10.-30.10.2019 pro 2 dospělé a 2 děti /7a 14 let/ .Je možnost ještě jedné přistýlky a jaký by byl doplatek . Děkuji za odpověd Majorová Hana

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, hotel má pár rodinných pokojů. V takovém případě doporučujeme kontaktovat přímo hotel ohledně dostupnosti rodinného pokoje. Krásný den

Daria Valentinova

Dobrý den,

jsme rodina s 3 dětmi: 7, 5 a 1 rok. Váš systém neumožňuje ubytování takovým rodinám? Zaprvé mi nedovolí vybrat si víc než 2 děti, za druhé – 1 díte si vyberu 7 let, druhé – mi automaticky háže max. 1 rok – nemůže být starší?

Máte rodinné pokoje? Dvoupokojové apartmány?

Slevomat.cz

Dobrý den, Dario, hotel má také pár rodinných pokojů. V takovém případě doporučujeme kontaktovat hotel ohledně dostupnosti rodinného pokoje a zakoupit u nás 2 vouchery :) Krásný den

Nový dotaz

Uložením příspěvku v diskuzi souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš e‑mail podpora@slevomat.cz nebo volejte +420 222 745 354.

7 155 Kč
od 5 290