Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Luxusní 4* odpočinek v Tatrách: polopenze a neomezený vstup do wellness

4,3 / 5 Hotel Montfort (2 pobočky) Vysoké Tatry - Slovensko 645 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Nikola Anšlágová

Dobrý den,
je možnost u Vás zapůjčení kol? Děkuji.

Krásný den přeji.

Hotel Montfort

Dobrý deň,

žiaľ priamo na našom hoteli to nie je možné
S pozdravom recepcia Hotela

Géryková Dagmar

Dobrý večer, jsme rodina 2 dospělí a děti 11 a 14, a můj dotaz zní, při zadávání objednávky mi to nabídne uvést osoby + děti a dále typ pokoje – rodinný 4-lůžkový , ale když pročítám dotazy zde výše, někdo odpovídal, že hotel má situovány pokoje max. pro 3 osoby. Prosím o vysvětlení děkuji, měli bychom totiž zájem o ubytování.

Slevomat.cz

Dobrý den, Dagmar :) rodinné pokoje jsou zde řešeny jako 2 dvoulůžkové pokoje spojené dveřmi. Nemusíte mít tedy strach, že byste se nevešli :) Pěkný den, Lukáš :)

Adéla Dostálová

Dobrý den, je možné tento zájezd uhradit přes FKSP?

Slevomat.cz

Dobrý den, Adélo :) vystavení FKSP faktury se týká především českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Lukáš :)

Petra Tomková

Dobrý den je možný termín od 29.6.2020 do 10.7.2020 pro 2 osoby a jedno dvouleté dítě s polopenzí a jak to u Vás vychází finančně. Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den Petro, dvouleté dítě bez nároku na lůžko má pobyt zdarma. Ohledně domluvy termínu pobytu a kalkulace, Vás musím odkázat přímo na hotel. recepcia@hotelmontfort.sk
+421 527 895 6­22. Přeji krásný den, Karel

Nikol

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda není volný termín v období 30.4. – 4.5.? Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Nikol.

Slevomat.cz

Dobrý den, Nikol :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš :)

Michal Smetana

Dobrý den,

bylo by možné ve variantě voucheru „Zimní pobyt – všední dny“ rezervovat pokoj s výhledem na hory (klidně i za příplatek)? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den Michale, omlouváme se, ale nepodařilo se nám pro Vás zjistit odpověď na Váš dotaz. Pro více informací, Vám doporučíme, spojit se přímo s poskytovatelem. Pěkný den

Václav Andrejs

Dobrý den, prosím je možné rezervovat třílůžkový pokoj 3 dospělé osoby, 2 + 1 přistýlka v termínu 5.3. – 8.3. 2020 …, Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Václave, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a počet osob, před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den

Pavel Melichar

Dobrý den, mám ještě jeden dotaz. Jsem držitelem průkazu ZTP, plnou z toho pro mě nějaké výhody? ( dálniční známka, slevy na vstupném, atd ? ) Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle. Bohužel na tento balíček již nelze využít slevu pro držitele ZTP. Pěkný den

Pavel Melichar

Dobrý den, zeptám se hloupě, prosím vás cena je uvedena za 2 dospělé osoby?

Pavel Melichar

A dají se obědnat dva pokoje pro 4 osoby nebo to musíme obědnat zvlášť. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Pavle, hloupě se určitě neptáte. :) Ano, základní cena na voucheru je až pro 2 dospělé osoby, třetí osoba je s příplatkem. Přeji hezký den, Karel

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle. Stačí, když objednáte jeden pokoj pro dvě osoby a v souhrnu objednávky zadáte, že si tuto variantu přejete zakoupit 2×. Poté budete mít tedy v objednávce 2× dvojlůžkový pokoj pro 2 osoby. Pěkný den, Kristýna

Terka Vacková

Dobrý den, mám bezlepkovou dietu, je u vás možné vybrat si z bufetové polopenze i něco bezlepkového? Nebo nějaké jiné řešení?
Předem děkuji za odpověď
Tereza Vacková

Slevomat.cz

Dobrý den, ano, hotel dbá na zákazníky s bezlepkovou dietou, nebo i intolerancí laktózy například. Přeji hezký den, Karel.

Petr

Dobrý den, je možné ubytování pro 4-členkou rodinu? Vím, že je možnost jen 1 přistýlky, ale druhé dítě by spalo mezi rodiči a nepotřebovali by jsme tedy 4 postel. Jednalo by se o 2 dospělý a 2 děti 12 a 3 roky.

Slevomat.cz

Dobrý den Petře, záleží na věku dětí. Jedno dítě může mít libovolný věk, druhé max. 1 rok, aby bylo možné ho ubytovat na stejném pokoji. Tuto možnost se dozvíte při objednávání pobytu při zadávání počtu osob a jejich věku. Hezký den, Gabriela.

Martin

Dobrý den,
je riziko jet do tohoto hotelu zacatkem unora bez snehovych retezu v aute? Dekuji za info.

Slevomat.cz

Dobrý den, doporučujeme si sněhové řetězy vzít. Bohužel Vám nedokážeme zaručit, jaké počasí bude v únoru. Hezký den, Karel.

Alena Vaňková

Dobrý večer, funguje od hotelu ke sjezdovce skibus? Děkuji. Alena Vaňková

Slevomat.cz

Dobrý den, žádný skibus bohužel od hotelu nejezdí. Jediná možnost je linkový autobus, který staví před hotelem a doveze Vás do Ždiaru, kde jsou vleky a sjezdovky. Pěkný den Lukáš :)

katerina nogová

Dobrý den, jak je to presne s lyzováním?v pred­chozím dotazu pisete ze lyzpování 900m ve stejné obci- existuje skibus ? nebo jiná moznost? jaka je vzdálenost k bezkarské trase? v jaké nadmorské vysce hotel je? a ppredpokladam ze ubytování 2 dosp.a 2 deti není problem, díky, katerina Nogová

Slevomat.cz

Dobrý den, žádný skibus bohužel od hotelu nejezdí. Jediná možnost je linkový autobus, který staví před hotelem a doveze Vás do Ždiaru, kde jsou vleky a sjezdovky. Zde jsou také nejbližší upravované běžkařské trasy. Nadmořská výška hotelu je zhruba 1020 m.n.m. Hotel bohužel poskytuje pouze jednu přistýlku na pokoj. V případě že pro děti chce vlastní lůžko je třeba zakoupit dva vouchery. Pěkný den Lukáš :)

Petra

Dobrý den, jak je s lyžováním u hotelu? Má hotel svou sjezdovku? Nebo se musíme někam přemístit?

Slevomat.cz

Dobrý den, lyžařské vlaky a sjezdovky, které se nalézají ve stejné obci, jsou od hotelu vzdáleny přibližně 900 metrů. Pěkný den Lukáš :)

Slávka Zemánková

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je možné si objednat pokoj pro dvě osoby bez přistýlky.

Slevomat.cz

Dobrý den Slávko,
hotel disponuje dvoulůžkovými pokoji s možností 1 přistýlky a s apartmány s 2 lůžky a 1 přistýlkou.
Hezké svátky, Gabča. :)

Helena

Dobrý den , omylem jsem dnes objednala voucher na libovolný pobyt (chci aby to nadělil Jéžíšek a vybírala jsem variantu na příští rok pro dvě osoby…pora´dte prosím , zase tak zanedbatelná částka to není. Chci aby si sami zvolili termín.Bude-li tam cennový rozdíl -doplatím. Na vysvětlenou dodávám že bych určitě nevolila termín do 22.12. aniž bych si předem ověřila kapacitu, Děkuji předem za Vaší odpověď. Krásný den,

Slevomat.cz

Dobrý den Heleno, pokud jste objednala špatnou variantu, je možné provést storno. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku na tel. +420 222 745 354, kde s Vámi kolegové problém vyřeší. Hezký den, Gabča. :)

Michaela Pejřimovská

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je možné uplatnit voucher za 2090,– do 22.12.2019 tak, že nastoupím v neděli 22.12.2019, což je podmínkou a budu mít tedy pobyt až do 23.12.2019?

Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den Michaelo, bohužel to není možné. Pobyt musíte opustit nejdéle do posledního dne platnosti voucheru. Hezký den, Gabča. :)

Alan Řepka

Dobrý den, zajímala by mě provozní doba wellness a bazénu a časy pro snídaně a večeře. Děkuji. Bylo by fajn toto uvést i přímo do nabídky ;)

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :) Otevírací doba wellnes je od 15:00 do 21:00, snídaně se podávají od 7:00 do 10:00 a večeře od 18:00 do 21:00 :) Přeji moc pěkný den

Alan Řepka

Dobrý den, máte v nabídce i jednolůžkové pokoje? Systém mi umožní vybrat 1 osobu, přidat voucher do košíku, ale zároven ve výběru pokojů jsou tam jen dvoulůžkové, tak mě trochu zmátlo. Nechci aby případně obdarovaná osoba měla na pokoji někoho cizího navíc.

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :) cena pro jednu osobu je stejná jako pro dvě, tudíž si platíte za celý pokoj a nehrozí, že by k Vám ubytovali dalšího hosta. Pěkný den Lukáš :)

Sližíková

Dobrý den, mám dotaz. Když koupím voucher za 6000,– dvoulůžko, budeme mít pokoj standart? V nabídce to nemáte uvedené jestli se jedná o standard nebo standard plus. Díky za odpověď :)

Slevomat.cz

Dobrý den,
typ pokoje záleží na volné kapacitě hotelu. Pokud máte zájem o konkrétní pokoj, kontaktujte prosím hotel na e-mailu recepcia@hotelmontfort.sk
nebo na tel. +421 527 895 6­22. Hezký den, Gabča. :)

Denisa Kamínková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na otvírací dobu wellness centra.

Slevomat.cz

Dobrý den, Deniso,
otevírací doba wellness centra je denně 15:00–21:00.
Pěkný den, Gabča. :)

Jirka

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se dá nějak uplatnit reklamace za nemožnost uplatnit nabízené služby zaplacené v rámci voucheru na pobyt .. pokud ano, kdy, kde a jak .. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Jirko :) Pokud máte potíže s využitím voucheru, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či na e-mailu podpora@slevomat.cz , kde Vám kolegové jistě pomohou situaci vyřešit :) Pěkný den, Týna

Dana

Dobry den.Chtěla bych se zeptat,zda je možnost zakoupit voucher bez termínu s platností na rok 2020 pouze na 2noci. Jedna se mi o dvě osoby.Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano :) Ano, stačí si pouze vybrat variantu „Pobyt během celého roku 2020 (vč. víkendů)“ kde navolíte požadovaný počet dní :) Pěkný den, Týna

Petr Müller

Dobrý den,
měli byste volný pokoj por dva dospělé a dvě deti (10 a 11 let) v termínu od 28.10. do 1.11., tři až čtyři dny? Děkuji a hezký den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře :) Je mi líto, ale bohužel pokoje jsou situovány pouze pro 3 osoby. Pěkný den, Týna

Monika

Dobrý den, na hlavní stránce máte pod fotkou uvedeno 2 osoby/2dny 2090,–. Když se na nabídku jdu podívat a zadám 2 osoby na 3 dny, mělo by to tedy stát dvojnásobek. Místo toho to ukáže celkovou cenu přes 9000,–. Asi nerozumím. Nebylo napsáno 1osoba/2 dny – pak by to vycházelo…

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko :) Nabídku jsem procházela a skutečně varianta na 3 dny vychází na 4475,– :) Také ale vidím, že je 5300,– příplatek na apartmán, tím by Vám vycházela cena téměř 10000,–. Pokud volíte variantu s termínem, nejspíše Vám tato cena automaticky vyskočí, protože není již volný dvojlůžkový pokoj, ale pouze apartmán :) Pěkný den, Týna

Pavel Zapalač

Dobrý den, zkouším objednat „pobyt s termínem“ pro 2 osoby. V jakémkoli (správném) zadání se nabízejí pouze apartmány s přistýlkou, které jsou samozřejmě výrazně dražší. Pokud zadám voucher bez termínu, zde se nabízí klasický dvojlůžkový pokoj za nabídkovou cenu. Máte to nastaveno takto schválně ? Zhoršuje to online objednávání :(

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle :) Pokud v online termínu máte možnost objednat pouze dražší apartmán, znamená to, že v tomto konkrétním termínu jsou volné pouze apartmány. U voucheru bez termínu vidíte možnost zakoupit i klasický pokoj, ale ten bude k dispozici pouze ve vybraných termínech, nikoliv ve všech :) Pěkný den, Týna :)

Marie Krausová

Dobry den, chtela bych se zeptat jak se dostaneme do hotelu, kdyz nevlastnime auto? Vyjizdeli bychom z Prahy vlakem.
Dekuji za odpoved a preji prijemny den.
Krausova M.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie :) Nejbližší zastávka u hotelu je Tratranská Javorina,,za buky, která je přibližně 400m od hotelu :) Přeji hezký den, Týna :)

hana

Dobrý den měla bych zájem o ubytování v termínu 27.10.-30.10.2019 pro 2 dospělé a 2 děti /7a 14 let/ .Je možnost ještě jedné přistýlky a jaký by byl doplatek . Děkuji za odpověd Majorová Hana

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, hotel má pár rodinných pokojů. V takovém případě doporučujeme kontaktovat přímo hotel ohledně dostupnosti rodinného pokoje. Krásný den

Daria Valentinova

Dobrý den,

jsme rodina s 3 dětmi: 7, 5 a 1 rok.
Váš systém neumožňuje ubytování takovým rodinám?
Zaprvé mi nedovolí vybrat si víc než 2 děti, za druhé – 1 díte si vyberu 7 let, druhé – mi automaticky háže max. 1 rok – nemůže být starší?

Máte rodinné pokoje?
Dvoupokojové apartmány?

Slevomat.cz

Dobrý den, Dario, hotel má také pár rodinných pokojů. V takovém případě doporučujeme kontaktovat hotel ohledně dostupnosti rodinného pokoje a zakoupit u nás 2 vouchery :) Krásný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru