Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vánoční Bratislava: doprava autobusem, adventní trhy i památky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před koupí voucheru si vytvořte online nezávaznou objednávku na webu cestovní kanceláře.
- Vyberte počet osob, datum odjezdu, místo odjezdu a spočítat cenu, následně přidat do košíku.
- Zkontrolujte si obsah nákupního košíku a stiskněte tlačítko pokračovat.
- Vyplňte všechny povinné údaje a do poznámky uveďte slovo SLEVOMAT.
- Odešlete nezávaznou objednávku. Na základě odeslané poptávky bude ověřena dostupnost ubytování.
- CK vám poté zašle potvrzení objednávky. Následně si zakupte voucher a zašlete do CK jeho kód.
- Po uplatnění kódu vám bude zaslána smlouva o zájezdu, kterou je nutné podepsat a odeslat zpět (naskenovanou e‑mailem nebo poštou).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Dítě cestuje za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK České kormidlo.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
jak dlouho vam trva odpoved na email, kdyz jste si ho precetli brzy rano?
Dobrý den, Libuše a psala jste email nám jako Slevomatu nebo myslíte přímo cestovní kancelář ? :) Pěkný den, Lukáš :)
Myslím email do CK České kormidlo. Slevomat mi na email odpovídá téměř vždy obratem. Děkuji zástupci Slevomatu za zájem přeji hezký den.
Dobrý den Libuše,
rychlost odpovědi CK se odvíjí od jejich vytížení. Nejlepší možností,
jak urychlit komunikaci, je kontaktovat CK ještě přes mobilní telefon na
tel. +420 511 444 355. Hezký den, Gabča. :)
Prohlídka „z“ průvodcem..no Slevomate ,co ta gramatika?
Dobrý den, Anežko :) Děkujeme za upozornění na chybičku, která se občas bohužel vyskytne. Nyní je vše opraveno a Vám ještě jednou děkujeme! :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
zajima me, zda v pokynech dostaneme mapku s vyznacenim trasy, ci nam ji
pruvodce rozda az v den zajezdu?
Pruvodce nas provede Bratislavou, jak bude zajisteno, abychom ho vsichni slyseli?
Je jiz nyni jasne, kde bude misto srazu pred odjezdem z Bratislavy zpet domu?
Pokud ano, na jakem miste- adrese?
Kolik km cca nachodime pri prohlidce mesta s pruvodcem?
Je autobus vybaveny funkcni toaletou, nebo je zajistena pauza na wc pro ceste?
Dobrý den :) Pro všechny tyto informace je potřeba kontaktovat CK, která zájezd pořádá :) Kancelář můžete kontaktovat na tel.+420 511 444 355 či e-mailu brno@ceskekormidlo.cz, kde Vám upřesní odpovědi na Vaše otázky :) Pěkný den