Rezervace: stůl si zamluvte předem na tel. 222 253 228 (ve všední dny volejte až po 14:00) nebo kdykoliv pište na email restaurace.pasticka@seznam.cz, zároveň uveďte kód voucheru.
Pokud se v restauraci plánujete zdržet déle než 2 hodiny, oznamte to prosím už během rezervace.
S sebou: kdepak, masíčku se tentokrát do krabic nechce, pochutnáte si v restauraci.
Hezký den, bude možnost zakoupení voucheru i s platností po novém
roce? Např. do března, dubna? Min.rok jsem ho kupovala jako dárky
k Vánoců,. děkuji za odpověď.
Restaurace Pastička
Dobrý den, ano doufám, že už jsou v prodeji. Pokud ne, určitě brzy
budou. za restauraci jsem je schvaloval. Petr
Arnošt Anderle
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na možné řešení v případě, že
koupím voucher a v restauraci si chci zarezervovat mnou požadovaný termín,
který nebude možný. Voucher má platnost jen následující týden a já ho
jindy nemohu uplatnit. Volný termín ale můžu domluvit až po zakoupení
voucheru, protože musím uvést jeho kód. Jak tedy postupovat dále?
Napadá mne jedná možnost, zavolat tam a zeptat se nejprve na rezervaci a
následně potom říct, počkejte já si nejdřív koupím voucher a za pár
minut zavolám zpět…To mi přijde ale dost neomalené…
Arnošt Anderle
K předchozímu dotazu, již vyřešeno. Omlouvám se.
Slevomat.cz
Dobrý den, Arnošte,
nejlepší možnost je nejprve se informovat o volných termínech a následně
zavolat po zakoupení voucheru do restaurace znovu a termín potvrdit.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den, bude možnost zakoupení voucheru i s platností po novém roce? Např. do března, dubna? Min.rok jsem ho kupovala jako dárky k Vánoců,. děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano doufám, že už jsou v prodeji. Pokud ne, určitě brzy budou. za restauraci jsem je schvaloval. Petr