Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@balticcliff.pl nebo na tel. +48915065600. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele?
Děkuji Petra
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy. Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Míša :)
Růžena Mašková
Dobrý den,když koupím pobyt v tomto hotelu v určitém termínu jako
dárek,lze tento termín případně bezplatně změnit,pokud by to bylo
nezbytně nutné?O možnosti nákupu bez termínu samozřejmě vím. Děkuji za
odpověď,Mašková
Slevomat.cz
Dobrý den, Růženo, jak se píše ve „storno podmínkách“ voucher na
konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to
nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na
pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Krásný den, Míša :)
Helena Solčianská
Dobrý večer, zmiňujete se zde o letní variantě. Budete jí též
nabízet. Díky za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Heleno, letní varianta je myšlena nabídka „Last minute“,
kde jsou ještě k mání termíny do konce srpna. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele? Děkuji Petra
Dobrý den, Petro :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy. Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Míša :)