Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Relax v Janských Lázních: snídaně a wellness, termíny až do prosince 2020

4,2 / 5 Hotel Zlatá Kotva Janské Lázně (mapa) 694 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tomas

Dobrý den,
před několika lety jsme u Vás byli a vyhodnotili pobyt jako již nikdy více – se zájmem jsem proto pročetl aktuální hodnocení stávajících ubytovaných za nedávné období a vidím, že jste se bohužel nikam neposunuli. Doufám, že alespoň přesně spočítaná kolečka salámu u snídaně dle počtu osob u stolu a významně zvednuté obočí paní majitelky při dotazech na možnost rohlíku či chleba navíc, se již změnil. Pokud ne, pronajměte to, prodejte někomu, kdo to umí dělat nebo tuto noclehárnu zrušte, dělá ostudu slušným hotelům. Konec konců ten neexistující výhled z pokoje na vlhké, mechem porostlé schody do stráně metr od okna a zápach plísní na pokoji na straně jedné či hluk z hlavní silnice a velmi mizerné parkování s obrovským „skokem“ na chodník na straně druhé, za to vážně nestojí.
Tomáš Chrudimský s rodinou

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,Vaše kritika,když jste tu několik let nebyli,nás opravdu zaráží…Je pravda,že dříve,jak píšete,před několika lety,byl dům před renovací..od té doby se ale již dost změnilo.Nabízíme bufetové snídaně,s možností výběru,pokoje jsou zrekonstruova­né,Nová okna,dveře,opravená silnice,včetně nájezdu..je proto dobré a to Vám doporučuji,než napíšete tyto Vaše nevhodná slova,si současnou situaci ověřit.Hodnocení našich hostů jsou převážně kladná a přínosná.Dále ale pracujeme na vylepšení a standartu..Nabízíme designové pokoje Blanky Matragi,masáže a wellness máme na vysoké úrovni..Parkování je před hotelem a nad hotelem,výhledy z oken,schody…všechny domy jsou nějak situovány,v jedné řadě,buď vedle sebe,nebo blízko sebe…za architektonickou výstavbu let minulých a lázeňských neneseme žádnou odpovědnost…domy v Lázeňské ulici tu stojí ještě dříve,než jsme se my narodili…

Jirka Svoboda

Dobrý den, je možný pobyt pouze pro jednu osobu?

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano…napište nám prosím do emailu – zlatakotva@atlas.cz … své požadavky…děkujeme

Lumír Čech

Hezký den přeji na slevomatu nabízíte varianty s bobovou dráhou ( bobová dráha je na jaro/léto nebo funguje i v zimě ? ) Varianta v korunám stromů je přístupná i v zimě děkuji s pozdravem Čech

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,bobová dráha i Stezka v korunách stromů funguje i v zimním období…reservace a dotazy na termíny,zasílejte prosím na email – zlatakotva@atlas.cz

Martin

Dobrý den,
bylo by možné ubytovat 5 osob? Jsme 2 dospělí a 3 děti (5, 11 a 14 let)
 Děkuji

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano,ale prosíme o zadání termínu na email -zlatakotva@atlas.cz

Majka Wytrzens

Dobrý deň, ako je to prosím s deťmi a cenou? Máme 2 deti 2roky a 5 let. Dakujem

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,cena je 200Kč/dítě/noc,se snídaní…děkujeme za Vaše nákupy…

Lucie Šabatová

Dobrý den. Je možné, při zakoupení voucheru na pobyt se snídaní bez termínu, doobjednat polopenzi při zamlouvání termínu? Děkuji za odpověď. L. Šabatová

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano,stačí napsat na hotelový email – zlatakotva@atlas.cz...Děkujeme za Vaše nákupy…

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano,stačí na místě,při příjezdu,na recepci…

Katarina Machova

Dobry den, komunikovali jsme spolu ( email) domluvili jsme si termin na 6–8.12 2019 Kod 9222–6557–50G-458.Jen se chci ujistit ze to plati. Dekuju za odpoved. Prosim posilam funkcni email ( machovakacenka@seznam.cz

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano Vaše reservace je platná a v pořádku…

Hana V.

Dobrý den, je možné u vás objednat dva dvoulůžkové pokoje v termínu
26. – 28.10. 19?? Děkuji za info.

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,tento termín není volný…

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,pobyty můžete využít jako VÁNOČNÍ DÁRKY PRO SVÉ BLÍZKÉ A OBCHODNÍ PARTNERY…výhodou je dlouhá doba platnosti Voucheru.Za Vaše nákupy děkujeme.

Simona Hyťhová

Dobrý den, máte prosím volný termín od 1.11.- 2.11.2019?
Dvě osoby.
Děkuji
Hyťhová

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,tento termin je již obsazen..můžeme nabídnout jiné datum?

Vítová Hana

Dobrý den, je možné objednat pobyt na fakturu?

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano,prosíme o napsání na email – zlatakotva@atlas.cz

Natálie Rutarová

Dobrý den, je možné na místě vyměnit saunu ze zdravotních důvodů za něco jiného?
Děkuji.

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano,samozřejmě…

Jan Hruban

Dobrý den
Lze voucher využít v termínu 20 –22.9.2019 ? Prijeli by jsme s dětmi 12 a 14 let. Bylo by to možné ?

Dekuji za odpověď
 Hruban

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,ano…reservaci prosím proveďte na email – zlatakotva@atlas.cz

Michal Adelt

Dobrý den,
vámi inzerovaná cena je za 1 nebo 2 osoby? Děkuji

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,za 2osoby ..

Karel Klumpler

Můžete mi zaslat na email telefonní kontakt do hotelu Zlatá kotva? Děkuji Karel Klumplr

Hotel Zlatá Kotva

Hezký den,VOUCHERY můžete využít na RELAX , TURISTIKU , WELLNESS ,nebo jako DÁREK pro své blízké…BONUS pro zaměstnance , PODĚKOVÁNÍ pro obchodní partnery…DĚKUJEME ZA VAŠE NÁKUPY,

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru