Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax v Janských Lázních: snídaně a wellness, termíny až do prosince 2020
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zlatakotva@atlas.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Čas procedur si naplánujete po příjezdu na recepci hotelu.
- S sebou si ideálně vezměte i tištěný voucher, hodit se bude v případě, že by vás při vjezdu do centra města zastavila městská policie – do centra mohou autem pouze rezidenti nebo hoteloví hosté.
- Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy (a bez dalších služeb): zdarma
- Děti od 2 do 11,9 let: 200 Kč/noc včetně snídaně (bez dalších služeb)
- Děti nad 12 let a dospělí: 380 Kč/noc včetně snídaně (bez dalších služeb)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování: před hotelem a nad hotelem zdarma, naproti hotelu za poplatek
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možný pobyt pouze pro jednu osobu?
Hezký den,ano…napište nám prosím do emailu – zlatakotva@atlas.cz … své požadavky…děkujeme
Hezký den přeji na slevomatu nabízíte varianty s bobovou dráhou ( bobová dráha je na jaro/léto nebo funguje i v zimě ? ) Varianta v korunám stromů je přístupná i v zimě děkuji s pozdravem Čech
Hezký den,bobová dráha i Stezka v korunách stromů funguje i v zimním období…reservace a dotazy na termíny,zasílejte prosím na email – zlatakotva@atlas.cz
Dobrý den,
bylo by možné ubytovat 5 osob? Jsme 2 dospělí a 3 děti (5, 11 a
14 let)
Děkuji
Hezký den,ano,ale prosíme o zadání termínu na email -zlatakotva@atlas.cz
Dobrý deň, ako je to prosím s deťmi a cenou? Máme 2 deti 2roky a 5 let. Dakujem
Hezký den,cena je 200Kč/dítě/noc,se snídaní…děkujeme za Vaše nákupy…
Dobrý den. Je možné, při zakoupení voucheru na pobyt se snídaní bez termínu, doobjednat polopenzi při zamlouvání termínu? Děkuji za odpověď. L. Šabatová
Hezký den,ano,stačí napsat na hotelový email – zlatakotva@atlas.cz...Děkujeme za Vaše nákupy…
Hezký den,ano,stačí na místě,při příjezdu,na recepci…
Dobry den, komunikovali jsme spolu ( email) domluvili jsme si termin na 6–8.12 2019 Kod 9222–6557–50G-458.Jen se chci ujistit ze to plati. Dekuju za odpoved. Prosim posilam funkcni email ( machovakacenka@seznam.cz
Hezký den,ano Vaše reservace je platná a v pořádku…
Dobrý den, je možné u vás objednat dva dvoulůžkové pokoje
v termínu
26. – 28.10. 19?? Děkuji za info.
Hezký den,tento termín není volný…
Hezký den,pobyty můžete využít jako VÁNOČNÍ DÁRKY PRO SVÉ BLÍZKÉ A OBCHODNÍ PARTNERY…výhodou je dlouhá doba platnosti Voucheru.Za Vaše nákupy děkujeme.
Dobrý den, máte prosím volný termín od 1.11.- 2.11.2019?
Dvě osoby.
Děkuji
Hyťhová
Hezký den,tento termin je již obsazen..můžeme nabídnout jiné datum?
Dobrý den, je možné objednat pobyt na fakturu?
Dobrý den, je možné na místě vyměnit saunu ze zdravotních důvodů za
něco jiného?
Děkuji.
Hezký den,ano,samozřejmě…
Dobrý den
Lze voucher využít v termínu 20 –22.9.2019 ? Prijeli by jsme s dětmi
12 a 14 let. Bylo by to možné ?
Dekuji za odpověď
Hruban
Dobrý den,
vámi inzerovaná cena je za 1 nebo 2 osoby? Děkuji
Hezký den,za 2osoby ..
Můžete mi zaslat na email telefonní kontakt do hotelu Zlatá kotva? Děkuji Karel Klumplr
Hezký den,VOUCHERY můžete využít na RELAX , TURISTIKU , WELLNESS ,nebo jako DÁREK pro své blízké…BONUS pro zaměstnance , PODĚKOVÁNÍ pro obchodní partnery…DĚKUJEME ZA VAŠE NÁKUPY,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
před několika lety jsme u Vás byli a vyhodnotili pobyt jako již nikdy více – se zájmem jsem proto pročetl aktuální hodnocení stávajících ubytovaných za nedávné období a vidím, že jste se bohužel nikam neposunuli. Doufám, že alespoň přesně spočítaná kolečka salámu u snídaně dle počtu osob u stolu a významně zvednuté obočí paní majitelky při dotazech na možnost rohlíku či chleba navíc, se již změnil. Pokud ne, pronajměte to, prodejte někomu, kdo to umí dělat nebo tuto noclehárnu zrušte, dělá ostudu slušným hotelům. Konec konců ten neexistující výhled z pokoje na vlhké, mechem porostlé schody do stráně metr od okna a zápach plísní na pokoji na straně jedné či hluk z hlavní silnice a velmi mizerné parkování s obrovským „skokem“ na chodník na straně druhé, za to vážně nestojí.
Tomáš Chrudimský s rodinou
Hezký den,Vaše kritika,když jste tu několik let nebyli,nás opravdu zaráží…Je pravda,že dříve,jak píšete,před několika lety,byl dům před renovací..od té doby se ale již dost změnilo.Nabízíme bufetové snídaně,s možností výběru,pokoje jsou zrekonstruované,Nová okna,dveře,opravená silnice,včetně nájezdu..je proto dobré a to Vám doporučuji,než napíšete tyto Vaše nevhodná slova,si současnou situaci ověřit.Hodnocení našich hostů jsou převážně kladná a přínosná.Dále ale pracujeme na vylepšení a standartu..Nabízíme designové pokoje Blanky Matragi,masáže a wellness máme na vysoké úrovni..Parkování je před hotelem a nad hotelem,výhledy z oken,schody…všechny domy jsou nějak situovány,v jedné řadě,buď vedle sebe,nebo blízko sebe…za architektonickou výstavbu let minulých a lázeňských neneseme žádnou odpovědnost…domy v Lázeňské ulici tu stojí ještě dříve,než jsme se my narodili…