Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na kontakt@wydma-resort.pl nebo na tel. +48606196236. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den Míšo,
děkuji za informace. Projednání s resortem v zahraničí. V případě,
že bych se rozhodla pro český pobyt, fksp fa řešíte vy, nebo se opět
vyjednává s konkrétním poskytovatelem slevy?
Děkuji a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, postup je stejný jako v předešlé odpovědi :)
Vytvořte objednávku s platbou – bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“
Veronika
Dobrý den, je možné zaplatit pobyt na fakturu? Děkuji. Veronika
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Míša :)
Wydma Resort
Ano, po zaplacení obdržíte fakturu. Zdravim Wydma-Resort Team.
Jitka Streitberg
Dobrý den, lze se tam dostat nejakou dopravou, bez auta? Vlak, bus…
z Prahy. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, spojení jednoduše najdete na https://jizdnirady.idnes.cz/vlakyautobusymhd/spojeni/
. :) Vlakem se dostanete do městečka Trzebiatów a odtud poté autobusem do
městečka, kde se již nachází resort. Nejblíže se nachází autobusová
zastávka Szkolny. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den Míšo,
děkuji za informace. Projednání s resortem v zahraničí. V případě, že bych se rozhodla pro český pobyt, fksp fa řešíte vy, nebo se opět vyjednává s konkrétním poskytovatelem slevy?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Veroniko, postup je stejný jako v předešlé odpovědi :) Vytvořte objednávku s platbou – bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“