Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

4* pobyt v Mariánských Lázních: až 8 dní s polopenzí, saunovým světem i bazény

Mimořádné
Mimořádná nabídka, která patří mezi 10 % nejlépe hodnocených na Slevomatu a má dostatečný počet recenzí.
4,8 / 5
Falkensteiner Spa Resort Mariánské Lázně***** Mariánské Lázně (mapa) 165 prodejů

Hodnocení podniku Falkensteiner Spa Resort Mariánské Lázně*****

4,8 347×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,7
93.948%
Personál 4,8
95.526%
Jídlo 4,8
95.734%
Wellness 4,8
96.316%
Volnočasové služby 5,0
100%
Lokalita 4,7
94.4%
Průběh rezervace 5,0
100%

Filtry
Recenze zákazníků

Vše bezvadné, super služby, ochotný personál, perfektní prostředí

Hodnoceno: 23. listopadu 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem

Byl to dárek pro maminku. Přijela nadšená. Vše bylo na úrovni, pokoj čistý a krásný, personál ochotný. Pochvalovala si stravu i to, že nemůžou lidi v teplákách a pantoflích do restaurace. Prý až budeme zase shánět nějaký dárek, tak chce sem :-)

Hodnoceno: 14. října 2020 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem

Perfektní hotel, servis, jídlo (měli jsme polopenzi, ale servíruje se odpoledni snack což je v podstatě plnohodnotný oběd, wellness… mohu maximálně doporučit!!!

Hodnoceno: 15. března 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem

Velice milý personál – na recepci, v restauraci, pokojské… V restauraci byli velice milí a ochotní, i když se měli hodně co otáčet, vždy nás přišli obsloužit s úsměvem na tváři. Pokoje byly útulné a dobře uklizené.

V hotelu jsem byla podruhé, poprvé jsem tam byla s maminkou před půl rokem. A při návštěvě Lobby baru jsem si hned vzpomněla na nepříjemnou servírku Miroslavu z minulého pobytu… I tentokrát si nás servírka dlouho nevšímala a nešla nás obsloužit. Přitom byly obsazené jen dva stoly, včetně našeho… Když servírka asi po deseti minutách konečně přišla, nebyla zrovna vstřícná. Po obdržení první objednávky si nás již zase dlouho servírka nevšímala. Snažila jsem se ji několikrát přivolat, když chodila kolem k jiným hostům, ale ona, i když mě viděla, nepřicházela a obsluhovala ostatní hosty – Němce. Když už situace trvala dlouho, došla jsem k servírce na bar a požádala o objednávku. Ta mě jen odbila se zdviženou rukou a s jejím arogantním „moment“ a opět jsem několik minut čekala. Poté moji objednávku vyslechla. Později jsem se ještě dozvěděla, že rodiče, kteří v baru zůstali déle, než já, obdrželi další objednaný koktejl bez ovoce, dostali pouze samotný nápoj… Mrzí mě, že jsem se to dozvěděla až později, jinak bych to na místě řešila… Přijde mi to od paní Miroslavy velice neprofesionální, že se takto k nám chovala… Do Lobby baru jsme chodili téměř každý večer a 2× jsme bohužel byli obsluhováni touto nepříjemnou paní. Naštěstí poslední večer tam již byly jiné barmanky, které byly velice milé (tuším Anna a Andrea) i když měly všechny stoly obsazené. Průběžně se ptaly, zda něco nepotřebujeme a chovali se k nám slušně – což mi přijde normální a chování zmiňované barmanky Miroslavy tudíž absolutně nevhodné. Chtěla bych upozornit, že takto přezíravě se chovala tato paní k nám již před půl rokem, kdy jsem v hotelu byla s maminkou, ale brala jsem to tak, že každý může mít špatnou náladu a nemít dobrý den, tak jsem to neřešila. a na nepříjemnou situaci zapomněla.. Je však vidět, že paní Miroslava se takto chová vždy ke všem českým zákazníkům… Zřejmě kvůli malému spropitnému, které si však tímto přístupem rozhodně nevynutí… Myslím, že chování této paní v baru může zákazníkům v hotelu pobyt velice znepříjemnit. Já jsem například už poslední večer nechtěla Lobby bar vůbec navštívit, přesvědčilo mě až to, že jsem viděla, že je tam jiný personál. Myslím, že je škoda, že jinak perfektní chování a vstřícnost veškerého personálu, s kterým jsme se setkali, může zkazit večerní posezení v baru… Jen kvůli této paní Miroslavě jsem dala při hodnocení personálu hotelu pouze 3 hvězdičky. Pokud je myšlen personál restaurace, recepce a pokojské, určitě nemám nejmenší výtku a patří jim hvězdiček 5. Omlouvám se za takovou recenzi, ale jelikož se nám to stalo vlastně při obou pobytech a moji rodiče dokonce nyní ani nedostali to, co si objednali, chtěla jsem na tuto paní upozornit.

Hodnoceno: 28. února 2020 – Velká rodina
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem

Jsem tady už podruhé, luxusní jídlo, velmi milý a příjemný personál. Nejkrásnější bazénový svět, sauny a odpočívárny

Hodnoceno: 23. února 2020 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Pavel
únor 2020
 5,0/5

pěkné prostředí hotelu, ochotný personál, výborné jídlo

Hodnoceno: 17. února 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Husakova
únor 2020
 5,0/5

Moc prijemny hotylek ;-)))vinikahici spa

Hodnoceno: 3. února 2020 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Jana
leden 2020
 4,0/5

Vše, kromě pokoje bylo fantastické. Personál byl efektivní, milý a zdvořilý,
jídlo bylo fantastické, opravdu jsem si pochutnala, spa, tedy bazén a sauny vynikající, hotel jakož takový velmi krásný. Vše naprosto perfektní, až na pokoj, ve kterém jsem byla ubytována..

Pokoj č.235, v hotel.části Kurpalais. Jelikož sama pracuji v hotelnictví, tak velmi dobře vím, jak má hotel.pokoj vypadat a jak to v hotelu funguje. Tím, že jsem cestovala sama, jsem Češka a Češi, než aby si stěžovali, tak raději všechno zkousnou , navíc jsem neměla rezervaci napřímo, ale přes slevový portál, tak jsem byla ideální adept na snad nejhorší pokoj v celém hotelovém komplexu. Bylo mi jasné, že to není standartní hotelový pokoj, ale bývalý pokoj pro personál, který byl neúspěšně předělán na pokoj pro hosty. Bylo mi to velmi líto, jelikož tento pobyt byl můj vánoční dárek a opravdu jsem se na něj velmi těšila. I když vše ostatní bylo naprosto výjimečné a fantastické a v pokoji jsem se snažila trávit, co nejméně času, i tak mi to zkazilo celkový zážitek z pobytu.

Hodnoceno: 23. ledna 2020 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Filipknap
leden 2020
 5,0/5

Nejvíce se nám líbila bohatá snídaně a wellness.

Hodnoceno: 22. ledna 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Marek
prosinec 2019
 5,0/5

vše super

měkké madrace

Hodnoceno: 2. prosince 2019
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Jaroslav
listopad 2019
 5,0/5

Pěkné místo, bazény, příjemný personál.

Hodnoceno: 27. listopadu 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Jaroslav
listopad 2019
 3,0/5

Hotel bych doporučil, ale ne přes slevomat. Pokoj, který jsme dostali, byl snad nejhorší v celém hotelu. Podkrovní, malý, bez světla, hlasité topení.

Hotel bych doporučil, ale ne přes slevomat. Pokoj, který jsme dostali, byl snad nejhorší v celém hotelu. Podkrovní, malý, bez světla, hlasité topení.

Hodnoceno: 20. listopadu 2019
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Bedřich
listopad 2019
 5,0/5

Nadprůměrný servis, mimořádně vstřícný a profesionální personál, velkoryse řešený a velmi pohodlný hotel. Špičková gastronomie. Dokonalá čistota, velmi dobré wellness služby. Milá byla i vstřícnost, s níž personál pamatoval i na mého psa. Každopádně se budu rád vracet.

Není nic, k čemu bych měl výhrady

Hodnoceno: 19. listopadu 2019 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Jana
listopad 2019
 5,0/5

Strávili jsme s manželem a kamarády naprosto úžasný víkend v hotelu Falkensteiner v Mariánkách. Vše v hotelu, od velmi milé slečny Zuzany na recepci při check-inu přes vynikající kuchyni až po skutečně velkorysé spa prostory, bylo perfektní. Měli jsme navíc štěstí na pokoj a dostali jsme krásný s výhledem na venkovní bazén, takže náš pobyt skutečně neměl chybu (snad jen tu, že nám při obědě nepřinesla obsluha objednané nápoje ;-) ) Určitě se rádi vrátíme :-)

Hodnoceno: 18. listopadu 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Ondřej
listopad 2019
 5,0/5

Skvělé snídaně, slušný bufet i na večeři
Celková kvalita hotelu a pokojů
Skvělý wellness Úklid

Hotel je směrován na Němce a Rusy, rusky mluvící personál (a je ho tam dobrá polovina) se mnohdy ani nepokouší nebo neumí Česky.

Gala večeře – její složení moc nezaujalo (ale tak jsme rozmazlení Pražáci)

Hodnoceno: 12. listopadu 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Petr
listopad 2019
 5,0/5

Personál, atmosféra, vybavení hotelu, kuchyně, procedury

Hodnoceno: 7. listopadu 2019 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Lucie
listopad 2019
 5,0/5

Krásný zážitek. S manželem jsme vegetariáni a nebyl s tím absolutně žádný problém. Dokonce nám šéf kuchař vymyslel 6 chodove menu. Moc děkujeme za nádherný víkend.

Hodnoceno: 7. listopadu 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Jana
listopad 2019
 5,0/5

Vse bylo perfektni , jidlo nadherne wellnes vse OK

Nenasla jsem zadnou chybu naprosta spokkojenost

Hodnoceno: 4. listopadu 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Iveta
listopad 2019
 5,0/5

Vše. Velká spokojenost. Personál na 1*. Vynikající jídlo. Wellness 1*, hlavně venkovní vyhřívaný bazén nemá chybu.

Hodnoceno: 3. listopadu 2019 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Martina
listopad 2019
 5,0/5

Vše bylo perfektní. Krásné a pohodlné ubytování, velmi chutné jídlo a perfektní wellness služby.

Príšte prijedeme na delší dobu a radeji v plné sezóne. :)

Hodnoceno: 2. listopadu 2019
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně s polopenzí i wellness relaxem
Nahoru